❤ IKM uke 17 ❤

Endelig negativ EL-test! :D Da trer jeg inn i dpo land i morgen, siden testen var positiv på morgenen idag.
Spennende :D
Noen flere som nærmer seg dpo? :)

Hurra! Samme her! :D tok denne nå!
c076a38904853f1b58c03a834792560f.jpg

Beregner EL på lørdag, så her testes det mot EL :) her er det også litt folk på besøk, nærmere bestemt 7 stk :) men soverommet vårt er i en annen etasje enn besøket så det skal gå bra [emoji4]
Forøvrig vet de at vi prøver etter MA så ikke så farlig om de skulle fått sett tester i skuff e.l. Skuffene er fulle av g.tester og EL.tester [emoji85][emoji23]

48a382ed846bb6ac0170fa0b89025b28.jpg

Min aller første EL-test noensinne,- spennende! Skulle egentlig ikke begynne før i morgen, men klarte ikke holde meg, selvom jeg visste at den ikke ville vise noe enda..[emoji85][emoji23][emoji13]

48a382ed846bb6ac0170fa0b89025b28.jpg

Min aller første EL-test noensinne,- spennende! Skulle egentlig ikke begynne før i morgen, men klarte ikke holde meg, selvom jeg visste at den ikke ville vise noe enda..[emoji85][emoji23][emoji13]

Spennende! :) Krysser fingrene for at det dukker opp en smiley på den testen om noen dager :)

Takk, jeg også.. Jeg har vært så "kul" på dette greiene lenge, men du verden så fort man blir "tussete" når man først har bestemt seg for å prøve.. Flere som kjenner seg igjen?[emoji16]

Kjenner meg igjen i den :P Da skal det gjerne klaffe med en gang!

Kjenner meg igjen i den :P Da skal det gjerne klaffe med en gang!

Haha, ja![emoji13]jeg er sånn med "alt" tydeligvis, enten det gjelder å bestemme seg for frisørbesøk eller baby..da skulle det helst skjedd "i går"[emoji85][emoji23]. Utfra brukernavnet ditt ser det ut som om du har barn fra før,- brukte du langt tid på det/de første?[emoji56]

Takk, jeg også.. Jeg har vært så "kul" på dette greiene lenge, men du verden så fort man blir "tussete" når man først har bestemt seg for å prøve.. Flere som kjenner seg igjen?[emoji16]

Haha, jaa, skal gjerne ha kontroll på ALT [emoji85]

Nederste test fra i morges, antar egget er sluppet da?[emoji4] lurt å legge inn aksjer i dag også? La meg med ganske sterke murringer i går kveld, så stemmer nok med EL.
8fcb910ece23c78037da356fa5ae60fd.jpg

Back
Topp