❤ IKM uke 17 ❤

2 dpo i dag (tror jeg, har ikke testet denne mnd). Tiden går såå sakte! Fikk lagt inn aksjer en gang mens vi var på hytta, tror det var dagen før el. Ikke så lett med familie i naborommene :p Men får satse på at det holder ;) :Heartred

2 dpo i dag (tror jeg, har ikke testet denne mnd). Tiden går såå sakte! Fikk lagt inn aksjer en gang mens vi var på hytta, tror det var dagen før el. Ikke så lett med familie i naborommene :p Men får satse på at det holder ;) :Heartred

Regner du 1dpo fra dagen etter første negative test de mnd du tester?

Tror jeg tipper smått over i uke 18 egentlig, men jeg holder meg i gjengen med dere [emoji14] så får jeg bare være sist til å oppdatere!
Du er jo ikke så langt unna meg da. Og jeg har null planer om å teste før tidligst 28 (fredagen). Jeg er så testefeig at jeg venter sikkert enda lengre (med mindre tr kommer og jeg slipper å teste [emoji23]).

Tror jeg tipper smått over i uke 18 egentlig, men jeg holder meg i gjengen med dere [emoji14] så får jeg bare være sist til å oppdatere!

Kan se ut som om jeg også gjør det slik det ser ut nå, at IKM blir 1 eller 2.mai, men jeg blir her sammen med dere hyggelige damer[emoji5] kanskje testedate på oss da[emoji6]

6928a92f4b639323d3496628cf672e84.jpg
nederste fra i dag. Vil ha negativ nå! Blir nok uke 18 her også, men blir nok her inne fordi[emoji16]

Back
Topp