Gomp85
Glad i forumet
Gratulerer såååå mye kommer du over i januar forumet?Jeg kan settes opp på gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer såååå mye kommer du over i januar forumet?Jeg kan settes opp på gravid
Tatt den digitale testen enda?Haha Den var god! Du tipser jo forsåvidt meg litt
Takk for at du svarer, jeg hopper inn på januarforumet hvis digital er positiv i morgen
Takk ❤ Lykke til med spiren og i januarforumet ❤ Gratulerer til alle dere andre med positive tester ❤❤Å nei.. Det var synd. Lykke til i neste PP da
Takk Håper du får komme i februar forumetTakk ❤ Lykke til med spiren og i januarforumet ❤ Gratulerer til alle dere andre med positive tester ❤❤
Tr er rundt 4 dager forsinket, tok en test igår som var blank. Håpet er der, men tror mest at tr er helt kokko igjen!
Slitsomt med den ventingen!Så kjedelig Har IKM idag, så venter selv...
Slitsomt med den ventingen!
Takk, gratulerer til deg åGratulerer såååå mye kommer du over i januar forumet?
Masse lykke til, krysser fingreneJeg og! Holdt på å teste i dag med en sensitiv test, er 10 dpo, men klarte å holde meg. Mandag blir skjebnedagen..
Tatt den digitale testen enda?
Håper jeg og ❤❤Takk Håper du får komme i februar forumet
Så snill du er som svarer Nei, har egentlig ikke symptomer på hverken det ene eller andre nå syns jeg. Har litt lyst til å teste i morra tidlig, men har bare en test, og den er altså digital. Har egentlig mer lyst til å leve i håpet.
Takk ❤ Lykke til med spiren ❤Til alle som har fått mensen, sender klemmer og håper dere blir gravide inn neste pp Og ikke gi opp i dpo dagene, jeg var bombesikker på at jeg ikke var gravid med negativ test på søndag, så på tirsdag var den svak positiv på strimmel med 10 miu i følsomhet , tror jeg har ikm i dag eller i morgen. Så det kan ta tid før hcg stiger. Lykke til!
Gratulerer til dere som er gravide!
Da flytter jeg
Halvveis i uka vår alt! Hvordan går det med alle sammen?
Beklager at jeg har vært litt fraværende her, tok det litt dårligere enn forventet å få negative tester.. Men det går seg til nå!
Jeg har mistet litt oversikten over alle de heldige med positive tester, så det er fint hvis dere kan quote denne og skrive "jeg er gravid! ", så jeg får skrevet dere opp
Og gratulerer SÅÅ mye til alle med positiv test <3
Takk ❤ Lykke til med spiren ❤
Ååååå.... så gøy!!! Gratulerer såååå mye!!! Da ses vi i januarforumetDigital viste GRAVID 1-2 i natt!  
Jeg er overveldet og utrolig glad.
Føler meg veldig takknemlig
Tok en joggetur i dag tidlig for å få klarnet tankene, nr.5 i magen, håper det går bra med lille der inne
Har hatt en ma før en gang, så er litt spent, men jeg prøver å ta dag for dag og glede meg.
Da flytter jeg inn på januarforumet iløpet av dagen
Så bra!!Takk, gratulerer til deg å
Jeg er der allerede