Fikk festeblødning 7 dpo med rødt blod. Bare noen tørk på papiret. Etter det ble testene fort sterkere
Jikes! Da holder jeg en knapp på tvillinger. Minst! [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk festeblødning 7 dpo med rødt blod. Bare noen tørk på papiret. Etter det ble testene fort sterkere
I dag har jeg vært på legekontoret for å ta blodprøve for å sjekke progesteron nivå. Jeg sjekket det en gang tidligere, men når jeg leste på nettet så jeg at det var feil tidspunkt å måle[emoji85] legen fant ut at hun hadde gjort feil når jeg sa at jeg trodde det skulle måles en uke før IKM. Så da ble det ny blodprøve. Det var i dag. Var på legekontoret kl 08.00. Kjempe lang kø bare for å få si i luken at jeg var kommet ! Sto i 17 min i kø for å bruke 20 sek på å si fødselsnummer og sette meg ned. De tok inn noen, og jeg hørte det var flere som sa de skulle på jobb. De pratet veldig mye der inne, og det tok ganske lang tid mellom folk som var inne for de holdt på med et nytt system. Og så stoppet det helt opp for hun ene skulle vise de andre noe. Da hadde jeg vært der i 40 min og de sluttet å ta inn folk. Jeg sa ifra om at jeg måtte enten komme inn straks eller gå, og blodprøven må tas i dag. Da fikk de fart på seg heldigvis, og jeg rakk jobb med et nødskrik! Dritt å begynne dagen på den måten.
Legesenteret mitt er sånn at man må beregne ventetid opp til en time.. det er helt normalt [emoji53] blir like overrasket hver gang jeg kommer inn bare fem min over tiden [emoji23] så jeg skjønner absolutt frustrasjonen din! Syyykt irriterende.I dag har jeg vært på legekontoret for å ta blodprøve for å sjekke progesteron nivå. Jeg sjekket det en gang tidligere, men når jeg leste på nettet så jeg at det var feil tidspunkt å måle[emoji85] legen fant ut at hun hadde gjort feil når jeg sa at jeg trodde det skulle måles en uke før IKM. Så da ble det ny blodprøve. Det var i dag. Var på legekontoret kl 08.00. Kjempe lang kø bare for å få si i luken at jeg var kommet ! Sto i 17 min i kø for å bruke 20 sek på å si fødselsnummer og sette meg ned. De tok inn noen, og jeg hørte det var flere som sa de skulle på jobb. De pratet veldig mye der inne, og det tok ganske lang tid mellom folk som var inne for de holdt på med et nytt system. Og så stoppet det helt opp for hun ene skulle vise de andre noe. Da hadde jeg vært der i 40 min og de sluttet å ta inn folk. Jeg sa ifra om at jeg måtte enten komme inn straks eller gå, og blodprøven må tas i dag. Da fikk de fart på seg heldigvis, og jeg rakk jobb med et nødskrik! Dritt å begynne dagen på den måten.
Jikes! Da holder jeg en knapp på tvillinger. Minst! [emoji1]
Legesenteret mitt er sånn at man må beregne ventetid opp til en time.. det er helt normalt [emoji53] blir like overrasket hver gang jeg kommer inn bare fem min over tiden [emoji23] så jeg skjønner absolutt frustrasjonen din! Syyykt irriterende.
Haha blir altfor spennende dette her [emoji33][emoji28][emoji28][emoji28]
Det er utrolig gøy da!!
Jeg håper faktisk på tvillinger denne gangen [emoji4]
Min tur til å være forvirra, begynner å lure på om jeg har tatt feil av tidspunkt for el? Skal jo egentlig ikke være mulig da jeg hadde krystallklare el-tester..skal være 2dpo i dag, men har så sinnsyke smerter! Men er egentlig mer som "dagen-før-TR-smerter" heller enn klassiske el-smerter..er jo for tidlig med andre symptomer også.. Hmmm...
Tvillinger er jo fantastisk!
Tok ny test i sted [emoji7]
Klar og fin strek
Ja blir nok digital i morgen hvis jeg klarer å vente
Tror absolutt den slår ut på digital i morgen!
Har du en EL-test så du får sjekket da? Kan være at egget ikke slapp sist du fikk positiv test?
Evt bare at det er noe som er på gang inni der som lager litt kramper
Håper det[emoji1317]ikke flere tester. Har sovet i hele dag og har feber..[emoji44]
...jeg fikk neg etter positiv test så da skal det vel ha sluppet?
Var den veldig svak da? Skal jo i utgangspunktet det, men hvis du får knallpositiv idag så kan det jo virke som det ikke slapp..?
Brukte cb digital som viste smilefjes to dager og deretter sirkel..så egentlig ikke rom for misforståelser...
Tror den slår ut på digital idag jeg