❤ IKM uke 17 ❤

Hei! Jeg vil gjerne melde meg inn her siden el har drøyd sånn etter sa [emoji14]
El-testen min idag:

Pp3, b2, el 11.04, ikm 24.04
12c7a8353e0098ac28dbfd79ed527284.jpg
Jaaa! [emoji173][emoji173][emoji173]

a1f5aebefa3a463e74735195c412b8e5.jpg
cd10. Håper det nærmer seg EL snart[emoji16] tok den nederste i dag. Synes i grunn alle testene er ganske like da[emoji85] jeg tror EL kommer i slutten av uka/helga. Spennede å se! Er førstegangs EL-tester[emoji23]

El på fredag/lørdag tror jeg. Også skal vi på hyttetur onsdag-søndag. Ikke så lett å få lagt inn aksjer når man er i en hytte med 8 andre familiemedlemmer :p Men får prøve å gjøre det beste ut av det ;)

a1f5aebefa3a463e74735195c412b8e5.jpg
cd10. Håper det nærmer seg EL snart[emoji16] tok den nederste i dag. Synes i grunn alle testene er ganske like da[emoji85] jeg tror EL kommer i slutten av uka/helga. Spennede å se! Er førstegangs EL-tester[emoji23]

Ser ut som det nærmer seg :D Det er litt artig å teste etter EL også, spesielt når man får positiv test :)

El på fredag/lørdag tror jeg. Også skal vi på hyttetur onsdag-søndag. Ikke så lett å få lagt inn aksjer når man er i en hytte med 8 andre familiemedlemmer :p Men får prøve å gjøre det beste ut av det ;)

Ikke barebare å få lagt inn noen aksjer da nei :P Sånt er typisk! Får prøve å få lurt inn litt alenetid et par ganger der da :P

Når jeg leser om alle el-testene får jeg lyst til å teste jeg også! :D Men det er kanskje litt seint å begynne på cd 12?...

7aa01944280d2c5f9adfc78db50649df.jpg

Åååå den må jo bli negativ i dag!! Har bare én el-test igjen :o tror egget slipper i dag da!

Tja, si det.. Jeg må i så fall på apoteket i dag. ;) Er det noen du vil anbefale? Husker jeg brukte strimler fra billigetester.dk sist, men det er jo jaggu meg over ti år siden... :eek:
Hvis du kjøper digital clearblue så kjøp de rosa. [emoji14] anbefaler ikke de lilla med dobbelthormon [emoji14]

Hvis du kjøper digital clearblue så kjøp de rosa. [emoji14] anbefaler ikke de lilla med dobbelthormon [emoji14]
Takk for tips! Hva med A1 sine? Ser de er billigst. :p Ikke noe elslim å spore enda, til tross for masse grapefruktjuice. I følge appen skal el være på fredag, og det hadde vært litt kjekt å finne ut om det stemmer.. Kjekt å vite når man skal regne dpo...

Som flere av dere andre skal jeg på hyttetur med familien, jeg og søstersen med familie = 10 stk... Heldigvis har man lært seg måter å ha sex på uten å bråke..

Takk for tips! Hva med A1 sine? Ser de er billigst. :p Ikke noe elslim å spore enda, til tross for masse grapefruktjuice. I følge appen skal el være på fredag, og det hadde vært litt kjekt å finne ut om det stemmer.. Kjekt å vite når man skal regne dpo...

Som flere av dere andre skal jeg på hyttetur med familien, jeg og søstersen med familie = 10 stk... Heldigvis har man lært seg måter å ha sex på uten å bråke..
Nei, ser man det. Smileysene på iPhone fungerer ikke på forumet nei.. Hehe. Da så det innlegget veldig alvorlig ut plutselig. :joyful:

Takk for tips! Hva med A1 sine? Ser de er billigst. [emoji14] Ikke noe elslim å spore enda, til tross for masse grapefruktjuice. I følge appen skal el være på fredag, og det hadde vært litt kjekt å finne ut om det stemmer.. Kjekt å vite når man skal regne dpo...

Har ikke prøvd a1, jeg er veldig sånn som ikke liker å tyde tester, så smilefjes er bra nok for meg [emoji106]
Du får gi meg noen tips om hvordan ha sex stille [emoji23] vi er fult hus på hytta nå i ferien!

Har ikke prøvd a1, jeg er veldig sånn som ikke liker å tyde tester, så smilefjes er bra nok for meg [emoji106]
Du får gi meg noen tips om hvordan ha sex stille [emoji23] vi er fult hus på hytta nå i ferien!
Deler dere soverom med noen også? Da er det verre, hehe.. Men det går det også! ;) Eventuelt kan dere gå dere en tur- tipper mannen ikke sier nei til utendørssex! :D

Men du; hvor i huleste finner du de smileyene der?... Mulig du bruker appen, og at det er andre der enn på nettsiden? Jeg er ikke helt fornøyd med smileyutvalget. :p Men klarte heller ikke bli fortrolig med appen, så holder meg til nettsiden..

Back
Topp