Her våkna jeg til TR idag Et par dager før tiden, men like greit når testene bare var negative..
Masse lykke til til resten! Håper på flere med fine streker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woho! Så gøy med sterke streker
Testet og fikk blenda test Så nå er det slutt på tester for meg! Kjenner tanta kommer straks, så får jeg heller spare pengene og testene til neste på
Gratulera
Hadde ikke ventet tanta så tidlig, men mtp hvor lenge kroppen har jobbet med el og alt som har skjedd så er jeg ikke overrasket. Håper bare ikke den har tenkt å være så kort videre!
Blenda test her igjen. Mai here I come!
Vis vedlegget 223723 Jeg er 9dpo idag og tok akkurat en tidlig test fra billig tester. Det kom en strek sånn rett ved tidsfristen og gleden var kortvarig da jeg har lest så mye om skyggestrekker på disse testene. Helte ut det jeg hadde tisset av gammel vane, så får prøve igjen i morgen.
Legger med bilde av testen, er riktignok etter tidsfristen. Men jeg har aldri fått noe form for strek eller skygge på g.tester før.
Håper virkelig den stemmer
Her våkna jeg til TR idag Et par dager før tiden, men like greit når testene bare var negative..
Takk, åååh jeg håper detOi så spennende! Ser ut som en babystrek for mine øyner! Krysser fingrene for deg![emoji173][emoji28]
Ja [emoji173] huff, så kjipt! Sender deg en god klem [emoji173][emoji173]
Så kjedelig! Men greit at det kommer hvis det først skal komme, så blir du ferdig med det og klar for neste ppHer våkna jeg til TR idag Et par dager før tiden, men like greit når testene bare var negative..
Vis vedlegget 223738 Holdt meg i fire timer og måtte teste på nytt. Skal vel litt til å få skygge på tre tester håper jeg? Håper dere ser det jeg ser da og jeg ikke har blitt gal og innbiller meg dette 1tidlig test og 2 vanlige.
Håper så inderlig dette stemmer
Slår følge med deg inn i mai!
Vis vedlegget 223746
7-8-9 dpo! Synes jeg ser uber ultra svake streker??? Eller er det bare meg som lurer meg selv for 27 gang [emoji23][emoji848]
Vis vedlegget 223738 Holdt meg i fire timer og måtte teste på nytt. Skal vel litt til å få skygge på tre tester håper jeg? Håper dere ser det jeg ser da og jeg ikke har blitt gal og innbiller meg dette 1tidlig test og 2 vanlige.
Håper så inderlig dette stemmer
Kjipt[emoji173] hvor mange dpo er du i dag?
Vis vedlegget 223746
7-8-9 dpo! Synes jeg ser uber ultra svake streker??? Eller er det bare meg som lurer meg selv for 27 gang [emoji23][emoji848]