❤ IKM uke 17 ❤

Men du; hvor i huleste finner du de smileyene der?... Mulig du bruker appen, og at det er andre der enn på nettsiden? Jeg er ikke helt fornøyd med smileyutvalget. [emoji14] Men klarte heller ikke bli fortrolig med appen, så holder meg til nettsiden..
Appen [emoji4] telefonens smileyer
Vi deler ikke soverom med noen andre men veggene er tynne [emoji14] vi får ta oss en scooter-slalom-tur med babymaking eller noe sånt [emoji23]

Last edited:
Okei da, da gir jeg appen et nytt forsøk! [emoji6] Ah-dere har scooter! Men da kan dere jo kjøre til dere finner et egnet sted! [emoji12]

Jippi! Mannen er i litt bedre form :D Da er jeg med her likevel, jeg er så glad, det er et under for han har ikke vært seg selv i flere dager nå stakkar. Så nå håper jeg at El ikke er før i morgen :) Tror nok jeg vil bruke el-tester neste syklus, for å vite mer sikkert når ikm blir.

Morsomt å lese om utfordringer på hyttetur i innleggene over her :hilarious:, forstår veldig godt frustrasjonen over å ha El når man er omringet av familie og venner. Lykke til, håper dere får litt tid for dere selv.

Tja, si det.. Jeg må i så fall på apoteket i dag. ;) Er det noen du vil anbefale? Husker jeg brukte strimler fra billigetester.dk sist, men det er jo jaggu meg over ti år siden... :eek:

Jeg har brukt strimler fra billige-tester lenge, men denne perioden brukte jeg også CB med dobbel hormonindikator. Svindyre! Men de har funka på meg. Blir ikke de neste pp i tilfelle, det blir altfor dyrt :P Men det er kjekt med CB for de som sliter med å tyde strimlene :)

Har alle 14 dager fra El til ikm?

Har alle 14 dager fra El til ikm?
Nei [emoji14] jeg har 15.
Lutealfasen er lik hos de fleste, men den varierer fra person til person. Noen har 10 eller mindre fast andre kan ha opp til 16 [emoji4]

91daeb2e581ff5a94b47f63504c5c684.jpg

Dagens el-test var i alle fall ikke mye positiv. [emoji14] Men det sto på pakken at de anbefalte å teste to ganger om dagen.. Det blir ikke mye aktuelt når testene er så dyre, og det er kun sju i pakken... Eller er det bedre å svi av alle fram til fredag? Det kan jo tenkes at jeg har el noen dager senere.. [emoji848]

Dagens el-test var i alle fall ikke mye positiv. [emoji14] Men det sto på pakken at de anbefalte å teste to ganger om dagen.. Det blir ikke mye aktuelt når testene er så dyre, og det er kun sju i pakken... Eller er det bedre å svi av alle fram til fredag? Det kan jo tenkes at jeg har el noen dager senere.. [emoji848]

Hvis du vet sånn ca når du har EL hadde jeg heller evt testet to ganger daglig akkurat rundt der. For min del hadde jeg ikke testet to ganger hvis testen var så svak på morgenen, for hos meg har det aldri steget så fort før. Men vet det er noen som har kort lh-topp og som kan gå glipp av EL hvis de tester en gang om dagen :P
Men som sagt, vet du ca når EL er hadde jeg heller testa litt oftere de få dagene der :)

Test annenhver dag frem til du begynner å se en strek? Det er ihvertfall min tanke nå[emoji106]

Tja, jeg vet vel egentlig ikke det.. Men da høres det lurt ut å teste en gang om dagen fram til fredag da, og heller ta to fredag og lørdag?... [emoji848]

Test annenhver dag frem til du begynner å se en strek? Det er ihvertfall min tanke nå[emoji106]

Ja, det var kanskje ikke så dumt. Apropos hyttetur: Ser nesten det for meg som et enda større problem å vase rundt med el-tester enn å få hatt sex.. [emoji85]

Tja, jeg vet vel egentlig ikke det.. Men da høres det lurt ut å teste en gang om dagen fram til fredag da, og heller ta to fredag og lørdag?... [emoji848]

Hadde nok heller gjort det enn å bruke masse penger på å teste to ganger daglig :) Ser du at den er veldig sterk på torsdag kan det jo være en tanke å teste en gang til, og samme om den er veldig svak på fredag, da er det kanskje ikke vits i å teste enda en gang den dagen. Du får nesten prøve deg fram og kjenne litt på kroppen om du merker når noe skjer :D

Ja, det var kanskje ikke så dumt. Apropos hyttetur: Ser nesten det for meg som et enda større problem å vase rundt med el-tester enn å få hatt sex.. [emoji85]
Ikke for min del [emoji14] men hadde vi ikke vært åpen om at vi prøvde så ja.

6190bc59cf2abe65e0637832de65073e.jpg

Nederste er dagens EL-test. Spent om den blir enda sterkere eller svakere i morgen [emoji28] syntes den IRL så sterkere ut enn kontrollstreken. Hva tror dere, positiv? Betyr det isåfall at EL er i morgen?

6190bc59cf2abe65e0637832de65073e.jpg

Nederste er dagens EL-test. Spent om den blir enda sterkere eller svakere i morgen [emoji28] syntes den IRL så sterkere ut enn kontrollstreken. Hva tror dere, positiv? Betyr det isåfall at EL er i morgen?

Jeg ville definitivt sagt positiv, ja! [emoji3][emoji106]

Oi, hvor lang syklus har du da?

Tester du etter EL siden du vet det? Jeg har liksom tenkt at 14 er det vanlige, men ble brått usikker...

Har ca 30 dagers syklus :) Har testet etter EL hver syklus siden september, og ligger ganske jevnt på det.

Back
Topp