❤ IKM uke 17 ❤

Dere er gærne. [emoji23] [emoji23] Jeg har nesten testeskrekk, og det er enda 10 dager til første ryker. Har dog på følelsen at tr kommer før den tid.

4 dpo idag, høy og fin temp.
ee2fd84d3cfd6cb4942691623030a803.jpg

Jeg må innrømme at jeg egentlig har litt testeskrekk jeg også- synes det er såå nedslående med de negative testene. Men heier veldig på de som tester, og blir jo litt påvirket selv også. Og denne gangen blir jeg å teste 11 dpo på grunn av fertilitetsutredning, og det er skummelt tidlig for min del. [emoji6]

Jeg må innrømme at jeg egentlig har litt testeskrekk jeg også- synes det er såå nedslående med de negative testene. Men heier veldig på de som tester, og blir jo litt påvirket selv også. Og denne gangen blir jeg å teste 11 dpo på grunn av fertilitetsutredning, og det er skummelt tidlig for min del. [emoji6]
Ja, fint å heie på de andre når en erlitt feig sjøl. [emoji4]

Og hvem vet, kanskje jeg blir påvirket. Jeg skulle jo ikke tempe heller. [emoji23] [emoji23]

Dere er gærne. [emoji23] [emoji23] Jeg har nesten testeskrekk, og det er enda 10 dager til første ryker. Har dog på følelsen at tr kommer før den tid.

4 dpo idag, høy og fin temp.
ee2fd84d3cfd6cb4942691623030a803.jpg

Jeg syns det er mer skummelt å ikke teste, for da klarer jeg ikke styre at forventningene stiger etterhvert som dagene går :( Bedre å få jevnt negativ enn å gå i flere dager og håpe syns jeg :P Men vi er alle forskjellig! :) Mye mer økonomisk å drøye testingen da :P

Jeg syns det er mer skummelt å ikke teste, for da klarer jeg ikke styre at forventningene stiger etterhvert som dagene går :( Bedre å få jevnt negativ enn å gå i flere dager og håpe syns jeg [emoji14] Men vi er alle forskjellig! :) Mye mer økonomisk å drøye testingen da :P
Ja, vi er forskjellige. Jeg får ikke så høye forventninger før ikm, og syns negative tester er ekstra nedslående. Har ikke gjort det før iallefall. Og det er jo dyrt å teste. [emoji14] Har 3 stk liggende, så kan være jeg tester på første mulige ikm (kan være fra 26 til 29). Vi får se hva testeskrekken sier når jeg kommer så langt, og om tempen holder seg høy.

Er litt redd for å oppdage kjemiske eller falsk positive nemlig... Kan jo få det på ikm og rett etter ikm også, men. Sist drøyde jeg til 4-5 dager etter siste mulige ikm. [emoji14]

7 dager siden EL for deg nå da jo :D Når ryker første testen? :)

Nervepirrende det her.. :smiley-ashamed004 Har brukt Clear Blue Fertilitets Monitor, så vet vi la inn aksjer 5, 4, 3 og 1 dager før + på selve eggløsningsdagen.. Har testet allerede én gang med graviditetstesten som følger med pakken, men den ble negativ. Krysser fingrene for at det bare var for tidelig.. Tenker å teste med tidelig testene til CB imorgen tidelig, da er det 6 dager før og testen burde bli riktig! :D Har nylig sluttet på pillen (februar), så forventer ikke at det skal gå med en gang...

Kan jeg spørre hvilke tester dere bruker? [emoji4]

Jeg bruker litt forskjellig :p har ca 15 wondfo strimler fra billigtester, 2 make sure strimler, tre clear blue digital og to clear blue. Alle er 25 mlu. Altså ingen tidligtester denne gangen. Angrer litt på det nå da [emoji23]

Det ser jo veldig sånn ut [emoji33][emoji33] jeg er bare 7 dpo og disse er to forskjellige merker, men begge har følsomhet på 25 mlu. Ikke tidligtest! Jeg tenker twins!! [emoji33][emoji33][emoji33]

Åååh- så spennende!! [emoji1] Kan du ha hatt el før du trodde, så du er flere dpo? Guri malla så gøy! [emoji1]

Back
Topp