❤ IKM uke 17 ❤

Tre dpo, og tiden går så treigt.. [emoji57] Ingen symptomer whatsoever.. Men trøster meg med at jeg hadde lite symptomer da jeg testet positivt sist også. Og om jeg er realistisk, så vet jeg jo at det ikke er så mye symptomer før egget evt. har festet seg. Så surrete man blir i hodet av denne prøvingen altså. Kjenner på hver en liten rørelse i kroppen!

Håper på to streker på mange her etter hvert nå! [emoji7]

XuperB - pp1 etter dødfødsel i uke 24, EL var 14.04. Ikm ca 29.04.

Ikm kan være fra 26 til 29. Usikker på lutealfasen min nemlig. Men setter opp 29. da jeg ikke kommer til å teste før da.

Så utrolig trist!! Håper det klaffer igjen fort og at alt går bra denne gangen [emoji173]️

5 dpo i dag og ventetiden er godt igang. :p Kjører vel den første testen 8/9 dpo tenker jeg. Klarer som regel ikke å vente lengere.. :D:facepalm::p

Vedlegg

• Screenshot_20170417-162837.jpg
    Screenshot_20170417-162837.jpg
    834,8 KB · Visninger: 76
3 dpo i dag, har ingen planer om å teste før IKM. Håper jeg klarer det, for jeg tror ikke det har noe for seg. Testet positivt på IKM, og dagen etter IKM, og begge gangene testet jeg før og var sikker på jeg ikke var gravid pga negativ test. Jeg har begynt å spotte etter jeg fikk sønnen, så jeg kan like godt se etter det før IKM og la være å teste. Får se om jeg greier det [emoji23] håper det blir mange positive tester her ! [emoji4]

3 dpo i dag, har ingen planer om å teste før IKM. Håper jeg klarer det, for jeg tror ikke det har noe for seg. Testet positivt på IKM, og dagen etter IKM, og begge gangene testet jeg før og var sikker på jeg ikke var gravid pga negativ test. Jeg har begynt å spotte etter jeg fikk sønnen, så jeg kan like godt se etter det før IKM og la være å teste. Får se om jeg greier det [emoji23] håper det blir mange positive tester her ! [emoji4]

Kan være like greit å drøye testen da ja, hvis du klarer :) Er jo egentlig det som er best for å få et klart svar! Men ikke mye lett å vente :P

Back
Topp