❤ IKM uke 17 ❤

Her våkna jeg til TR idag :( Et par dager før tiden, men like greit når testene bare var negative..

Masse lykke til til resten! Håper på flere med fine streker :D

b724c380bed1c183ced4331370fdc2f2.jpg

Hadde ikke ventet tanta så tidlig, men mtp hvor lenge kroppen har jobbet med el og alt som har skjedd så er jeg ikke overrasket. Håper bare ikke den har tenkt å være så kort videre!

Håper syklusen din er fin og stabil neste pp og at dette blir siste mensen din på leeeeeenge [emoji173][emoji173][emoji173]

Vis vedlegget 223723 Jeg er 9dpo idag og tok akkurat en tidlig test fra billig tester. Det kom en strek sånn rett ved tidsfristen og gleden var kortvarig da jeg har lest så mye om skyggestrekker på disse testene. Helte ut det jeg hadde tisset av gammel vane, så får prøve igjen i morgen.
Legger med bilde av testen, er riktignok etter tidsfristen. Men jeg har aldri fått noe form for strek eller skygge på g.tester før.
Håper virkelig den stemmer:joyful:

Oi så spennende! Ser ut som en babystrek for mine øyner! Krysser fingrene for deg![emoji173][emoji28]

Kjipt[emoji173] hvor mange dpo er du i dag?

Tror jeg er ca.8 eller 9 dpo, tok ikke el-tester og temper ikke, så ble litt usikker nå. Jeg har fått svake streker tidlig før, så tipper jeg ikke er gravid nå siden det ikke er antydning , da må det skje et under :) Ser at det er en svak skyggestrek nå etter maaaange timer (tok den opp fra søpla) men det blir vel alltid en skygge der teststreken skal være.

Back
Topp