❤ IKM uke 17 ❤

Svak strek innen tidsfristen i dag også. Ble tatt med 3 timers urin(var på do tidligere på natta) Tok to One step strimler og innen 5 min var de tydeligere. Disse har vel mIu på 25?

Det er vel slik at hcg fordobles på to døgn eller?

Skal ta en rfsu i morgen tidlig, håper og ber så inderlig om at dette går bra :smiley-angelic001:rolleyes:
Så gøy! Må jo være noe der!! Tror de har følsomhet på 25. Er det de som er helt blå på strimmelen? Krysser alt jeg har for at rfsu slår ut fint i morgen :happy::happy: Ja skal ca dobles annenhver dag. Men ingen fasit altså. Men skal jo øke ihvertfall.
 
Noen som vet hvor følsomme de fra clearblue er, de som evt gir kryss? Var så dum og teste i dag også, 8dpo- blendahvitt[emoji85][emoji23]
 
Noen som vet hvor følsomme de fra clearblue er, de som evt gir kryss? Var så dum og teste i dag også, 8dpo- blendahvitt[emoji85][emoji23]

Tror de ligger på 25 mlu. 8 dpo er veldig tidlig, så jeg ville ikke ha prøvd med CB pluss før evt 10-11 dpo tidligst. :)
Jeg fikk svak strek på billigtest i dag som også har følsomhet på 25 mlu(tror jeg), men jeg er veldig usikker på hvor mange dpo jeg er, kanskje 11.
 
Tror de ligger på 25 mlu. 8 dpo er veldig tidlig, så jeg ville ikke ha prøvd med CB pluss før evt 10-11 dpo tidligst. :)
Jeg fikk svak strek på billigtest i dag som også har følsomhet på 25 mlu(tror jeg), men jeg er veldig usikker på hvor mange dpo jeg er, kanskje 11.

Takk for svar, den fornuftige delen av meg vet at det er for tidlig, men jeg har mistet hodet fullstendig [emoji23] ("sånn skal aldri jeg bli..")
 
Så gøy! Må jo være noe der!! Tror de har følsomhet på 25. Er det de som er helt blå på strimmelen? Krysser alt jeg har for at rfsu slår ut fint i morgen :happy::happy: Ja skal ca dobles annenhver dag. Men ingen fasit altså. Men skal jo øke ihvertfall.

Ja jeg er nok gravid:woot:, men at det er veldig tidlig ennå. Har veldig lite symptomer. Håper virkelig hcg stiger og at alt går bra.
Ja de er helt blå :)

Rfsu har vist følsomhet på 20 mlu står det på pakken, så håper på en tydeligere strek der.
 
Ja jeg er nok gravid:woot:, men at det er veldig tidlig ennå. Har veldig lite symptomer. Håper virkelig hcg stiger og at alt går bra.
Ja de er helt blå :)

Rfsu har vist følsomhet på 20 mlu står det på pakken, så håper på en tydeligere strek der.
Har de blå selv og det gir veldig svake streker. Hørt flere si at de er veldig lite sensitive. Da ses vi nok i januarforumet. ;):D
 
Har IKM fredag 28/4. Har slitt litt med ustabile sykluser, men har de siste mndene vært stabil. Skulle hatt el fredag for ca 2 uker siden, men vi hadde ikke sex før mandag etter forventet el:/ Har utrolig ømme pupper og var kvalm både i går og forleden, men mistenker mest at det er pga snikende tr.:)
 
Kaster meg på denne tråden jeg! Aner ikke om jeg har hatt EL(da jeg ikke har hatt mensen på over 100 dager)men troor jeg hadde det helga for to uker siden da det var mye EL-slim (?), småstikkinger i magen og plutselig super interessert i mannen[emoji28] [emoji4]

Ca 5 dager etter den helgen hadde jeg et par dager med litt rosa på papiret når jeg var på toalettet! Stikking i mage og brystene siden + div andre symptomer.*krysser alt som krysses kan*[emoji1] Vært prøver siden februar 2016, så har ikke mye håp men allikevel... Vil vente til fredag med å teste! Hva gjør dere for å klare å vente å teste?[emoji56] Jeg har såå lyst,men er livredd for at den igjen skal være negativ [emoji37]

Uff,beklager langt og rotete innlegg! [emoji4]
 
Kaster meg på denne tråden jeg! Aner ikke om jeg har hatt EL(da jeg ikke har hatt mensen på over 100 dager)men troor jeg hadde det helga for to uker siden da det var mye EL-slim (?), småstikkinger i magen og plutselig super interessert i mannen[emoji28] [emoji4]

Ca 5 dager etter den helgen hadde jeg et par dager med litt rosa på papiret når jeg var på toalettet! Stikking i mage og brystene siden + div andre symptomer.*krysser alt som krysses kan*[emoji1] Vært prøver siden februar 2016, så har ikke mye håp men allikevel... Vil vente til fredag med å teste! Hva gjør dere for å klare å vente å teste?[emoji56] Jeg har såå lyst,men er livredd for at den igjen skal være negativ [emoji37]

Uff,beklager langt og rotete innlegg! [emoji4]

Det jeg gjør for å unngå å teste er å si til meg selv "nå skal du ikke teste", og så står jeg opp neste morgen og tester allikevel.. Og kanskje også når jeg kommer hjem fra jobb samme dag. Og de er selvsagt kritthvite og det er helt ubrukelig av meg å holde på sånn.. Så har dessverre ingen tips- ville vært en elendig rådgiver, men ville uansett ønske deg velkommen :))
 
Det jeg gjør for å unngå å teste er å si til meg selv "nå skal du ikke teste", og så står jeg opp neste morgen og tester allikevel.. Og kanskje også når jeg kommer hjem fra jobb samme dag. Og de er selvsagt kritthvite og det er helt ubrukelig av meg å holde på sånn.. Så har dessverre ingen tips- ville vært en elendig rådgiver, men ville uansett ønske deg velkommen :))
Hehe... Er redd det blir sånn her å [emoji23] mest sannsynlig så ryker en test i morgen [emoji23] Tusen takk [emoji4]
 
IMG_4085.JPG
Haha! Vet akkurat hvordan dere har det! Her røyk jeg på en test selv om magefølelsen sier at det er tr som lurer. Selvfølgelig kom det en skyggestrek -som tusen ganger før. Clearblue sine tester kan gjøre en sprø!
 
Last edited:
Hm.. Den skyggestreken så jeg med én gang!... Mange ganger må jeg nistudere før jeg TROR jeg kan skimte en strek når noen har fått skyggestrek.. Lover bra det vel? [emoji1]
 
Ikm idag, men ingen tegn til tr enda og blenda test.. er nok en kjemisk på gang her iom jeg fikk 4 eller 5 tester med skyggestrek forrige uke, og hadde sa i slutten av mars [emoji85] håper på at maiværet gjør at spiren sitter løpet ut, for 2 (mulige) sa på 2 pp ble litt mye berg-og-dalbane for følelsene mine [emoji26] (klarer ikke helt sette fra meg håpet før tr dundrer på døren her :P)

Lykke til til alle andre [emoji173] og gratulerer så mye til dere som har fått positive tester [emoji7]
 
Hm.. Den skyggestreken så jeg med én gang!... Mange ganger må jeg nistudere før jeg TROR jeg kan skimte en strek når noen har fått skyggestrek.. Lover bra det vel? [emoji1]

Niiiiiice!!! Det murrer veldig ikveld, så uansett om den er ekte eller falsk så slipper jeg forhåpentligvis å gå lenge å lure:))
 
Ikm idag, men ingen tegn til tr enda og blenda test.. er nok en kjemisk på gang her iom jeg fikk 4 eller 5 tester med skyggestrek forrige uke, og hadde sa i slutten av mars
emoji85.png
håper på at maiværet gjør at spiren sitter løpet ut, for 2 (mulige) sa på 2 pp ble litt mye berg-og-dalbane for følelsene mine
emoji26.png
(klarer ikke helt sette fra meg håpet før tr dundrer på døren her :p)

Lykke til til alle andre
emoji173.png
og gratulerer så mye til dere som har fått positive tester
emoji7.png

:( Håper det klaffer for deg snart ❤ Håpet er ikke ute før tanta kommer nei ;) Goklem ❤
 
Ikm idag, men ingen tegn til tr enda og blenda test.. er nok en kjemisk på gang her iom jeg fikk 4 eller 5 tester med skyggestrek forrige uke, og hadde sa i slutten av mars [emoji85] håper på at maiværet gjør at spiren sitter løpet ut, for 2 (mulige) sa på 2 pp ble litt mye berg-og-dalbane for følelsene mine [emoji26] (klarer ikke helt sette fra meg håpet før tr dundrer på døren her :p)

Lykke til til alle andre [emoji173] og gratulerer så mye til dere som har fått positive tester [emoji7]

Håper det klaffer for deg snart! Som sagt, ennå er det håp :)
 
Back
Topp