❤IKM Uke 22❤

Jeg er spent på morgendagen! Hadde tenkt til å teste, hadde en cb liggende, men fant nettopp ut at mannen hadde kastet den! Fordi den gikk ut på dato i april [emoji33] haha... Så siden det er pinse får jeg ikke testet før tidligst onsdag, pga jeg ikke får handla før tirsdag kveld... Men er vel sikker på tr egentlig. Vil tro vi bommet ! Og jeg har fått kviser, og hatt murringer i magen i 4 dager nå.. [emoji14]
 
Fortsatt ikke fått Tr, og er nå på cd34 (vanligvis ca 30). Tok test igår som var blenda. Virker som at el kom senere. Ikke testet etter el, så aner ikke når. Neste pp blir det uten tvil el tester og temping ;) Hadde el-slim tidlig denne uka, ca når jeg trodde ikm var, noen som har opplevd så sen el?
 
Har skjedd EN gang før at TR har vært forsinka, og da kom den på morgenen dagen etter. Med bare negative tester er det sååå kjipt at den nå er forsinka..! Vil jo komme i gang med ny pp så fort som mulig ;)
 
Har skjedd EN gang før at TR har vært forsinka, og da kom den på morgenen dagen etter. Med bare negative tester er det sååå kjipt at den nå er forsinka..! Vil jo komme i gang med ny pp så fort som mulig ;)

Jaa, veldig frustrerende dette. Har masse murringer, så håper Tr kommer nå hvert øyeblikk!
 
Hei, er inne å kikker på forum og hiver inn en kommentar her. Jeg er tre dager på overtid med TR. Jeg har ingen symptomer og negative tester. Har aldri gått over IKM dagen før, så dette er frustrerende. Har kun slike billig strimmel tester. Har noen erfaring med at disse kanskje ikke fungerer?
 
Hei, er inne å kikker på forum og hiver inn en kommentar her. Jeg er tre dager på overtid med TR. Jeg har ingen symptomer og negative tester. Har aldri gått over IKM dagen før, så dette er frustrerende. Har kun slike billig strimmel tester. Har noen erfaring med at disse kanskje ikke fungerer?
Er i samme situasjon, så håper noen har et godt svar til deg;)
 
Last edited:
Hei, er inne å kikker på forum og hiver inn en kommentar her. Jeg er tre dager på overtid med TR. Jeg har ingen symptomer og negative tester. Har aldri gått over IKM dagen før, så dette er frustrerende. Har kun slike billig strimmel tester. Har noen erfaring med at disse kanskje ikke fungerer?
Det finnes mange ulike (billige) strimmel-tester. Noen slår aldri ut (sjekk ut kina-testene til Avocado), mens andre er ekstremt sensitive (f eks babyplan). Jeg har fått tidlig positiv med wondfo.
 
Det finnes mange ulike (billige) strimmel-tester. Noen slår aldri ut (sjekk ut kina-testene til Avocado), mens andre er ekstremt sensitive (f eks babyplan). Jeg har fått tidlig positiv med wondfo.

Ok, jeg har brukt wondfo sine. Får kjøre innom vakt apoteket og kjøpe CB sin. Trenger et mer sikkert svar [emoji15]
 
Ok, jeg har brukt wondfo sine. Får kjøre innom vakt apoteket og kjøpe CB sin. Trenger et mer sikkert svar [emoji15]
Da ville jeg gått for digital med ukeindikator.
Vanlig CB + bruker jeg kun når jeg vet den skal bli fin og blå og ikke om jeg er usikker. Er visst kjent for skyggestreker..

Lykke til.
 
Prøvde forresten salviete for første gang denne måneden, og det hadde motsatt virkning på meg tydeligvis :p
 
Så, idag 14dpo og nå i ettermiddag fikk jeg blødning. Er litt usikker på om festeblødning kan være så sterk. Forrige syklus var lutealfasen på 11 dager, nå 13 dager, dersom dette er TR.

Jeg er usikker siden alle sier at lutealfasen er så konstant. Nå er den isåfall to dager lengre enn forrige syklus. Men har hørt at festeblødning bare skal være lett blødning, og den virker ganske sterk nå. Var mørk rød først, så lysere noen timer senere. Vanligvis får jeg spotting + lyst blod først. Burde jeg ta en test imorgen, eller er dette garantert TR?
 
Så, idag 14dpo og nå i ettermiddag fikk jeg blødning. Er litt usikker på om festeblødning kan være så sterk. Forrige syklus var lutealfasen på 11 dager, nå 13 dager, dersom dette er TR.

Jeg er usikker siden alle sier at lutealfasen er så konstant. Nå er den isåfall to dager lengre enn forrige syklus. Men har hørt at festeblødning bare skal være lett blødning, og den virker ganske sterk nå. Var mørk rød først, så lysere noen timer senere. Vanligvis får jeg spotting + lyst blod først. Burde jeg ta en test imorgen, eller er dette garantert TR?
Kan jo se ann til i morgen og om du får mer blødning.. skader heller ikke å ta en test for sikkerhets skyld..
 
Fortsatt ikke TR! Jeg er jo aldri forsinka! Kjenner dette stresser meg skikkelig.. :(
 
Back
Topp