Så flott graf! Og gratulerer såååå mye!
Takk [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott graf! Og gratulerer såååå mye!
Nå ble jeg nysgjerrig, hvordan føles det?[emoji85][emoji87]
uten blitz
med blitz
Tok de bort i vinduskarmen for bedre lys. Vet ikke om det hjalp [emoji85]
Den er veldig tydelig i virkeligheten. Synd man ikke får det frem på bildene. Er ikke tvil engang[emoji85] gratulerer forresten[emoji4]Jeg ser strek på den øverste
Den er veldig tydelig i virkeligheten. Synd man ikke får det frem på bildene. Er ikke tvil engang[emoji85] gratulerer forresten[emoji4]
Sykt vonde bryster og mye bobling i underlivet i går og i dag 4dpo i dag.. kan ikke si at jeg tror det er noe annet enn reaksjon på progesteron [emoji28]
Blenda test i dag 7dpo [emoji18]
uten blitz
med blitz
Jepp.. [emoji14] troen er ikkr særlig høy når el var på "feil" side i tillegg, men symptomer må jeg lete etter!Nei, det er nettopp det. Jeg reagerer også slik på progesteronet, men jeg tror likevel hver mnd at det er tydeligere symptomer enn sist gang.. [emoji849] Samtidig må jeg si til meg selv at det IKKE er tydeligere enn sist, for ikke å få for store forhåpninger.. Og sånn går no dagan! Livet som prøver ass.....
Prøvde meg på redigering. Ser at jeg ikke er skapt for slikt ja [emoji85]
Der ser jeg strek! Gratulerer!Prøvde meg på redigering. Ser at jeg ikke er skapt for slikt ja [emoji85]
uten blitz
med blitz
Tusen takk. Veldig rart og vanskelig å ta inn over seg kjenner jeg[emoji4]Kjempe lett å se streken der! gratulerer