❤ IKM uke 17 ❤

I dag har jeg ikke kjent stort. Varm og kald om hverandre og blankt slim en gang bare, jo også luft i magen. Første babyplan strimmel ryker i morgen tidlig :nailbiting: Føler meg helt koko her jeg går å tenker på symptomer hele tiden :wacky:

Man blir veldig oppmerksom på kroppen..slitsomt å kjenne så etter hele tiden. Hvor mange dpo er du i morgen?

I dag har jeg ikke kjent stort. Varm og kald om hverandre og blankt slim en gang bare, jo også luft i magen. Første babyplan strimmel ryker i morgen tidlig :nailbiting: Føler meg helt koko her jeg går å tenker på symptomer hele tiden :wacky:

Oooh, spennende! :D Nervepirrende med første testen altså..

Jepp :). Er 8 dpo i morgen, i tidligste laget, men klarer ikke å vente lenger.
Hvor mange dpo er du?

Haha, jeg er 2dpo i dag, har sagt hele tiden at jeg skal vente til 10, men vet allerede nå at det ikke kommer til å skje..[emoji12]ryker nok rundt 8 jeg også..så spent på og krysser det jeg kan for at du ser noe i morgen [emoji1317]

Haha jeg klarte ikke la være å ta digital nå! :p sååå nervepirrende!!! :o men seeee [emoji7][emoji7][emoji7] 5 dager før ikm og på kveldsurin [emoji33]
cc96b8a4d5f6f7e27cdb0ee2f68063ba.jpg

c4d9df256515c4bd8adf9dcc115668bf.png

7 dpo [emoji5] blendahvit (som vanlig ) [emoji849] har ikke trua akkurat, når vi har prøvd så lenge...

Ja det skal være sikkert! :confused:
Hvor mange dpo er du? Har du evt noen symptomer?

Jeg er 9 dpo idag, og bare blenda tester. Hadde en skyggestrek på 7 dpo, men etter det har det vært helt hvitt.
Har hatt mensmurringer siden EL var ferdig, og veldig vonde de siste to dagene, men ellers merker jeg ingenting. Har ikke troa denne pp merker jeg :(

c4d9df256515c4bd8adf9dcc115668bf.png

7 dpo [emoji5] blendahvit (som vanlig ) [emoji849] har ikke trua akkurat, når vi har prøvd så lenge...

Ååh :( Ikke noe gøy med blenda tester, men det er veldig tidlig enda <3 Vet det ikke hjelper så mye når man ikke har troa og bare ønsker seg to streker da :(

Ååh :( Ikke noe gøy med blenda tester, men det er veldig tidlig enda <3 Vet det ikke hjelper så mye når man ikke har troa og bare ønsker seg to streker da :(

Ønsket har vært der i så "mange" år.. men rart at man liksom ikke klarer å la være heller å prøve heller [emoji849][emoji5] selfølgelig alt for tidlig enda, så kanskje det skjer et mirakel eller kanskje ikke... for bare vente å se [emoji5]

De som sa tvillinger...[emoji6][emoji7][emoji1319] gratulerer så mye! Utrolig gøy! Unner virkelig hver og en her inne det resultatet [emoji173]️

Tusen takk [emoji7][emoji173] blir spennende å finne ut av det ja :p
Håper resten av gjengen blir med inn i januarforumet! Heia heia! Drysser masse babystøv til dere og krysser fingrene! [emoji173][emoji173][emoji173]

Back
Topp