❤ IKM uke 17 ❤

2 dager på overtid og fortsatt bare ultrasvake tester. Får vel konkludere med ikke gravid. Mensen kunne gjerne dukket opp snart
 
b105290ab9ce1a3a05fafa0507ff57f7.jpg


Dagens test. Vanskelig å få streken med på bildet. Tatt 2 min etter testen ble tatt. Streken kommer med en gang men blir aldri sterk[emoji17]


Redigert svart hvitt

b0d916c1efe1b0c01c7161557b853123.jpg
 
Last edited:
b105290ab9ce1a3a05fafa0507ff57f7.jpg


Dagens test. Vanskelig å få streken med på bildet. Tatt 2 min etter testen ble tatt. Streken kommer med en gang men blir aldri sterk[emoji17]


Redigert svart hvitt

b0d916c1efe1b0c01c7161557b853123.jpg

Jeg ser tydelig streken på det redigerte bildet [emoji4] kanskje ta deg en tur til legen og ta blodprøve?
 
IKM i går eller i dag, fortsatt ingen mens. De siste mnd har den kommet seint på kvelden, så jeg prøver å ikke tenke så mye på det enda. I tillegg sier ovia plutselig IKM på lørdag, så jeg venter vel iallfall til da. Har hatt litt ustabil syklus etter forrige graviditet, men de to siste har vært på 28 så trodde det hadde stabilisert seg. Vurderer å kjøpe en rfsu test etterpå, om ikke annet jinxer jeg det sånn at mensen dukker opp i såfall [emoji14]
 
368e45d35c78c9577a389bb0b1e32ac5.jpg
2040cd5cf121e3999dc40e0314af99a2.png
tatt i kveld! Øverste er vanlig strips, nederste tidligtest. Ser svaaaak strek på begge to. Er bare 7 dpo enda. Hååååper det er en spire som klamrer seg fast! Hadde egentlig ikm lørdag, men pga sen EL er den flytter til 4 mai. Holder med både her og i ikm uke 18[emoji4]
 
IKM i går eller i dag, fortsatt ingen mens. De siste mnd har den kommet seint på kvelden, så jeg prøver å ikke tenke så mye på det enda. I tillegg sier ovia plutselig IKM på lørdag, så jeg venter vel iallfall til da. Har hatt litt ustabil syklus etter forrige graviditet, men de to siste har vært på 28 så trodde det hadde stabilisert seg. Vurderer å kjøpe en rfsu test etterpå, om ikke annet jinxer jeg det sånn at mensen dukker opp i såfall [emoji14]

Har du noen symptomer uten om det vanlige?
 
368e45d35c78c9577a389bb0b1e32ac5.jpg
2040cd5cf121e3999dc40e0314af99a2.png
tatt i kveld! Øverste er vanlig strips, nederste tidligtest. Ser svaaaak strek på begge to. Er bare 7 dpo enda. Hååååper det er en spire som klamrer seg fast! Hadde egentlig ikm lørdag, men pga sen EL er den flytter til 4 mai. Holder med både her og i ikm uke 18[emoji4]

Syns jeg ser svake streker der ja, veldig tidlig å få streker :) Morro! Blir spennende å se utviklingen.
 
b105290ab9ce1a3a05fafa0507ff57f7.jpg


Dagens test. Vanskelig å få streken med på bildet. Tatt 2 min etter testen ble tatt. Streken kommer med en gang men blir aldri sterk[emoji17]


Redigert svart hvitt

b0d916c1efe1b0c01c7161557b853123.jpg


Akkurat samme strek som jeg har på mine. Etter at den er tørket så vises den utrolig godt, men da er d jo litt juks. Vet ikke hva jeg skal tro. Tenker at vi bare må vente noen dager og prøve på nytt:/
 
Testet grytidlig i dag, rfsu og wondfo strimmel, begge svake streker innen tidsfristen fortsatt, tar tid å få sterkere streker ser det ut for. Er litt småbekymret, men har likevel en god følelse.
Kommer kanskje til å prøve digital i morgen, er nervepirrende dette :nailbiting:
Tror jeg er minst 13 dpo i morgen. :rolleyes:

Får dessverre ikke til å laste opp bilder, filen er fortsatt for stor og jeg greier ikke å fikse det.

Hvilke symptomer har du? :)
Halvveis i uka vår alt! Hvordan går det med alle sammen?
Beklager at jeg har vært litt fraværende her, tok det litt dårligere enn forventet å få negative tester.. Men det går seg til nå!

Jeg har mistet litt oversikten over alle de heldige med positive tester, så det er fint hvis dere kan quote denne og skrive "jeg er gravid! :D ", så jeg får skrevet dere opp :)

Og gratulerer SÅÅ mye til alle med positiv test <3
Jeg er gravid :D
 
Testet grytidlig i dag, rfsu og wondfo strimmel, begge svake streker innen tidsfristen fortsatt, tar tid å få sterkere streker ser det ut for. Er litt småbekymret, men har likevel en god følelse.
Kommer kanskje til å prøve digital i morgen, er nervepirrende dette :nailbiting:
Tror jeg er minst 13 dpo i morgen. :rolleyes:

Får dessverre ikke til å laste opp bilder, filen er fortsatt for stor og jeg greier ikke å fikse det.

Hvilke symptomer har du? :)
Å håper den digitale slår ut i morgen!! :happy::happy: håper strekene kommer seg også. Alle produserer hcg i ulik hastighet. :happy: Symptomene mine nå 15 dpo er: strekker/støl i livmor, tipser ofte, litt ømme brystvorter, vondt i korsryggen. Det tidligste tegnet mitt var murringer og blank utflod. :happy:
 
Å håper den digitale slår ut i morgen!! :happy::happy: håper strekene kommer seg også. Alle produserer hcg i ulik hastighet. :happy: Symptomene mine nå 15 dpo er: strekker/støl i livmor, tipser ofte, litt ømme brystvorter, vondt i korsryggen. Det tidligste tegnet mitt var murringer og blank utflod. :happy:
Ha ha.. tipser ofte... mener selvsagt tisser.. autocorrect altså :p:D
 
Å håper den digitale slår ut i morgen!! :happy::happy: håper strekene kommer seg også. Alle produserer hcg i ulik hastighet. :happy: Symptomene mine nå 15 dpo er: strekker/støl i livmor, tipser ofte, litt ømme brystvorter, vondt i korsryggen. Det tidligste tegnet mitt var murringer og blank utflod. :happy:

Tusen takk! :)
Strekker littegrann av og til her også, litt tydeligere blodårer på brystene, fryser /glovarm, ikke noe særlig murringer i dag, litt hvit utflod i dag. Har vært blank tidligere i uka, men veldig sparsomt noe som er utenom det vanlige. Og veldig lett irritert /hissig :sour:
:hilarious:
 
Haha :joyful: Den var god! Du tipser jo forsåvidt meg litt :D:hilarious:
Takk for at du svarer, jeg hopper inn på januarforumet hvis digital er positiv i morgen :woot:
Ha ha.. det er jo sant.:hilarious: Utfloden her har også vært litt hvit noen dager også ja, murringene kom og gikk litt i hele dpo tiden. Nå er det mere ømhet/strekk. Kjenner det når jeg reiser meg brått, går på do (altså gjør nr 2):p, og nyser.. noe jeg forøvrig gjør ofte om dagen.. :p
 
Back
Topp