❤ IKM uke 17 ❤

Tr er rundt 4 dager forsinket, tok en test igår som var blank. Håpet er der, men tror mest at tr er helt kokko igjen!
 
Tatt den digitale testen enda? :happy:

Digital viste GRAVID 1-2 i natt!   :love7:woot::D
Jeg er overveldet og utrolig glad.
Føler meg veldig takknemlig :love2

Tok en joggetur i dag tidlig for å få klarnet tankene, nr.5 i magen, håper det går bra med lille der inne :Heartred
Har hatt en ma før en gang, så er litt spent, men jeg prøver å ta dag for dag og glede meg.

Da flytter jeg inn på januarforumet iløpet av dagen :happy:
 
Til alle som har fått mensen, sender klemmer og håper dere blir gravide inn neste pp :love2 Og ikke gi opp i dpo dagene, jeg var bombesikker på at jeg ikke var gravid med negativ test på søndag, så på tirsdag var den svak positiv på strimmel med 10 miu i følsomhet , tror jeg har ikm i dag eller i morgen. Så det kan ta tid før hcg stiger. Lykke til!

Gratulerer til dere som er gravide! :hello2

Da flytter jeg :)
 
Så snill du er som svarer :) Nei, har egentlig ikke symptomer på hverken det ene eller andre nå syns jeg. Har litt lyst til å teste i morra tidlig, men har bare en test, og den er altså digital. Har egentlig mer lyst til å leve i håpet.

Hadde utrolig lite symptomer jeg også;)
Lykke til! :love2
 
Til alle som har fått mensen, sender klemmer og håper dere blir gravide inn neste pp :love2 Og ikke gi opp i dpo dagene, jeg var bombesikker på at jeg ikke var gravid med negativ test på søndag, så på tirsdag var den svak positiv på strimmel med 10 miu i følsomhet , tror jeg har ikm i dag eller i morgen. Så det kan ta tid før hcg stiger. Lykke til!

Gratulerer til dere som er gravide! :hello2

Da flytter jeg :)
Takk ❤ Lykke til med spiren ❤
 
Halvveis i uka vår alt! Hvordan går det med alle sammen?
Beklager at jeg har vært litt fraværende her, tok det litt dårligere enn forventet å få negative tester.. Men det går seg til nå!

Jeg har mistet litt oversikten over alle de heldige med positive tester, så det er fint hvis dere kan quote denne og skrive "jeg er gravid! :D ", så jeg får skrevet dere opp :)

Og gratulerer SÅÅ mye til alle med positiv test <3

Jeg er gravid :)
 
Digital viste GRAVID 1-2 i natt!   :love7:woot::D
Jeg er overveldet og utrolig glad.
Føler meg veldig takknemlig :love2

Tok en joggetur i dag tidlig for å få klarnet tankene, nr.5 i magen, håper det går bra med lille der inne :Heartred
Har hatt en ma før en gang, så er litt spent, men jeg prøver å ta dag for dag og glede meg.

Da flytter jeg inn på januarforumet iløpet av dagen :happy:
Ååååå.... så gøy!!! Gratulerer såååå mye!!! Da ses vi i januarforumet :happy::happy::Heartred
 
Åååå, så koselig!!! Gratulerer Ada
 
Back
Topp