Skulle være ganske bankers det da ja :/
Får bare smøre seg med den berømte "tålmodigheten" (som ikke eksisterer) og vente å se..[emoji85][emoji23][emoji8]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle være ganske bankers det da ja :/
I dag har jeg ikke kjent stort. Varm og kald om hverandre og blankt slim en gang bare, jo også luft i magen. Første babyplan strimmel ryker i morgen tidlig Føler meg helt koko her jeg går å tenker på symptomer hele tiden
I dag har jeg ikke kjent stort. Varm og kald om hverandre og blankt slim en gang bare, jo også luft i magen. Første babyplan strimmel ryker i morgen tidlig Føler meg helt koko her jeg går å tenker på symptomer hele tiden
Man blir veldig oppmerksom på kroppen..slitsomt å kjenne så etter hele tiden. Hvor mange dpo er du i morgen?
Oooh, spennende! Nervepirrende med første testen altså..
Får bare smøre seg med den berømte "tålmodigheten" (som ikke eksisterer) og vente å se..[emoji85][emoji23][emoji8]
Jepp . Er 8 dpo i morgen, i tidligste laget, men klarer ikke å vente lenger.
Hvor mange dpo er du?
Haha jeg klarte ikke la være å ta digital nå! sååå nervepirrende!!! men seeee [emoji7][emoji7][emoji7] 5 dager før ikm og på kveldsurin [emoji33]
Haha jeg klarte ikke la være å ta digital nå! sååå nervepirrende!!! men seeee [emoji7][emoji7][emoji7] 5 dager før ikm og på kveldsurin [emoji33]
Ja det skal være sikkert!
Hvor mange dpo er du? Har du evt noen symptomer?
7 dpo [emoji5] blendahvit (som vanlig ) [emoji849] har ikke trua akkurat, når vi har prøvd så lenge...
Ååh Ikke noe gøy med blenda tester, men det er veldig tidlig enda <3 Vet det ikke hjelper så mye når man ikke har troa og bare ønsker seg to streker da
Gratulerer såååå mye!!Haha jeg klarte ikke la være å ta digital nå! sååå nervepirrende!!! men seeee [emoji7][emoji7][emoji7] 5 dager før ikm og på kveldsurin [emoji33]
De som sa tvillinger...[emoji6][emoji7][emoji1319] gratulerer så mye! Utrolig gøy! Unner virkelig hver og en her inne det resultatet [emoji173]️
7 dpo [emoji5] blendahvit (som vanlig ) [emoji849] har ikke trua akkurat, når vi har prøvd så lenge...
Woho! setter deg på gravid jeg
Gratulerer såååå mye!!