❤ IKM uke 17 ❤

OK. Selv om jeg hadde murringer i gårkveld?trodde kanskje de kom idet egget slippes? Men at det kan befruktes et døgn etter det er sluppet? Så kjekt å kunne spørre andre her [emoji2][emoji106]

For min del så murrer det mest rett før egget slipper. Når testen er negativ er det verst over for min del. Men dette varierer selvsagt fra kropp til kropp.
Men ja. Etter som egget slipper opptil 0-48t etter negativ test. Så er det luret å ha sex dagen med negativ test også :D Da har du vertfall gjort alt i din makt ;)

Dagens
2f3904ba0f2eefbbdf5e4c586bb4d0d5.jpg

Supernegativ.. så da må jeg ha is i magen før jeg tester igjen, tempen er ihvertfall klar for ordentlig hopp! Laveste tempen jeg har hatt noengang!

12f20cf3bc7a4dbd4ecfc9af92252fc7.jpg

Har faktisk fått inn tid til bd natt til i dag så vi er ikke fortapt [emoji106] jeg stinker bål og kommer til å være ødelagt imorgen etter snørekjøring på scooter og slalomski! [emoji44] vært ute i fem timer i dag [emoji16]

Hadde positiv EL test i helga, men har hatt så mye murringer i dag at jeg måtte sjekke med en test. Heldigvis var den veldig negativ, så da slår jeg meg til ro med at el faktisk har vært :) Pleier aldri å ha EL smerter etter EL er ferdig, så prøver å tenke at det er positivt at noe skjer der nede :D
ImageUploadedByBV Forum1492026984.752751.jpg

Dagens
2f3904ba0f2eefbbdf5e4c586bb4d0d5.jpg

Supernegativ.. så da må jeg ha is i magen før jeg tester igjen, tempen er ihvertfall klar for ordentlig hopp! Laveste tempen jeg har hatt noengang!

12f20cf3bc7a4dbd4ecfc9af92252fc7.jpg

Har faktisk fått inn tid til bd natt til i dag så vi er ikke fortapt [emoji106] jeg stinker bål og kommer til å være ødelagt imorgen etter snørekjøring på scooter og slalomski! [emoji44] vært ute i fem timer i dag [emoji16]

Bruker samme tester som deg, fikk sirkel og ikke smilefjes, men da jeg tok ut "pinnen" var det to blå streker på den pinnen..betyr det noe? Noen som vet?

Bruker samme tester som deg, fikk sirkel og ikke smilefjes, men da jeg tok ut "pinnen" var det to blå streker på den pinnen..betyr det noe? Noen som vet?
At du har eggløsningshormon men ikke nok til at den er positiv [emoji106] ikke værre enn det

Når eltesten så sånn ut nå; ville dere tatt en til i ettermiddag, eller heller vente til i morgen?
b8dfe5e479f8b5da04f784cb3cfc0c4d.jpg

Det som er litt kjedelig, er at denne mnd har jeg kjørt på med grapefruktjuice, men det har vært NULL elslim å spore.. Vanligvis har jeg det 4-5 dager før el... [emoji849] Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg bare har fire tester igjen.. Klarte å bomme såpass på testen i dag, at jeg måtte ta en til! Maken til waste... [emoji849]

Når eltesten så sånn ut nå; ville dere tatt en til i ettermiddag, eller heller vente til i morgen?
b8dfe5e479f8b5da04f784cb3cfc0c4d.jpg

Det som er litt kjedelig, er at denne mnd har jeg kjørt på med grapefruktjuice, men det har vært NULL elslim å spore.. Vanligvis har jeg det 4-5 dager før el... [emoji849] Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg bare har fire tester igjen.. Klarte å bomme såpass på testen i dag, at jeg måtte ta en til! Maken til waste... [emoji849]

Hadde det vært meg hadde jeg ventet til i morgen, for mine stiger ikke fort nok til å gå fra sånn til positiv på 8-10 timer. Det varierer jo fra person til person, men syns ikke den er SÅ sterk på bildet der nå.

Hadde det vært meg hadde jeg ventet til i morgen, for mine stiger ikke fort nok til å gå fra sånn til positiv på 8-10 timer. Det varierer jo fra person til person, men syns ikke den er SÅ sterk på bildet der nå.

Ja, jeg gjør det. Ifølge appen er el i morgen, men det er vel ikke så usannsynlig at det drøyer en dag. Artig med eltester- litt spenning på kjedelige ventedager. [emoji6]

Ja, jeg gjør det. Ifølge appen er el i morgen, men det er vel ikke så usannsynlig at det drøyer en dag. Artig med eltester- litt spenning på kjedelige ventedager. [emoji6]

Nå er jeg ikke kjent med de testene heller da, så vet ikke hvor sterke de blir ved positiv. Uansett kan dere jo legge inn aksjer ikveld og sjekke på nytt i morgen. Er den svakere var nok EL idag, hvis ikke blir den kanskje positiv i morgen :)

Ingen antydning til ordentlig strek på mine el.tester, så tror ikke el. er før neste uke nå [emoji53] kjedelig å ikke vite noe!

Back
Topp