❤ IKM uke 17 ❤

Her var testen blenda idag! :( Magefølelsen sier det ikke ble klaff denne pp, så er sånn ca forberedt på at tr dukker opp snart. Har funnet ut at jeg er 7 dpo istedenfor 8 dpo idag, så det er jo fortsatt tidlig, men følelsen er fortsatt at det ikke kommer en positiv test :/

Men veldig gøy å se så mange med streker allerede! :D Ser ut som det her blir en bra uke! Gi beskjed når dere vil settes opp på "gravid" <3

Her var testen blenda idag! :( Magefølelsen sier det ikke ble klaff denne pp, så er sånn ca forberedt på at tr dukker opp snart. Har funnet ut at jeg er 7 dpo istedenfor 8 dpo idag, så det er jo fortsatt tidlig, men følelsen er fortsatt at det ikke kommer en positiv test :/

Men veldig gøy å se så mange med streker allerede! :D Ser ut som det her blir en bra uke! Gi beskjed når dere vil settes opp på "gravid" <3

Tidlig enda da med 7 dpo, ikke gi opp :)

Her har jeg hatt mensen kommer nå følelse noen ganger i dag, murringer av og til, mer luft i magen enn vanlig og litt hvit slimete utflod en gang. Dette er litt utenom det vanlige tror jeg :rolleyes:Er 6 dpo i dag :) Tror jeg tar første testen fredag, skulle egentlig holde meg til lørdag, men nå er dette for Spennende!!

Krysser fingrene for at det betyr at noe er på gang :D Spennende med test på fredag da! Bare to dager igjen :D

Tusen takk. Veldig rart og vanskelig å ta inn over seg kjenner jeg[emoji4]

Ja, det tar litt tid før det synker inn av og til :p jeg har visst i flere dager at jeg var gravid så var ikke noen stor overraskelse. Likevel fikk jeg høy puls og svettebyger i går når jeg fikk strek :p nå bare nyter jeg å teste videre :D forrige pp mistet jeg 4+4, men da hadde jeg egentlig en dårlig følelse. Det har jeg ikke denne gangen :)

Ja, det tar litt tid før det synker inn av og til [emoji14] jeg har visst i flere dager at jeg var gravid så var ikke noen stor overraskelse. Likevel fikk jeg høy puls og svettebyger i går når jeg fikk strek [emoji14] nå bare nyter jeg å teste videre :D forrige pp mistet jeg 4+4, men da hadde jeg egentlig en dårlig følelse. Det har jeg ikke denne gangen :)
Fascinerende at du bare visste det!

Fortsatt tidlig[emoji173]

Ja, det tar litt tid før det synker inn av og til :p jeg har visst i flere dager at jeg var gravid så var ikke noen stor overraskelse. Likevel fikk jeg høy puls og svettebyger i går når jeg fikk strek :p nå bare nyter jeg å teste videre :D forrige pp mistet jeg 4+4, men da hadde jeg egentlig en dårlig følelse. Det har jeg ikke denne gangen :)

Jeg har også en god følelse denne gangen. Håper den stemmer! Og at jeg ikke mister igjen[emoji85] her ryker første test neste tirsdag[emoji173] da er jeg 7 dpo.

Ja rart, men det er faktisk mange som gjør det :p
Hmh misunnelig. [emoji14]

Jeg tror ikke det har klaffet her, men det har jeg trodd hver gang, og sist så var jeg jo gravid. Blir spennende å se! Kommer iallefall til å fortsette med temping. Passer perfekt for en kontrollfreak som meg. [emoji23]

Hmh misunnelig. [emoji14]

Jeg tror ikke det har klaffet her, men det har jeg trodd hver gang, og sist så var jeg jo gravid. Blir spennende å se! Kommer iallefall til å fortsette med temping. Passer perfekt for en kontrollfreak som meg. [emoji23]

Hehe, man må bare stole på magefølelsen sin :) jeg har trodd mange ganger jeg er gravid, men de gangene jeg har blitt det så har jeg ledd litt for meg selv og tenk nååå vet jeg at jeg er gravid! :p det som har vært forskjellen her ihvertfall :p
Temping er helt fantastisk :D skulle ha begynt med det for flere mnd siden!

3c052a6de4fd924eb765a04fe5e54500.jpg
hva betyr dette? At EL ikke har vært likevel?
dd336c5edeb390057c759a9a03006ef9.jpg
var sånn i morges..

Back
Topp