Endelig negativ EL-test! Da trer jeg inn i dpo land i morgen, siden testen var positiv på morgenen idag.
Spennende
Noen flere som nærmer seg dpo?
Spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig negativ EL-test! Da trer jeg inn i dpo land i morgen, siden testen var positiv på morgenen idag.
Spennende
Spennende
Hurra! Samme her! tok denne nå!
Tror jeg får negativ test i morgen. Blir spennende
Tempen steg! 1 dpo i dag eeeeeendelig [emoji7][emoji7] nå skal jeg kose meg! Må huske å handle ananas i dag!!!
Den var uten tvil negativ verpesyk Heia eggetHurra! Samme her! tok denne nå!
Min aller første EL-test noensinne,- spennende! Skulle egentlig ikke begynne før i morgen, men klarte ikke holde meg, selvom jeg visste at den ikke ville vise noe enda..[emoji85][emoji23][emoji13]
mistenker at jeg hadde EL i natt pga mye murringer. Hva tror dere? Nederste tatt nå på morgenurin, CD 12.
mistenker at jeg hadde EL i natt pga mye murringer. Hva tror dere? Nederste tatt nå på morgenurin, CD 12.
Spennende! Krysser fingrene for at det dukker opp en smiley på den testen om noen dager
Takk, jeg også.. Jeg har vært så "kul" på dette greiene lenge, men du verden så fort man blir "tussete" når man først har bestemt seg for å prøve.. Flere som kjenner seg igjen?[emoji16]
Kjenner meg igjen i den Da skal det gjerne klaffe med en gang!
Takk, jeg også.. Jeg har vært så "kul" på dette greiene lenge, men du verden så fort man blir "tussete" når man først har bestemt seg for å prøve.. Flere som kjenner seg igjen?[emoji16]
Nederste test fra i morges, antar egget er sluppet da?[emoji4] lurt å legge inn aksjer i dag også? La meg med ganske sterke murringer i går kveld, så stemmer nok med EL.