❤ IKM uke 17 ❤

Huff, det er så kjipt med tidlig sa, har hatt det 2 ganger selv for noen år siden. Man rekker jo å glede seg litt for så å bli så skuffa. Håper du får en normal syklus med en gang og blir gravid igjen nå. Man kan være ekstra fruktbar første El etter tidlig sa har jeg lest og erfart selv.
Lykke til framover! :)

Kan jeg spør om kroppen din ordnet opp selv ved SA? Og hadde du plager med magen/murringer/stikkinger etterpå? Føler meg sååå rar i magen! Vi kjører på uansett denne mnd, så får vi bare se om kroppen er klar eller ikke. Baby skal det bli uansett til slutt[emoji1]

Kan jeg spør om kroppen din ordnet opp selv ved SA? Og hadde du plager med magen/murringer/stikkinger etterpå? Føler meg sååå rar i magen! Vi kjører på uansett denne mnd, så får vi bare se om kroppen er klar eller ikke. Baby skal det bli uansett til slutt[emoji1]

Kroppen ordnet opp selv begge gangene og jeg hadde ingen plager etterpå. Det går nok bra å prøve på nytt med en gang når det var så tidlig tenker jeg :) Baby blir det på et eller annet tidspunkt :happy:

336ab190b0068683fdf7824a2a6a00a9.jpg
noen erfarne EL testere her? Jeg hadde SA på lørdag som var, fikk denne nå torsdag ettermiddag. Betyr det at EL nærmere seg, eller kan de være sånn ei stund før? Har aldri prøvd EL tester før. Det stikker og murrer veldig, men livmortappen føles lukket.

336ab190b0068683fdf7824a2a6a00a9.jpg
noen erfarne EL testere her? Jeg hadde SA på lørdag som var, fikk denne nå torsdag ettermiddag. Betyr det at EL nærmere seg, eller kan de være sånn ei stund før? Har aldri prøvd EL tester før. Det stikker og murrer veldig, men livmortappen føles lukket.

Tror det kan være både og :) Mine har ofte en godt synlig strek lenge før de blir helt positive, men det kan være pga lange sykluser kanskje? Hvis man har kortere syklus innbiller jeg meg at stigningen kommer ganske mye raskere enn ved lang syklus :P

Tror det kan være både og :) Mine har ofte en godt synlig strek lenge før de blir helt positive, men det kan være pga lange sykluser kanskje? Hvis man har kortere syklus innbiller jeg meg at stigningen kommer ganske mye raskere enn ved lang syklus :P

ab1cf8a0100207eae02a201b361dc3c6.jpg
den ble sånn nå.. min syklus kan variere fra 26-30 dager. Som regel er den 28[emoji4] men en SA kan så klart kludre til det hele. Er bare på cd6, regner med den ikke blir positiv helt enda[emoji4]

Igår kveld ble de første aksjene for denne pp lagt inn [emoji85] Håper så innmari at dette er vår mnd!

Samme her! Spennende :D EL-testen ble litt raskere sterk enn først antatt, så idag fikk jeg blinkende smiley. Tester du etter EL eller vet du når det er? Krysser fingrene for alle her, og håper på en hel haug med positive graviditetstester om et par uker <3

Her har jeg ikke peiling på hva som skjer, trodde El skulle komme neste uke, men nå begynner jeg å lure på om El var i går eller dagen før. For el-slimet er borte, og jeg hadde det bare noen få dager o_O. Så dette er meget merkelig for min del med en evt 26 /27 dagers syklus. Men kan jo hende kroppen prøvde på El og ikke fikk det til. Så vi legger inn aksjer med max 2 dager mellom noen dager til, håper jeg :)

Jeg begynner ikke å teste før på onsdag [emoji14] har bare fem tester så håper jeg får med meg dagen den blir negativ! Også har jeg fortalt sjefen min at vi prøver, det ble positivt mottatt [emoji4]

Her har jeg ikke peiling på hva som skjer, trodde El skulle komme neste uke, men nå begynner jeg å lure på om El var i går eller dagen før. For el-slimet er borte, og jeg hadde det bare noen få dager o_O. Så dette er meget merkelig for min del med en evt 26 /27 dagers syklus. Men kan jo hende kroppen prøvde på El og ikke fikk det til. Så vi legger inn aksjer med max 2 dager mellom noen dager til, håper jeg :)

Bare å kjøre på[emoji16]

Tror jeg kan slenge meg med her [emoji4] Fregnefanten - PP1 etter sa - Barn nr 1 - EL ca 12/4 - IKM 26/4

Notert :) Lykke til denne pp :)
Takker [emoji4] håper på at kroppen er i form til en normal syklus uten noe rot! Har begynt med el-tester for å være på sikre siden, men er egentlig ganske så usikker på om de nærmer seg positiv eller om dagens faktisk var positiv [emoji28] legger ved bilde i håp om at noen av dere har bedre bedømmelse for disse testene enn det jeg har [emoji56]

9f10c62d2546e8f9285fcb24cdcd4ee8.jpg

Takker [emoji4] håper på at kroppen er i form til en normal syklus uten noe rot! Har begynt med el-tester for å være på sikre siden, men er egentlig ganske så usikker på om de nærmer seg positiv eller om dagens faktisk var positiv [emoji28] legger ved bilde i håp om at noen av dere har bedre bedømmelse for disse testene enn det jeg har [emoji56]

9f10c62d2546e8f9285fcb24cdcd4ee8.jpg

Krysser fingrene for det ja, veldig trist at du mistet sist. Får håpe syklusen er tilbake til normalen. Hvor langt var du på vei egentlig?

Syns det det ut som EL er veldig nære i alle fall, så ville absolutt lagt inn aksjer :) Greit å teste noen dager til for å følge med på at den blir skikkelig negativ igjen.

Back
Topp