Takk regner med det er litt tidlig å se strek i morgen allerede, men jeg har mange tester og føler meg ganske sikker på at jeg er gravid
Oi! Så spennende! Hva slags symptomer har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk regner med det er litt tidlig å se strek i morgen allerede, men jeg har mange tester og føler meg ganske sikker på at jeg er gravid
Håpefulle2018 - pp1 - 0 - EL 10.04 - IKM 25.04
Jeg har flere ganger skimtet strek 8 dpo så pleier den digitale si gravid 9 dpo så er fullt mulig
Krysser fingrene for deg!
Helt sykt øm i høyre lyskebånd[emoji15]
Spennende Har du funnet ut når EL var?
XuperB - pp1 etter dødfødsel i uke 24, EL var 14.04. Ikm ca 29.04.
Ikm kan være fra 26 til 29. Usikker på lutealfasen min nemlig. Men setter opp 29. da jeg ikke kommer til å teste før da.
5 dpo i dag og ventetiden er godt igang. Kjører vel den første testen 8/9 dpo tenker jeg. Klarer som regel ikke å vente lengere..
For sent å begynne med ananas nå, 3 dpo?... Vært på hytta til nå..
Hvor langt har du kommet? Spennende tid fremover.Det blir spennende å følge med på dere andre! Gleder meg til de første begynner å teste! [emoji1]
5 dpo i dag og ventetiden er godt igang. Kjører vel den første testen 8/9 dpo tenker jeg. Klarer som regel ikke å vente lengere..
3 dpo i dag, har ingen planer om å teste før IKM. Håper jeg klarer det, for jeg tror ikke det har noe for seg. Testet positivt på IKM, og dagen etter IKM, og begge gangene testet jeg før og var sikker på jeg ikke var gravid pga negativ test. Jeg har begynt å spotte etter jeg fikk sønnen, så jeg kan like godt se etter det før IKM og la være å teste. Får se om jeg greier det [emoji23] håper det blir mange positive tester her ! [emoji4]
Ha ha.. godt det er flere testetøser her inne. Glad for at det går å bestille billige tester fra kina i STORE kvantumDu er ikke alene!