Chanett87
Chanett ønsker en liten spire
Håper inderlig at denne pp blir din pp [emoji87]
Ja [emoji85] hadde vært veldig godt å endelig få det til [emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper inderlig at denne pp blir din pp [emoji87]
Krysser fingrene for det ja, veldig trist at du mistet sist. Får håpe syklusen er tilbake til normalen. Hvor langt var du på vei egentlig?
Syns det det ut som EL er veldig nære i alle fall, så ville absolutt lagt inn aksjer Greit å teste noen dager til for å følge med på at den blir skikkelig negativ igjen.
Bare å kjøre på[emoji16]
Satser på det, ja! Ser ut for at syklusen er tilnærmet lik som normalt igjen, så håper det stemmer [emoji4] var 7+4 da sa'en satte i gang, det var noen utrolig tunge dager.. men fikk god oppfølging for å se til at alt gikk for seg som det skulle, så har fått grønt lys for å prøve igjen heldigvis.
Har egentlig lite trua på denne pp da jeg nesten ikke har noe el-slim denne gangen, men håper på at det tar seg opp innen testene blir negative [emoji108]
Tusen takk [emoji173]Så bra at det virker som den er tilbake til normalen
Uff, må være utrolig tungt å miste, og da har du rukket å glede deg i mange uker først også Krysser alt jeg har for at spiren sitter igjen snart og blir der til termin <3
Tusen takk [emoji173]
Må ha vært noe galt hele veien tror jeg.. for fikk så seint positive tester (som var veldig svake, men tenkte jeg bare produserte hcg seint), og nivået på blodprøvene ble veldig kjapt negativ.. så hadde i underkant av 2 uker på å glede meg og nyte det hele. Så håper at neste gang blir det sterke streker og mer symptomer! [emoji4]
Tusen takk [emoji173]
Må ha vært noe galt hele veien tror jeg.. for fikk så seint positive tester (som var veldig svake, men tenkte jeg bare produserte hcg seint), og nivået på blodprøvene ble veldig kjapt negativ.. så hadde i underkant av 2 uker på å glede meg og nyte det hele. Så håper at neste gang blir det sterke streker og mer symptomer! [emoji4]
Nå har eggløsningsslimet (beklager detaljer altså), kommet tilbake for fullt og jeg får litt hetta, for mannen er ikke i form og vi har ikke fått lagt inn aksjer siden torsdag . Blir ikke så skuffa hvis jeg ikke blir gravid på første pp akkurat, men det er kjipt hvis vi ikke får prøvd en gang.
Ja det kan jo skje, men han er helt tappet for energi virker det som og forventet El er på onsdag mest sannsynlig. Jeg pleier å ha el-slim nesten en uke før jeg også, så på siste dagen med slim så murrer det på kvelden og da har jeg El, stemmer så og si hver måned. Men denne syklusen har jeg hatt slim i 2 omganger, en i midten av forrige uke og nå i går og i dag.Skjønner du blir skuffa da, man vil jo gjerne at det skal klaffe :/ Kan hende han blir i form før EL dukker opp da? Pleier du å få EL-slim noen dager før eller akkurat under EL? Her kommer det gjerne nesten en uke før
Ja det kan jo skje, men han er helt tappet for energi virker det som og forventet El er på onsdag mest sannsynlig. Jeg pleier å ha el-slim nesten en uke før jeg også, så på siste dagen med slim så murrer det på kvelden og da har jeg El, stemmer så og si hver måned. Men denne syklusen har jeg hatt slim i 2 omganger, en i midten av forrige uke og nå i går og i dag.
Men jeg velger å se positivt på det, vi prøver igjen i mai, det blir nok baby i magen en vakker dag, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves
En så lenge blir jeg her i ikm gruppa.
Hvordan ligger du ann i løypa?
Hei! Jeg vil gjerne melde meg inn her siden el har drøyd sånn etter sa
El-testen min idag:
Pp3, b2, el 11.04, ikm 24.04
Da prøver jeg meg på å lage en IKM-tråd Ikke halshugg meg om jeg gjør noe feil eller er litt treg på å oppdatere til tider
Fyll inn: Nick - PP - Barn nr. # - EL - IKM , så skriver jeg dere opp på lista
Håper på mange positive tester <3
Mandag 24.04
- ØnskerEnTil<3, PP1, barn nr.2, el ca 11 april, ikm 24. april
- Verpesyk90, Pp3, b2, el 11.04, ikm 24.04
Tirsdag 25.04
- Håpefullmamma, Pp6, Barn nr 2, El ca. 11/4, Ikm ca 25/4
Onsdag 26.04
- Ada, PP 1, barn nr 5, tror El blir ca.12 april, ikm onsdag 26 april.
- Silje93, PP2, barn nr 1, EL ca 12/4, IKM ca 26/4
- PP7 etter MA i sept. Prøver på barn nr 2. EL ca 14 April. IKM 26 april
- Fregnefanten - PP1 etter sa - Barn nr 1 - EL ca 12/4 - IKM 26/4
Torsdag 27.04
- Pp8, 2 barnet. Ikm onsdag 26.4 eller torsdag 27.4. EL 12/4 tror jeg.
Fredag 28.04
- Bennyb -pp 7, el ca 13/04 - ikm 28/04. Prøver på barn nr 1.
- Lillie - pp4 - b1 - el 14.04/15.04 - ikm 28.04
- Chanett, pp27, Barn nr 2, EL ca 15/4, ikm ca 28/4
Lørdag 29.04
- spireblomsten, PP2 etter MA, B2, EL 15.04, IKM 29.04
- Nettinitti - pp8 - prøver på nr 1 - EL 14./15. april - IKM 29. april
-Alle gode ting er 3?, pp4, prøver på nr.3, EL ca 15/4, ikm 29/4
- Masuma- pp7-barn nr1 -tester for å finne EL - ikm 29/30-04
Søndag 30.03
- Dilbertina, pp (tja, si det? Vanskelig å telle! ) si ti da, give or take, barn nr 3, el ca 15. april, ikm ca 30.
- Tigerbaby - pp4 - barn nr 1 - el ca 15/4 - IKM 30/3
- Luro - PP1 - Barn nr. 1 - EL ca 18/4 - IKM ca 30/4
Gravid
TR
Usikker/ ikke oppdatert
Velkommen skal du være IKM samtidig vi da Lykke til!
Bra at du klarer å tenke positivt, det klaffer nok snart uansett Kjekt med syklus som er ca lik hver måned! Da blir ting mye enklere Er glad jeg har kartlagt syklusen min det siste halve året selvom vi ikke begynte å prøve før nå. For da kjenner jeg kroppen min godt
Du er hjertelig velkommen til å bli i gruppa her uansett vet du
Jeg fikk positiv el-test idag, så føler vi er i rute Skal dobbeltsjekke at EL-testen blir negativ igjen, så er jeg klar for å telle dpo dager!
Hei! Jeg vil gjerne melde meg inn her siden el har drøyd sånn etter sa
El-testen min idag:
Pp3, b2, el 11.04, ikm 24.04
Takk for det!
Lurt å kjenne syklusen godt ja. Så herlig med positiv el-test og snart dpo dager! Blir jammen spennende å følge med dere hvor mange som blir gravide