❤ IKM uke 17 ❤

Har hatt slim i forrige uke, dog ikke overdrevent mye. Har og en god del utflod, noe jeg ikke pleier ha. Men er disse smertene nederst i korsryggen da, og stikningen i brystene som kommer og går. Helt normalt ved EL for min del.
Hadde ganske lite slim denne el sjøl, og ser ut til at det kan ha klaffet likevel. Og høres jo ut som du ligger bra an. Blir spennende å høre når du skal teste! [emoji2]

Tok en kveldstest også [emoji173] rosa strek før fristen gikk ut[emoji7]
5de1ee6c4c64c87622b20c2b1ad5aab4.jpg

Tok test igår og idag (jeg vet jeg ikke burde da det er alt for tidlig) får skygge på de. Hvorfor på alle? Svært svake. Kan prøve legge ut bilde men er neppe noe særlig synlig. Er det normalt å få skygge på alle tester uansett?

Tok test igår og idag (jeg vet jeg ikke burde da det er alt for tidlig) får skygge på de. Hvorfor på alle? Svært svake. Kan prøve legge ut bilde men er neppe noe særlig synlig. Er det normalt å få skygge på alle tester uansett?

Jeg har ofte fått skygger. Men de kommer etter fristen da. De gangene jeg har fått skygger før fristen så har jeg vært gravid :)

Er svaaaake streker på alle 3[emoji85] noen mer synlig enn andre. Man ser de hakket bedre i virkeligheten enn bildet vel og merke. Pleier det komme skygge på alle tester?
Tviler på at det kommer skygge på flere. Test igjen om et par dager og se om det blir sterkere strek [emoji6]

Hjeelp... Jeg skulle nettopp til køys med mannen.. Beklager ekle detaljer, men så stoppet han opp og spurte om jeg blødde, da han syntes det luktet blod. Men det var en tykkere smørje av utflod el..? Er 8 dpo og jeg vet jeg har hatt eggløsning, så det var ikke det som kom. Hva kan dette bety? Er TR på vei?.. Noen som har vært borti det?

Back
Topp