håpefulle2018
Andre møte med forumet
Så spennende!!! Krysser fingrene for at det er en liten spire som klamrer seg fast.Ser at tempen har gjort et lite hopp[emoji1] det lover vel bra? Normaltemp er på 36.5°C ca.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!!! Krysser fingrene for at det er en liten spire som klamrer seg fast.Ser at tempen har gjort et lite hopp[emoji1] det lover vel bra? Normaltemp er på 36.5°C ca.
Kan det være festeblødning? [emoji4]Hjeelp... Jeg skulle nettopp til køys med mannen.. Beklager ekle detaljer, men så stoppet han opp og spurte om jeg blødde, da han syntes det luktet blod. Men det var en tykkere smørje av utflod el..? Er 8 dpo og jeg vet jeg har hatt eggløsning, så det var ikke det som kom. Hva kan dette bety? Er TR på vei?.. Noen som har vært borti det?
Tusen takk, håper virkelig det!! [emoji7]Så spennende!!! Krysser fingrene for at det er en liten spire som klamrer seg fast.
Tok en kveldstest også [emoji173] rosa strek før fristen gikk ut[emoji7]
Prøvde endre litt
Gratulerer så mye!
Så flott graf! Og gratulerer såååå mye!Woohoo
Beklager at jeg spammer dere. Jeg skjønner lite. Den er så tydelig men jeg får det ikke frem på bildene[emoji85]
Forstår deg godt og det er lov å kjenne på sånne følelser,- og ikke minst bra å kunne få det ut her. Når man selv ønsker det så sterkt så ser man bare de som får det til og føler aldri at man er den som selv kommer dit..men tenk at dere har en fra før og da er det klart at det klaffer igjen! *muntreoppklem*
Har vært ganske sikker på at jeg er gravid, og faktisk følte at jeg slapp to egg under el [emoji33]
Jeg ser iallfall på den øverste [emoji846] prøvd med blitz?[emoji846]