Lykke til denne pp!
Tusen takk lykke til, til deg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til denne pp!
Jaaa! [emoji173][emoji173][emoji173]Hei! Jeg vil gjerne melde meg inn her siden el har drøyd sånn etter sa [emoji14]
El-testen min idag:
Pp3, b2, el 11.04, ikm 24.04
cd10. Håper det nærmer seg EL snart[emoji16] tok den nederste i dag. Synes i grunn alle testene er ganske like da[emoji85] jeg tror EL kommer i slutten av uka/helga. Spennede å se! Er førstegangs EL-tester[emoji23]
El på fredag/lørdag tror jeg. Også skal vi på hyttetur onsdag-søndag. Ikke så lett å få lagt inn aksjer når man er i en hytte med 8 andre familiemedlemmer Men får prøve å gjøre det beste ut av det
Ser ut som det nærmer seg Det er litt artig å teste etter EL også, spesielt når man får positiv test
Når jeg leser om alle el-testene får jeg lyst til å teste jeg også! Men det er kanskje litt seint å begynne på cd 12?...
Syklusen min er 28-30 dager...Hvor lang syklus har du da? Jeg hadde EL på CD 18 jeg nå, så jeg begynte på CD 11.
Syklusen min er 28-30 dager...
Gleder meg til å få positiv! Hihi
Tja, si det.. Jeg må i så fall på apoteket i dag. Er det noen du vil anbefale? Husker jeg brukte strimler fra billigetester.dk sist, men det er jo jaggu meg over ti år siden...Det er min også. Så da er det nok greit å begynne snart Skal du bruke strimmel eller CB?
Hvis du kjøper digital clearblue så kjøp de rosa. [emoji14] anbefaler ikke de lilla med dobbelthormon [emoji14]Tja, si det.. Jeg må i så fall på apoteket i dag. Er det noen du vil anbefale? Husker jeg brukte strimler fra billigetester.dk sist, men det er jo jaggu meg over ti år siden...
Takk for tips! Hva med A1 sine? Ser de er billigst. Ikke noe elslim å spore enda, til tross for masse grapefruktjuice. I følge appen skal el være på fredag, og det hadde vært litt kjekt å finne ut om det stemmer.. Kjekt å vite når man skal regne dpo...Hvis du kjøper digital clearblue så kjøp de rosa. [emoji14] anbefaler ikke de lilla med dobbelthormon [emoji14]
Nei, ser man det. ysene på iPhone fungerer ikke på forumet nei.. Hehe. Da så det innlegget veldig alvorlig ut plutselig.Takk for tips! Hva med A1 sine? Ser de er billigst. Ikke noe elslim å spore enda, til tross for masse grapefruktjuice. I følge appen skal el være på fredag, og det hadde vært litt kjekt å finne ut om det stemmer.. Kjekt å vite når man skal regne dpo...
Som flere av dere andre skal jeg på hyttetur med familien, jeg og søstersen med familie = 10 stk... Heldigvis har man lært seg måter å ha sex på uten å bråke..
Har ikke prøvd a1, jeg er veldig sånn som ikke liker å tyde tester, så smilefjes er bra nok for meg [emoji106]Takk for tips! Hva med A1 sine? Ser de er billigst. [emoji14] Ikke noe elslim å spore enda, til tross for masse grapefruktjuice. I følge appen skal el være på fredag, og det hadde vært litt kjekt å finne ut om det stemmer.. Kjekt å vite når man skal regne dpo...
Som flere av dere andre skal jeg på hyttetur med familien, jeg og søstersen med familie = 10 stk... Heldigvis har man lært seg måter å ha sex på uten å bråke..
Deler dere soverom med noen også? Da er det verre, hehe.. Men det går det også! Eventuelt kan dere gå dere en tur- tipper mannen ikke sier nei til utendørssex!Har ikke prøvd a1, jeg er veldig sånn som ikke liker å tyde tester, så smilefjes er bra nok for meg [emoji106]
Du får gi meg noen tips om hvordan ha sex stille [emoji23] vi er fult hus på hytta nå i ferien!
Men du; hvor i huleste finner du de smileyene der?... Mulig du bruker appen, og at det er andre der enn på nettsiden? Jeg er ikke helt fornøyd med smileyutvalget. Men klarte heller ikke bli fortrolig med appen, så holder meg til nettsiden..Har ikke prøvd a1, jeg er veldig sånn som ikke liker å tyde tester, så smilefjes er bra nok for meg [emoji106]
Du får gi meg noen tips om hvordan ha sex stille [emoji23] vi er fult hus på hytta nå i ferien!