Tusen takk[emoji4]Der ser jeg strek! Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk[emoji4]Der ser jeg strek! Gratulerer!
Så bra[emoji4]Ser streken godt!
Den blir sterkere det sees greit når man sammenligner gårsdagens og dagens test [emoji173]Ser fortsatt strek på øverste[emoji173]
Tusen takk[emoji173]Lett å se der ja! Gratulerer[emoji173]
Så bra[emoji4]
Her var testen blenda idag! Magefølelsen sier det ikke ble klaff denne pp, så er sånn ca forberedt på at tr dukker opp snart. Har funnet ut at jeg er 7 dpo istedenfor 8 dpo idag, så det er jo fortsatt tidlig, men følelsen er fortsatt at det ikke kommer en positiv test :/
Men veldig gøy å se så mange med streker allerede! Ser ut som det her blir en bra uke! Gi beskjed når dere vil settes opp på "gravid" <3
Her har jeg hatt mensen kommer nå følelse noen ganger i dag, murringer av og til, mer luft i magen enn vanlig og litt hvit slimete utflod en gang. Dette er litt utenom det vanlige tror jeg Er 6 dpo i dag Tror jeg tar første testen fredag, skulle egentlig holde meg til lørdag, men nå er dette for Spennende!!
Tusen takk. Veldig rart og vanskelig å ta inn over seg kjenner jeg[emoji4]
Fascinerende at du bare visste det!Ja, det tar litt tid før det synker inn av og til [emoji14] jeg har visst i flere dager at jeg var gravid så var ikke noen stor overraskelse. Likevel fikk jeg høy puls og svettebyger i går når jeg fikk strek [emoji14] nå bare nyter jeg å teste videre forrige pp mistet jeg 4+4, men da hadde jeg egentlig en dårlig følelse. Det har jeg ikke denne gangen
Her var testen blenda idag! Magefølelsen sier det ikke ble klaff denne pp, så er sånn ca forberedt på at tr dukker opp snart. Har funnet ut at jeg er 7 dpo istedenfor 8 dpo idag, så det er jo fortsatt tidlig, men følelsen er fortsatt at det ikke kommer en positiv test :/
Men veldig gøy å se så mange med streker allerede! Ser ut som det her blir en bra uke! Gi beskjed når dere vil settes opp på "gravid" <3
Ja, det tar litt tid før det synker inn av og til jeg har visst i flere dager at jeg var gravid så var ikke noen stor overraskelse. Likevel fikk jeg høy puls og svettebyger i går når jeg fikk strek nå bare nyter jeg å teste videre forrige pp mistet jeg 4+4, men da hadde jeg egentlig en dårlig følelse. Det har jeg ikke denne gangen
Fascinerende at du bare visste det!
Jeg har også en god følelse denne gangen. Håper den stemmer! Og at jeg ikke mister igjen[emoji85] her ryker første test neste tirsdag[emoji173] da er jeg 7 dpo.
Hmh misunnelig. [emoji14]Ja rart, men det er faktisk mange som gjør det
Hmh misunnelig. [emoji14]
Jeg tror ikke det har klaffet her, men det har jeg trodd hver gang, og sist så var jeg jo gravid. Blir spennende å se! Kommer iallefall til å fortsette med temping. Passer perfekt for en kontrollfreak som meg. [emoji23]
Fortsatt tidlig[emoji173]