❤ IKM uke 17 ❤

Jeg er 9 dpo idag, og bare blenda tester. Hadde en skyggestrek på 7 dpo, men etter det har det vært helt hvitt.
Har hatt mensmurringer siden EL var ferdig, og veldig vonde de siste to dagene, men ellers merker jeg ingenting. Har ikke troa denne pp merker jeg :(

Ikke gi opp ennå! Fortsatt veldig tidlig [emoji173][emoji173][emoji173]

Haha, jeg er 2dpo i dag, har sagt hele tiden at jeg skal vente til 10, men vet allerede nå at det ikke kommer til å skje..[emoji12]ryker nok rundt 8 jeg også..så spent på og krysser det jeg kan for at du ser noe i morgen [emoji1317]

Utrolig vanskelig å vente med å teste ja.
Her var testen blanda hvit, tidlig ennå, men har fått svake streker 7-9 dpo på 2 av svangerskapene før (de andre to testet jeg ikke før ikm ca),så nå ser jeg faktisk allerede fram til ny pp i mai :)
Vi er jo veldig takknemlig for de fire barna vi har, så ikke noe synd på oss akkurat :joyful:
Men vi håper på enda en skatt :happy:
Blir veldig spennende å følge med på dere andre, hvor mange som havner i januar.
Jeg tester nok i morgen også da uansett :)

Jeg er 9 dpo idag, og bare blenda tester. Hadde en skyggestrek på 7 dpo, men etter det har det vært helt hvitt.
Har hatt mensmurringer siden EL var ferdig, og veldig vonde de siste to dagene, men ellers merker jeg ingenting. Har ikke troa denne pp merker jeg :(

Føler med deg, kjipt med murringer og negative tester. Samme her, det murrer og murrer fra tid til annen, føles som kroppen lurer meg.
Blenda test i dag, så nå ser jeg faktisk fram til pp2 i mai, jeg har ingenting å klage på med 4 barn :)
Håper du får en forsinket babystrek i morgen :happy:

Haha jeg klarte ikke la være å ta digital nå! :p sååå nervepirrende!!! :eek: men seeee [emoji7][emoji7][emoji7] 5 dager før ikm og på kveldsurin [emoji33]
cc96b8a4d5f6f7e27cdb0ee2f68063ba.jpg

Gratulerer så mye! :)

Føler med deg, kjipt med murringer og negative tester. Samme her, det murrer og murrer fra tid til annen, føles som kroppen lurer meg.
Blenda test i dag, så nå ser jeg faktisk fram til pp2 i mai, jeg har ingenting å klage på med 4 barn :)
Håper du får en forsinket babystrek i morgen :happy:

Ingen strek idag heller, så da går vi for pp2 i mai begge to! :) Murringer er så tråkig når det ikke er for noe annet enn tr, da kan det heller bare komme så man kan bli ferdig og telle ned til EL igjen!

7 dpo og intet nytt. Tempen hadde ikke forandret seg noe særlig fra igår til idag.
2454d1859d6e34a5ed7ff6bce9923014.jpg

Da jeg var gravid fikk jeg ømme bryst 7 dpo. Ikke kjent noe til det nå, men ting er jo ikke nødvendigvis likt hver gang.

b724c380bed1c183ced4331370fdc2f2.jpg

Hadde ikke ventet tanta så tidlig, men mtp hvor lenge kroppen har jobbet med el og alt som har skjedd så er jeg ikke overrasket. Håper bare ikke den har tenkt å være så kort videre!

IMG_2224.JPG
Jeg er 9dpo idag og tok akkurat en tidlig test fra billig tester. Det kom en strek sånn rett ved tidsfristen og gleden var kortvarig da jeg har lest så mye om skyggestrekker på disse testene. Helte ut det jeg hadde tisset av gammel vane, så får prøve igjen i morgen.
Legger med bilde av testen, er riktignok etter tidsfristen. Men jeg har aldri fått noe form for strek eller skygge på g.tester før.
Håper virkelig den stemmer:joyful:

Vis vedlegget 223723 Jeg er 9dpo idag og tok akkurat en tidlig test fra billig tester. Det kom en strek sånn rett ved tidsfristen og gleden var kortvarig da jeg har lest så mye om skyggestrekker på disse testene. Helte ut det jeg hadde tisset av gammel vane, så får prøve igjen i morgen.
Legger med bilde av testen, er riktignok etter tidsfristen. Men jeg har aldri fått noe form for strek eller skygge på g.tester før.
Håper virkelig den stemmer:joyful:

Ser antydning til strek der :D Krysser fingrene for at den er sterkere neste gang :)

Back
Topp