❤ IKM uke 17 ❤

Takk. [emoji173]️
Positiv EL test 13, med EL smerter som ga seg på kvelden. Negativ test 14. Lagt inn aksjer hver dag siden den 11. Blir nok i dag også, så får vi se [emoji4]

Heier på deg og dere[emoji173]️ blir noen spennende uker framover for mange av oss[emoji1317]

Her kom tr rød i dag... syklusen er visst helt på bærtur etter ma`en jeg hadde i mars. Satser på at det stabiliserer seg snart! Lykke til dere andre :flower

Her kom tr rød i dag... syklusen er visst helt på bærtur etter ma`en jeg hadde i mars. Satser på at det stabiliserer seg snart! Lykke til dere andre :flower
Nei det er jo superkjedelig! Håper kroppen skjerper seg denne runden da! Lykke til med veien videre [emoji173]

EL i natt tror jeg. De siste mnd har jeg hatt ømme bryst fra EL til IKM. Dårlig tegn? Kroppen er ikke helt den samme siden MA for 7mnd siden. :( har ikke helt troen, slev om vi har lagt inn aksjer-
For det har vi gjort hver gang og det har ikke klaffet enda.

Jeg har det hver pp. Og jeg har aldri hatt ma

Æsj, så kjedelig... Men det er nok ikke så unormalt at det blir litt ustabilt en stund etter en ma.. Bedre lykke neste mnd.! [emoji4][emoji106]

Kjenner jeg selv ikke har helt trua denne mnd. Når det ikke har klaffet på et år, så tviler jeg på at det klaffer den ene mnd jeg ikke har noe som helst elslim... Men det må da bli etter hvert. Trøster meg med at jeg ennå har alt det fine og spennende foran meg. [emoji6][emoji173]️

Nei det er jo superkjedelig! Håper kroppen skjerper seg denne runden da! Lykke til med veien videre [emoji173]
Æsj, så kjedelig... Men det er nok ikke så unormalt at det blir litt ustabilt en stund etter en ma.. Bedre lykke neste mnd.! [emoji4][emoji106]
Tusen takk :)

Kjenner jeg selv ikke har helt trua denne mnd. Når det ikke har klaffet på et år, så tviler jeg på at det klaffer den ene mnd jeg ikke har noe som helst elslim... Men det må da bli etter hvert. Trøster meg med at jeg ennå har alt det fine og spennende foran meg. [emoji6][emoji173]️

Tusen takk :) Jeg har blitt gravid uten el-slim, håper det klaffer for deg uten :)

Her skjedde det noe rart med redigeringen..:P

Hvor tidlig begynner dere å teste? Blir første gang for meg alt dette, så ingen erfaring med hva som er "lurt"..

Det er en del som kan skimte svaaaaak positiv på 8/9 dpo, mens mange må vente til 10/11 før de kan se noe. Så det aller beste er jo å vente til IKM, men jeg begynner på dpo 7, bare fordi jeg er så himla utålmodig og tror at jeg kanskje ligger en dag lenger fram enn jeg har beregna. Belager meg på negativ da, men mååå bare sjekke :P Har mange sånne billigstrimler liggende heldigvis :)

Jeg har bestilt 100 el.tester, så jeg har ikke særlig troa denne pp', men det er vel ogs0 da det skjer [emoji14] venter til etter ikm med å teste med g-test. El.test prøver jeg kanskje tidligere [emoji197] jeg blir så grusomt skuffet av skyggestreker
Tror jeg er 1dpo nå[emoji197]

Det er en del som kan skimte svaaaaak positiv på 8/9 dpo, mens mange må vente til 10/11 før de kan se noe. Så det aller beste er jo å vente til IKM, men jeg begynner på dpo 7, bare fordi jeg er så himla utålmodig og tror at jeg kanskje ligger en dag lenger fram enn jeg har beregna. Belager meg på negativ da, men mååå bare sjekke :P Har mange sånne billigstrimler liggende heldigvis :)

Takk for svar! Forstår godt at du ikke klarer å vente. Jeg gru-gleder meg til dpo-dagene,- ser ikke for meg at jeg klarer å holde meg akkurat [emoji23] nå ligger jeg bare og venter på mannen etter å ha fått historiens første smilefjes på cb el-test[emoji57][emoji85][emoji23]

Takk for svar! Forstår godt at du ikke klarer å vente. Jeg gru-gleder meg til dpo-dagene,- ser ikke for meg at jeg klarer å holde meg akkurat [emoji23] nå ligger jeg bare og venter på mannen etter å ha fått historiens første smilefjes på cb el-test[emoji57][emoji85][emoji23]

Hehe, det er vanskelig å vente ja! :P Dagene går tregt i dpo-land :( Men det er heldigvis den beste av de fæle ventetidene da! Da får man snart svar :)
Så gøy med positiv EL-test! :D Da er det bare å få lagt inn aksjer :D

Jeg har bestilt 100 el.tester, så jeg har ikke særlig troa denne pp', men det er vel ogs0 da det skjer [emoji14] venter til etter ikm med å teste med g-test. El.test prøver jeg kanskje tidligere [emoji197] jeg blir så grusomt skuffet av skyggestreker
Tror jeg er 1dpo nå[emoji197]

Samme her.. Satt nå og skulle bestille EL-tester for neste pp, men så stoppa jeg meg selv før jeg trykka "kjøp". Kan like gjerne bestille til uka hvis testen er positiv, og da slipper det å være sløste penger hvertfall!

Går veldig opp og ned om jeg føler dette har gått. Har hatt murringer hver dag fram til idag, og nå kjenner jeg absolutt ingenting - så da føler jeg det ikke gikk. Fikk ikke lagt inn aksjer den siste dagen med positiv EL-test, så selvom vi hadde 5 dager i strekk før den siste positive føler jeg at vi gikk glipp av den viktigste dagen :(

Bedre å tenke at testen blir negativ og heller bli positivt overraska :P Hvilke tester var det du har fått skygger på?

Bedre å tenke at testen blir negativ og heller bli positivt overraska [emoji14] Hvilke tester var det du har fått skygger på?

Babyplan.. skyggestrek på nesten alle 10mlu hcg testene jeg har tatt [emoji17] stor skuffelse hver dag i nesten hele dpo-land sist

Back
Topp