Fikk plutselig masse el-slim da jeg var på do tidligere i dag. Er ca 3-4 dpo. Noen som har opplevd dette før?
Jeg fikk det sist jeg var gravid, og denne gangen (mulig gravid) krysser fingrene for deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk plutselig masse el-slim da jeg var på do tidligere i dag. Er ca 3-4 dpo. Noen som har opplevd dette før?
Jeg også fikk det denne pp her, noen dager etter el.. Aner ikke hva det betyr.
Jeg fikk det sist jeg var gravid, og denne gangen (mulig gravid) krysser fingrene for deg!
Spennende! Kan ikke huske å ha hatt dette tidligere etter el. Det rant liksom masse ned i do (sorry ekle detaljer )
Det er positivt tegn for meg ihvertfall så lenge du er sikker på at el har vært da selvfølgelig
Jeg fikk plutselig en del blankt strekkbart slim,el-slimlignende nå ista ved dobesøk... Skjønner absolutt ingenting, kan ikke huske å ha hatt det så tidlig i de andre svangerskapene. Jeg er 5 dpo i dag. Har hatt veldig stabile sykluser jeg også, 32-35 dager.
Må bare teste på lørdag, da er jeg 9 dpo
Kjedelig da!! Sikker på at ikke el har vært?Lurer på om jeg må over på uke 18, ha EL smerter nå, så den kommer gjerne en uke for sent denne perioden. Enda lengre å vente
Merkelige greier. Merker du noen andre tegn på kroppen?
Jeg trodde EL hadde vært, har dog ingen slim, kun smertene som kommer ved EL. Skjønner ingenting jeg, pleier komme sånn noen lunde samme tid hver syklus?Kjedelig da!! Sikker på at ikke el har vært?
Masse lykke til hvertfall [emoji173]
Murringer noen ganger i dag, og svake stikk i puppene og i skjeden, men det har jeg nesten hver eneste syklus.
Merker du noe utenom det vanlige?
Kan jeg spørre om hvor mange dpo du var da du fikk dette blanke slimet?
Jeg trodde EL hadde vært, har dog ingen slim, kun smertene som kommer ved EL. Skjønner ingenting jeg, pleier komme sånn noen lunde samme tid hver syklus?
Er jo lov å håpe, men jeg tror ikke jeg ble gravid denne pp. Tar nok sikkert noe tid før det sitter, pleier vel gjerne ikke sitte på pp1 (gøye smileyer her inne fant jeg ut)Det kan jo være festesmerter?
Hmm.. har du ikke hatt noe slim tidligere heller? Krysser fingrene for at det er festesmerter jeg! [emoji2]Jeg trodde EL hadde vært, har dog ingen slim, kun smertene som kommer ved EL. Skjønner ingenting jeg, pleier komme sånn noen lunde samme tid hver syklus?
Har hatt slim i forrige uke, dog ikke overdrevent mye. Har og en god del utflod, noe jeg ikke pleier ha. Men er disse smertene nederst i korsryggen da, og stikningen i brystene som kommer og går. Helt normalt ved EL for min del.Hmm.. har du ikke hatt noe slim tidligere heller? Krysser fingrene for at det er festesmerter jeg! [emoji2]