❤ IKM uke 17 ❤

Testedate? Får håpe jeg har fått testene mine til da [emoji197]
har klikket på wish [emoji56] 100lh og 50hcg, så må vel finne en heldig vinner å donere dem til om datoen ikke holder til neste år om det har klaffet nå og selvfølgelig har det klaffet, alltid, hver gang, streken er bare treig sådetså.

Testedate? Får håpe jeg har fått testene mine til da [emoji197]
har klikket på wish [emoji56] 100lh og 50hcg, så må vel finne en heldig vinner å donere dem til om datoen ikke holder til neste år om det har klaffet nå og selvfølgelig har det klaffet, alltid, hver gang, streken er bare treig sådetså.

Jeg er med![emoji87] har bestilt tidlig tester også, så tenkte å begynne muligens 7 dpo[emoji23] la galskapen begynne snart! Haha

Jeg er med![emoji87] har bestilt tidlig tester også, så tenkte å begynne muligens 7 dpo[emoji23] la galskapen begynne snart! Haha
Jeg begynner å teste med en gang billigtestene kommer i posten [emoji197] jeg er så sykt testetøs at jeg tør ikke si det høyt.
Vi klarte nesten glemme termometeret på hytta i dag, og jeg stresset sååå sykt med å hente det! Og endåtil hadde jeg mareritt om termometeret natt til i dag! Sikkert litt ekkelt, men jeg drømte at termometeret var sykt skittent med masse inntørka .. ja.. og gusj og hele greia, og at det var som en heklekrok på tuppen.. helt sykt [emoji44] grønt og nesten slimete, jeg var nesten redd for å tempe imorges etter den drømmen! Omg!

Da har testetøsa fått satt igang med testingen her :P Altfor tidlig, 7 dpo, men jeg måå bare stagge testekløen :P Tok i tillegg to forskjellige, siden den første var litt hakkete.. Etter masse tyding og sjekking i flere lys ser jeg to sykt svake skygger på begge to. Mest sannsynlig bare disse hersens skyggestrekene, men ille gøy å være igang uansett! Legger med bilde selvom jeg ikke klarer å se streken på det, så er det bare å vente i spenning på morgendagen for å se om den blir sterkere :D
ImageUploadedByBV Forum1492490254.830500.jpg

Jeg begynner å teste med en gang billigtestene kommer i posten [emoji197] jeg er så sykt testetøs at jeg tør ikke si det høyt.
Vi klarte nesten glemme termometeret på hytta i dag, og jeg stresset sååå sykt med å hente det! Og endåtil hadde jeg mareritt om termometeret natt til i dag! Sikkert litt ekkelt, men jeg drømte at termometeret var sykt skittent med masse inntørka .. ja.. og gusj og hele greia, og at det var som en heklekrok på tuppen.. helt sykt [emoji44] grønt og nesten slimete, jeg var nesten redd for å tempe imorges etter den drømmen! Omg!

Haha[emoji23][emoji28]

Haha[emoji23][emoji28]

Da har testetøsa fått satt igang med testingen her :P Altfor tidlig, 7 dpo, men jeg måå bare stagge testekløen :P Tok i tillegg to forskjellige, siden den første var litt hakkete.. Etter masse tyding og sjekking i flere lys ser jeg to sykt svake skygger på begge to. Mest sannsynlig bare disse hersens skyggestrekene, men ille gøy å være igang uansett! Legger med bilde selvom jeg ikke klarer å se streken på det, så er det bare å vente i spenning på morgendagen for å se om den blir sterkere :D Vis vedlegget 223486

Digger at du er igang! Heia heia![emoji1317][emoji7][emoji1316]

Jeg har selvfølgelig ingen tidligtester og vet ikke hvilken som er mest sensitiv av make sure og wondfu så det ble en av begge [emoji23]men ingen strek da! Veldig overraskende må jeg si :p jeg er jo trossalt 7 dpo i dag [emoji23][emoji23] de er nok positiv om noen dager satser vi på [emoji324][emoji324] testetøs fra bergen her!
Edit: glemte selvfølge å legge ved bildet av blenda tester! Jeg som har streksyn og alt [emoji85]
7a45f5d32a8285cc643bc81600b82ffe.jpg
sh

Digger at du er igang! Heia heia![emoji1317][emoji7][emoji1316]

Er litt vel tidlig, men veldig artig å kunne skimte svaaaaaaaaak strek. Gir jo et lite håp om at den skal bli sterkere de neste dagene :P Selvom realisten i meg prøver å avfeie det som en falsk skyggestrek. Det gjenstår å se de neste dagene! :)

Jeg har selvfølgelig ingen tidligtester og vet ikke hvilken som er mest sensitiv av make sure og wondfu så det ble en av begge [emoji23]men ingen strek da! Veldig overraskende må jeg si :p jeg er jo trossalt 7 dpo i dag [emoji23][emoji23] de er nok positiv om noen dager satser vi på [emoji324][emoji324] testetøs fra bergen her!
Edit: glemte selvfølge å legge ved bildet av blenda tester! Jeg som har streksyn og alt [emoji85]
7a45f5d32a8285cc643bc81600b82ffe.jpg
sh

Satse på klar strek innen uken er omme! :) Godt å være i gang da :D Spennende å våkne hver morgen og ha litt sommerfugler i magen :P

Dere er gærne. [emoji23] [emoji23] Jeg har nesten testeskrekk, og det er enda 10 dager til første ryker. Har dog på følelsen at tr kommer før den tid.

4 dpo idag, høy og fin temp.
ee2fd84d3cfd6cb4942691623030a803.jpg

Back
Topp