Måtte svi av en idag [emoji51] 8 dpo [emoji23]
Jeg ser strek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte svi av en idag [emoji51] 8 dpo [emoji23]
Synes jeg ser noe her jeg også.Måtte svi av en idag [emoji51] 8 dpo [emoji23]
Jeg startet med denne svake testen idag, lite tro på at det skulle slå ut på en digital, men det gjorde denVis vedlegget 223802Vis vedlegget 223804
Jeg startet med denne svake testen idag, lite tro på at det skulle slå ut på en digital, men det gjorde denVis vedlegget 223802Vis vedlegget 223804
Gratulerer såååå mye!!Jeg startet med denne svake testen idag, lite tro på at det skulle slå ut på en digital, men det gjorde denVis vedlegget 223802Vis vedlegget 223804
Takk, veldig gøy! Trodde aldri dette ville gå, men der tok jeg feil heldigvisGratulerer!!!!! Så gøy!! [emoji4][emoji1319][emoji1319]
Takk!!! Veldig gøyGratulerer!!!!! Så gøy!! [emoji4][emoji1319][emoji1319]
Tusen takkOj, fantastisk! Gratulerer så mye!
Tusen takkGratulerer såååå mye!!
Ser strekene. Krysser fingrene for at de øker i styrkeVis vedlegget 223826
Jeg tok de to nederste i dag (10 dpo) øverst er med vann... måtte sjekke da gjentatte tester for sånn såkalt skyggestrek.. vanskelig å se de på bilde meen det er noe der helt klart! Trenger ikke å vri å vende på den for å se... [emoji848]
Vis vedlegget 223826
Jeg tok de to nederste i dag (10 dpo) øverst er med vann... måtte sjekke da gjentatte tester for sånn såkalt skyggestrek.. vanskelig å se de på bilde meen det er noe der helt klart! Trenger ikke å vri å vende på den for å se... [emoji848]
Jeg klarer ikke å se noe på min tlf, men satser på, og tror, at det er babystrek!! [emoji4][emoji1319]
Og finnes det en app for å se på graviditetstester? [emoji23]
Hmmm.. kanskje en veldig tidlig festeblødning? Er du helt sikker på når el dagen var?Beklager ekle detaljer..[emoji15]
Men da jeg gikk på do i dag kom det en liten "slimklump" på str med en ert, så ut som om den var litt farget/med en liten blodflekk. Hva i all verden? Mensmurringer i dag også, men er bare 5dpo..
Noen oppklarende tanker/erfaringer?
Hmmm.. kanskje en veldig tidlig festeblødning? Er du helt sikker på når el dagen var?
Ja kan visst det. Har hørt noen har opplevd det. Ikke hatt festeblødning selv men. Er jo lov å håpe på det Kan jo være egget var raskt på plass.Iiiik, tør ikke håpe på noe sånt[emoji7] er så sikker jeg kan bli når el var for tok cb digital tester..hadde to dager med pos og deretter negativ..men er festeblødning sånn "slimete"?[emoji15] var liksom ikke noe blod på papiret..: