❤ IKM uke 17 ❤

Er det mulighet for å få skyggestreker på alle tester man tar? Jeg har one step.. og alle kommer det "skyggestrek" på...

Her er jeg 10 dpo i dag og fått svaaake streker på to ulike tester.. var vanskelig å få med strekene på bilde da.. :p Ikke sikkert dere ser noe en gang. Tydligere i virkeligheten. Redd det bare er skygge.. o_O

Vedlegg

• 20170422_171958.jpg
    20170422_171958.jpg
    193,8 KB · Visninger: 121
  • 20170422_173708.jpg
    20170422_173708.jpg
    553,5 KB · Visninger: 118
Her er jeg 10 dpo i dag og fått svaaake streker på to ulike tester.. var vanskelig å få med strekene på bilde da.. :p Ikke sikkert dere ser noe en gang. Tydligere i virkeligheten. Redd det bare er skygge.. o_O
Ser antydning til noe!
Krysser fingrene for at de blir tydligere og sterkere:)

Så gøy med flere positive tester!!

Selv føler jeg meg kjempeflink; har 5-6 tester liggende, er 8 dpo, og har IKKE testet! [emoji85] Men mandag morgen, da... [emoji16] Skrekkblandet fryd da- for jeg blir sååå skuffa av de blendahvite testene. Har ikke pleid å teste så mye før ikm tidligere, men blir jo påvirket. [emoji87]

På de svarthvite bildene ser jeg en antydning! Spennende! Jeg har aldri fått skyggestrek noen gang, og håper jeg slipper det.. Må jo være enda verre å få negativ test etter at man tror man har fått en positiv... Håper det er babystrek på dine tester! [emoji4]

Ser streker på begge tester på begge bildene :)
Kom de innen tidsfristen?

Ser streker på begge tester på begge bildene :)
Kom de innen tidsfristen?
Så bra at det ikke bare er meg som ser dem. Man studerer disse testene til man nesten ser strek uansett..Ha ha:p:D Ja tror de gjorde det. Tittet ikke helt på klokka.. Men var lettere å se dem når de hadde tørket da.

På de svarthvite bildene ser jeg en antydning! Spennende! Jeg har aldri fått skyggestrek noen gang, og håper jeg slipper det.. Må jo være enda verre å få negativ test etter at man tror man har fått en positiv... Håper det er babystrek på dine tester! [emoji4]
Ja har ikke fått noen skyggestreker før. Men har jo hørt at det er vanlig.. håper. Får teste igjen i morgen. :happy:

Back
Topp