❤ IKM uke 17 ❤

Spennende! Kan ikke huske å ha hatt dette tidligere etter el. Det rant liksom masse ned i do (sorry ekle detaljer :p)

Det er positivt tegn for meg ihvertfall :) så lenge du er sikker på at el har vært da selvfølgelig :p

Lurer på om jeg må over på uke 18, ha EL smerter nå, så den kommer gjerne en uke for sent denne perioden. Enda lengre å vente:sorry:

Fikk plutselig masse el-slim da jeg var på do tidligere i dag. Er ca 3-4 dpo. Noen som har opplevd dette før?

Jeg fikk plutselig en del blankt strekkbart slim,el-slimlignende nå ista ved dobesøk... Skjønner absolutt ingenting, kan ikke huske å ha hatt det så tidlig i de andre svangerskapene. Jeg er 5 dpo i dag. Har hatt veldig stabile sykluser jeg også, 32-35 dager.
Må bare teste på lørdag, da er jeg 9 dpo :rolleyes:

Jeg klarte ikke styre den indre testetøsa her [emoji23] har gått med ganske kraftig kvalme (i går var det så gale at jeg måtte bruke sånne armbånd mot reisesyke), svimmel, mange kviser, og en hel haug andre ting likt som før sa'en jeg hadde, bare sterkere symptomer denne gangen. Fikk en ultrasvak strek på en lite sensitiv test i morges, og en positiv el-test nå nettopp!
Tør ikke juble helt enda, er bare 6 dpo. Så skal teste videre de neste dagene.

Jeg fikk plutselig en del blankt strekkbart slim,el-slimlignende nå ista ved dobesøk... Skjønner absolutt ingenting, kan ikke huske å ha hatt det så tidlig i de andre svangerskapene. Jeg er 5 dpo i dag. Har hatt veldig stabile sykluser jeg også, 32-35 dager.
Må bare teste på lørdag, da er jeg 9 dpo :rolleyes:

Merkelige greier. Merker du noen andre tegn på kroppen?

Murringer noen ganger i dag, og svake stikk i puppene og i skjeden, men det har jeg nesten hver eneste syklus.
Merker du noe utenom det vanlige?

Egentlig ikke. Det murrer veldig nederst i magen, men det er ikke unormalt for meg mellom el og tr. Så ingenting :p

Hmm.. har du ikke hatt noe slim tidligere heller? Krysser fingrene for at det er festesmerter jeg! [emoji2]
Har hatt slim i forrige uke, dog ikke overdrevent mye. Har og en god del utflod, noe jeg ikke pleier ha. Men er disse smertene nederst i korsryggen da, og stikningen i brystene som kommer og går. Helt normalt ved EL for min del.

Back
Topp