❤ IKM uke 17 ❤

acb6716a390374422cfb0180651a2203.jpg
uten blitz

7fef478b68115d9ce9db49a828c30771.jpg
med blitz

Tok de bort i vinduskarmen for bedre lys. Vet ikke om det hjalp [emoji85]

Jeg ser strek på den øverste :)

7e9cc3109afa25ee4b75e66dc24f77d2.jpg

5 dpo, og lurer på hvor høy den tempen har planer om å bli. [emoji14]

Er dautrøtt enda jeg har sovet veldig godt, og kom meg ikke opp da jeg hadde tenkt. Ellers lite endringer fra igår.

Den er veldig tydelig i virkeligheten. Synd man ikke får det frem på bildene. Er ikke tvil engang[emoji85] gratulerer forresten[emoji4]

Ja vet det de irriterende [emoji85] blir jo gal av å ta bilder fra alle vinkler når det kommer strek :p men den blir nok sterkere snart og da er det lett å få streken med på bilde :) Tusen takk :D

Sykt vonde bryster og mye bobling i underlivet i går og i dag 4dpo i dag.. kan ikke si at jeg tror det er noe annet enn reaksjon på progesteron [emoji28]

Nei, det er nettopp det. Jeg reagerer også slik på progesteronet, men jeg tror likevel hver mnd at det er tydeligere symptomer enn sist gang.. [emoji849] Samtidig må jeg si til meg selv at det IKKE er tydeligere enn sist, for ikke å få for store forhåpninger.. Og sånn går no dagan! Livet som prøver ass.....

Nei, det er nettopp det. Jeg reagerer også slik på progesteronet, men jeg tror likevel hver mnd at det er tydeligere symptomer enn sist gang.. [emoji849] Samtidig må jeg si til meg selv at det IKKE er tydeligere enn sist, for ikke å få for store forhåpninger.. Og sånn går no dagan! Livet som prøver ass.....
Jepp.. [emoji14] troen er ikkr særlig høy når el var på "feil" side i tillegg, men symptomer må jeg lete etter!

Back
Topp