Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva betyr dette? At EL ikke har vært likevel?var sånn i morges..
Lurer på hvordan dere temper? Aldri gjort det før.. Må man bruke en spesiell måler? Gjerne forklar meg om noen orker
enda sterkere nå.. blæ
Ser ut som kroppen ikke har klart å slippe egget helt ennå. Men den sterke den ser jo ganske positiv ut?
Når jeg får positiv el-test er kontrollstreken svak og teststreken omtrent svart sånn er den i to dager før den blir negativ igjen.. har du testet etter el før?
Her så den litt svakere ut?[emoji1317]
Jeg kjenner jeg har mistet håpet litt. Føler alle rundt meg blir gravide og spesielt de som har barn på samme alder som han vi har fra før. Kjenner det sårer skikkelig hver gang jeg hører noen er gravide og jeg blir litt tom og "falsk glad" når de sier det [emoji53] Denne pp vet jeg med sikkerhet at jeg ikke ble gravid, så det irriterer meg enda mer [emoji30]
Jeg hadde forsterket El smerter første EL etter SA. Helt vanlig. Mange som opplever det. Var vanlige smerter neste periode.EL smertene er ganske vonde denne første pp etter SA.. noen som vet om det er normalt? Kjenner det utrolig godt! Blir faktisk kvalm av hele greia [emoji85]
Jeg hadde forsterket El smerter første EL etter SA. Helt vanlig. Mange som opplever det. Var vanlige smerter neste periode.
Ser dere noe? Eller er det jeg som bare tror jeg ser det [emoji85]
Syns også at jeg skimter noe. Spennende!
Min test i dag [emoji173] 9dpo
Fin stigning[emoji4] Kanskje egget festet seg tidlig hos deg? Da har du jo hatt noen ekstra dager å produsere HCG på. [emoji4]