Ingen antydning til ordentlig strek på mine el.tester, så tror ikke el. er før neste uke nå [emoji53] kjedelig å ikke vite noe!
Så kjedelig at de ikke blir positive Håper den plutselig blir knallpositiv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen antydning til ordentlig strek på mine el.tester, så tror ikke el. er før neste uke nå [emoji53] kjedelig å ikke vite noe!
Superkjedelig [emoji14] jeg har historie med plutselig lange sykluser, så er jo godt at jeg har ballet meg til å kontakte legen for å få sjekket hvorfor jeg har så mye menssmerter, det kan jo være det har noe å si for syklusen, så håper de finner ut av det og får gjort noe [emoji4]Så kjedelig at de ikke blir positive Håper den plutselig blir knallpositiv!
Superkjedelig [emoji14] jeg har historie med plutselig lange sykluser, så er jo godt at jeg har ballet meg til å kontakte legen for å få sjekket hvorfor jeg har så mye menssmerter, det kan jo være det har noe å si for syklusen, så håper de finner ut av det og får gjort noe [emoji4]
Superkjedelig [emoji14] jeg har historie med plutselig lange sykluser, så er jo godt at jeg har ballet meg til å kontakte legen for å få sjekket hvorfor jeg har så mye menssmerter, det kan jo være det har noe å si for syklusen, så håper de finner ut av det og får gjort noe [emoji4]
Tror nok El var i går, så jeg må nok flyttes til ikm 27 april 1 dpo i dag
Spennende!
Krysser fingrene for deg[emoji1317][emoji4]
Stressa!
Testen skulle vel egentlig sagt at det var feil om det er feil ? [emoji53] har bare en til og får ikke kjøpt fler før tirsdag
Flytter over hit fra ikm uke 16 pga litt senere EL.
- Gomp85 - pp1 (etter SA) - b3 - EL 13.04 - ikm 26.04
Ja, bør vel egentlig stole mer på smilefjeset enn rar strek, siden testen ikke sa at noe var galt [emoji14] håper den er riktig! Får se på tempen imorgen og noen dager fremover! [emoji14] Kjente at jeg ble skitnervøs over en så rar strek, haha [emoji28]Oi! Bare å legge inn aksjer da Dere får kjøre på fram til du får kjøpt nye tester og sjekket om EL har vært..
Ja, bør vel egentlig stole mer på smilefjeset enn rar strek, siden testen ikke sa at noe var galt [emoji14] håper den er riktig! Får se på tempen imorgen og noen dager fremover! [emoji14] Kjente at jeg ble skitnervøs over en så rar strek, haha [emoji28]
EL i natt tror jeg. De siste mnd har jeg hatt ømme bryst fra EL til IKM. Dårlig tegn? Kroppen er ikke helt den samme siden MA for 7mnd siden. har ikke helt troen, slev om vi har lagt inn aksjer-
For det har vi gjort hver gang og det har ikke klaffet enda.
Da er siste el-testen tatt, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tyde det... Nå ser jo plutselig gårdagens test sterkest ut.. Jaja, aksjer er lagt inn, og jeg satser på at el har vært. [emoji4] Håper dere har en fin påske!
Leit å høre om MA[emoji173]️ tror forøvrig ikke ømme bryst skal være noe dårlig tegn nødvendigvis, ganske vanlig for mange. Mine blir liksom "normale" igjen når tr kommer og fram til neste el.Andre ting som gjør at du mistenker el nå? Flott dere har fått lagt inn aksjer da[emoji1317]