❤ IKM uke 17 ❤

Beklager litt ekle detaljer, men i går og i dag tidlig hadde jeg litt brunt utflod så tenkte at dette var starten på mensen! Men ikke vært noe mer utover dagen, og nå har plutselig tempen hoppet fra 36,7 i går til 36,9 i dag [emoji50] noen som har vært borti noe liknende eller har noen tanker rundt dette? [emoji56] vet at mensen fortatt kan komme ( noe den mest sannsynlig gjør, men ville bare høre med dere) [emoji1]
 
Beklager litt ekle detaljer, men i går og i dag tidlig hadde jeg litt brunt utflod så tenkte at dette var starten på mensen! Men ikke vært noe mer utover dagen, og nå har plutselig tempen hoppet fra 36,7 i går til 36,9 i dag [emoji50] noen som har vært borti noe liknende eller har noen tanker rundt dette? [emoji56] vet at mensen fortatt kan komme ( noe den mest sannsynlig gjør, men ville bare høre med dere) [emoji1]
:woot::woot: har du testet?
 
Beklager litt ekle detaljer, men i går og i dag tidlig hadde jeg litt brunt utflod så tenkte at dette var starten på mensen! Men ikke vært noe mer utover dagen, og nå har plutselig tempen hoppet fra 36,7 i går til 36,9 i dag [emoji50] noen som har vært borti noe liknende eller har noen tanker rundt dette? [emoji56] vet at mensen fortatt kan komme ( noe den mest sannsynlig gjør, men ville bare høre med dere) [emoji1]
Haha, akkurat det samme har skjedd her ;)
 
Er nok det hos meg ihvertfall. Akkurat vært å kjøpt meg te nå ;)
Ja da er det bare å prøve igjen! [emoji1] Det beste hadde jo vært en liten spire, men for min del sier jeg velkommen til mens å, da jeg ikke har hatt noe syklus på 3-4 måneder! Tydelig at vektnedgangen jeg holder på med virker [emoji123][emoji1][emoji1]
 
Tusen takk for det! :)

Hvordan går det med deg?

Joda, jeg vingler mellom å tro at jeg er gravid og ikke. Hehe:p har skygger på cb-tester, men siden jeg ofte er uregelmessig tenker jeg å vente med ny test til de jeg har bestilt kommer:) Har fortsatt mye murringer:)))
 
Ja da er det bare å prøve igjen! [emoji1] Det beste hadde jo vært en liten spire, men for min del sier jeg velkommen til mens å, da jeg ikke har hatt noe syklus på 3-4 måneder! Tydelig at vektnedgangen jeg holder på med virker [emoji123][emoji1][emoji1]
Mista mensen pga vektnedgangen?
 
Tok en test inatt (!), sleit med å få sove og fant en strimmel i en skuff. Ikke et fnugg av noe farge, så da er det bare å vente på mensen da.. Blir like skuffa hver gang :(
 
Joda, jeg vingler mellom å tro at jeg er gravid og ikke. Hehe:p har skygger på cb-tester, men siden jeg ofte er uregelmessig tenker jeg å vente med ny test til de jeg har bestilt kommer:) Har fortsatt mye murringer:)))

Skjønner, ikke lett å ikke vite. Akkurat sånn var det hoss meg også, vinglet veldig mye, vanskelig å forstå seg på kroppen.
Sikkert lurt å vente noen dager dagen ja :)

Murringer virker lovende :)
Blir spennende å se om du får sterkere strek.
 
Så stas med flere med to streker! Gratulerer SÅ mye til dere! [emoji4][emoji324] Selv venter jeg på TR.. Trodde det var ikm i dag, ettersom el var på cd 15, men.. Har kjøpt inn hvitvin til helga, men tør jaggu ikke drikke i kveld, selv om jeg fikk negativ test på onsdag.. 99,9% sikker på at jeg ikke er gravid, og blir ikke skuffa om tr kommer (skuffelsen kom ved negativ test), så nå kan den bare komme, så jeg får starte på nytt!

God helg damer!
Btw: Nå må noen starte en ikm uke 21 snart! [emoji6]
 
Skjønner, ikke lett å ikke vite. Akkurat sånn var det hoss meg også, vinglet veldig mye, vanskelig å forstå seg på kroppen.
Sikkert lurt å vente noen dager dagen ja :)

Murringer virker lovende :)
Blir spennende å se om du får sterkere strek.

Nei, det er så forvirrende:) Har vært utrolig kvalm idag og fryktelig trøtt.....likevel mynter jeg det på tr....men hun kom ikke idag gitt! Hadde du noen tydelige symptomer?:)
 
Kjennes ud så mensen er rett rundt hjørnet. Murring i mage å underlivet på en måte. Så ønske dere som he blitt gravide masse lykke til i svangerskapet å gratulera så myexsmile9 til dere sndre så fekk mens krysser eg fingrene for at dere blir gravide neste påo_O
 
Back
Topp