❤IKM Uke 22❤

Måtte ta en digital test [emoji173] håper spira sitter :)
d0eb8adbf9c987653e405db057fe1e8a.jpg

Gratulerer :) frister veldig her også, men vet ikke om det vil slå ut..
 
Noen damer her inne som har erfaring med svake tester over 2-3 dager. Kommer rosa svak strek innen tidsfrist på alle testene mine. Men de blir ikke noe sterkere? Er det kjemisk eller kan de ta så lang tid før man ser stigning?
Jeg tror jeg har passert ikm og har veldig ømme pupper, humørsvingninger og trøtt. Ingen tegn til tanta. Har kjentes ut som mensen er på vei i en ukes tid.
 
Noen damer her inne som har erfaring med svake tester over 2-3 dager. Kommer rosa svak strek innen tidsfrist på alle testene mine. Men de blir ikke noe sterkere? Er det kjemisk eller kan de ta så lang tid før man ser stigning?
Jeg tror jeg har passert ikm og har veldig ømme pupper, humørsvingninger og trøtt. Ingen tegn til tanta. Har kjentes ut som mensen er på vei i en ukes tid.

Ingen erfaring, men har testet meg i to dager nå og fått svake rosa streker jeg også. Mensen er i morgen, tror jeg må kjøpe meg digital test. Blir ikke klok av all denne tydinga. :)
 
Uteblitt TR idag, negativ test igår. Venter til imorgen og ser ann temperaturen. Muligens tar jeg ny test på lørdag.
 
Kan settes på TR.
Har vært hos legen og fant ut at jeg har veldig lav Vit. D o_O og det kan ikke være fint for en som prøver. Så nå må jeg ta ekstra vit.D tabletter.

Gratulerer til dere gravide og lykke til oss prøvere! :smiley-bounce016
 
chartgraph_module (2).png


IKM fredag 02.06. Nå er jeg en dag på overtid. Noe fall i tempen idag, hva tror dere? Mensmurringer i magen. Lurte på å kjøpe en test og så se an søndag/mandag.
 
Forventer å få TR på besøk i dag, men kunne ikke dy meg og måtte ta en siste test denne runden.:wacky: Såååå da er det bare å fylle opp skapet med sjokolade og vente på besøk:wtf:
 

Vedlegg

  • IMG_2719.JPG
    IMG_2719.JPG
    104,9 KB · Visninger: 83
Last edited:
Gratulerer til alle med positiv test! [emoji4][emoji173]

Jeg henger både her og i IKM uke 23, siden el ble litt forsinket. Planen er å teste på mandag, men mulig jeg ikke klarer å la være i morgen [emoji14]
 
Back
Topp