❤ IKM uke 17 ❤

Takk for svar! Forstår godt at du ikke klarer å vente. Jeg gru-gleder meg til dpo-dagene,- ser ikke for meg at jeg klarer å holde meg akkurat [emoji23] nå ligger jeg bare og venter på mannen etter å ha fått historiens første smilefjes på cb el-test[emoji57][emoji85][emoji23]
Det fikk jeg også forrige på, jeg hoppet av glede og var i gledesrus over å ha fått smilefjes [emoji28]

Babyplan.. skyggestrek på nesten alle 10mlu hcg testene jeg har tatt [emoji17] stor skuffelse hver dag i nesten hele dpo-land sist

Såpass. Har 2-3 forskjellige tester liggende, deriblant babyplan. Får passe på å bruke de fra babyplan sist kanskje da, når IKM nærmer seg/har vært.

Åh- synes dere dagene mellom tr og el er de verste? Jeg synes disse dpo-dagene er absolutt verst! Det går så treeegt.. Tenkte å vente til 26. med å teste, for da skal jeg på fertilitetsklinikken og få svar på blodprøvene, pluss evt. få videre utredning.. Gi meg utholdenhet, sier jeg bare!...

Dagene etter TR ble jo enda mindre treige etter jeg fant ut at jeg skulle teste etter el[emoji87]

Åh- synes dere dagene mellom tr og el er de verste? Jeg synes disse dpo-dagene er absolutt verst! Det går så treeegt.. Tenkte å vente til 26. med å teste, for da skal jeg på fertilitetsklinikken og få svar på blodprøvene, pluss evt. få videre utredning.. Gi meg utholdenhet, sier jeg bare!...

Dagene etter TR ble jo enda mindre treige etter jeg fant ut at jeg skulle teste etter el[emoji87]

Synes dagene mellom tr og el er verst[emoji85] hva slags prøver har du tatt, amh?

Mellom tr og EL er absolutt verst for meg ja :P Da er det såååå lenge til man kan sjekke om man er gravid eller ikke. Dpo dagene er nervepirrende og spennende da, så det går litt opp i opp. Slitsomt med venting hele tiden uansett :P

Jeg har bestilt 100 el.tester, så jeg har ikke særlig troa denne pp', men det er vel ogs0 da det skjer [emoji14] venter til etter ikm med å teste med g-test. El.test prøver jeg kanskje tidligere [emoji197] jeg blir så grusomt skuffet av skyggestreker
Tror jeg er 1dpo nå[emoji197]

Kan i allefall bekrefte herfra at det gjerne er da det skjer. Vi skulle hoppe over en pp. sist. Har aldri vært så forberedt på tr som da, med masse ob og bind [emoji23]må alltid dra på butikken med en gang, har aldri det jeg trenger. Dro også på fester, spiste spekemat osv. osv.. men tr uteble, og ca. 9mnd senere hadde vi en frisk og rask baby i armene [emoji7]

Kan i allefall bekrefte herfra at det gjerne er da det skjer. Vi skulle hoppe over en pp. sist. Har aldri vært så forberedt på tr som da, med masse ob og bind [emoji23]må alltid dra på butikken med en gang, har aldri det jeg trenger. Dro også på fester, spiste spekemat osv. osv.. men tr uteble, og ca. 9mnd senere hadde vi en frisk og rask baby i armene [emoji7]
Investert i menskopp forrige mens, så nå slipper jeg stresse med bind og greier.. har en fantastisk partner som koker ferdig koppen når jeg trenger den, og steller masse med meg når jeg er dårlig under mens, kan sende han å kjøpe både bind og diverse tester uten problem [emoji4] [emoji173] han kommer til å bli en fantastisk pappa, det er jeg helt sikker på!

Investert i menskopp forrige mens, så nå slipper jeg stresse med bind og greier.. har en fantastisk partner som koker ferdig koppen når jeg trenger den, og steller masse med meg når jeg er dårlig under mens, kan sende han å kjøpe både bind og diverse tester uten problem [emoji4] [emoji173] han kommer til å bli en fantastisk pappa, det er jeg helt sikker på!

Haha, hadde aldri fått mannen til å ta i en slik [emoji23] tror heller ikke jeg hadde følt meg komfortabel med det, men heldigvis er vi alle forskjellige [emoji4]han er veldig omsorgsfull da, og var helt fantastisk både før, under og etter fødsel. Det blir nok veldig bra når dere får et lite knøtt, man får noe helt eget sammen, det er kjempefint [emoji7]

920b52bd0af5b36edf49f31a535da9e5.jpg
nederste fra i dag CD 16:)

XuperB - pp1 etter dødfødsel i uke 24, EL var 14.04. Ikm ca 29.04.

Ikm kan være fra 26 til 29. Usikker på lutealfasen min nemlig. Men setter opp 29. da jeg ikke kommer til å teste før da.

XuperB - pp1 etter dødfødsel i uke 24, EL var 14.04. Ikm ca 29.04.

Ikm kan være fra 26 til 29. Usikker på lutealfasen min nemlig. Men setter opp 29. da jeg ikke kommer til å teste før da.

Trist å lese at du mistet <3 Masse lykke til denne pp :)

Back
Topp