❤ IKM uke 17 ❤

Ser at tempen har gjort et lite hopp[emoji1] det lover vel bra? Normaltemp er på 36.5°C ca.

1138ff50a29868bce7f2a60059944ac0.jpg
Så spennende!!! Krysser fingrene for at det er en liten spire som klamrer seg fast.

Hjeelp... Jeg skulle nettopp til køys med mannen.. Beklager ekle detaljer, men så stoppet han opp og spurte om jeg blødde, da han syntes det luktet blod. Men det var en tykkere smørje av utflod el..? Er 8 dpo og jeg vet jeg har hatt eggløsning, så det var ikke det som kom. Hva kan dette bety? Er TR på vei?.. Noen som har vært borti det?
Kan det være festeblødning? [emoji4]

5 dpo i dag, og helt enig: Tiden går ufattelig sakte.. Symptomjakten har begynt da.... Irriterer meg sånn at jeg virkelig ikke klarer å huske om "symptomene" er like hver eneste pp... Kjenner jo stikking i brystene, stølhet/murring nedentil.. [emoji849] Men tror egentlig det er sånn hver måned...

Men veldig gledelig at det allerede er noen med to streker! [emoji1]

bjc2rp.jpg

Ingen tvil i at denne er negativ! Da er det vel tanta som setter sine spor tidelig denne gangen. 6 dager til IKM... Må jeg gjennom denne ventingen og prøvingen igjen:yuck::D

Forstår deg godt og det er lov å kjenne på sånne følelser,- og ikke minst bra å kunne få det ut her. Når man selv ønsker det så sterkt så ser man bare de som får det til og føler aldri at man er den som selv kommer dit..men tenk at dere har en fra før og da er det klart at det klaffer igjen! *muntreoppklem*

Tusen takk for muntreoppklem [emoji173]️ Ja, prøver å tenke innimellom at vi har en fra før og at det selvfølgelig må klaffe igjen..
Fikk melding fra ei venninne igår kveld da, om at søskenbarnet hennes var blitt gravid. Noe som er koselig, også skriver hun: "hun sluttet på p-pillen og ble gravid 2 uker etter[emoji23]"
Fint det! Tenkte jeg [emoji85]

Back
Topp