❤ IKM uke 17 ❤

Var sånne tips jeg ville ha, takk[emoji8] tenker det er unødvendig å teste når det uansett er så stor sjanse for å få negativ..

Ja, veldig stor sjanse for negativ uansett om du er gravid, så du har ingenting å tape på å holde ut en ekstra dag :) Du er flink hvis du klarer det hvertfall! Jeg var ikke så flink :p
 
76b11c42254b302365439cbdbf0f2f4f.jpg


Dagens test. Ingen tr enda. Fortsatt håp enda jeg har hatt positiv og negativ test tidligere? Nei jeg tipper på at tr kommer snart [emoji17]
 
Jeg er 13 dpo i dag. Og den her testen har mlu på 25. Så ikke så sensitiv test. Men den digitale har på 25 mlu tror jeg eller 50 mlu. Så hvis du har en test som slår ut nå som har sensitivitet på 10 så vil jeg nok tro at det bare var for tidlig å teste med digital. Hvor mange dpo er du?

Så spennende for deg som kan teste med digital snart! :) Jeg ble litt vel overivrig i dag tidlig :hilarious:. Så nå venter jeg med den andre digitale til fredag kanskje, hvor lenge ville du ventet?
Irriterende at jeg ikke får lastet opp bildet, har vært inne på innstillinger, men får det ikke til.
Skal prøve senere med et vanlig fotoapparat.

Jeg er kanskje 11 eller 12 dpo i dag, trodde ikm skulle være på torsdag eller fredag, men nå begynner jeg å lure på om El var senere. Har ikke testet med el-tester eller tempet.
 
Så spennende for deg som kan teste med digital snart! :) Jeg ble litt vel overivrig i dag tidlig :hilarious:. Så nå venter jeg med den andre digitale til fredag kanskje, hvor lenge ville du ventet?
Irriterende at jeg ikke får lastet opp bildet, har vært inne på innstillinger, men får det ikke til.
Skal prøve senere med et vanlig fotoapparat.

Jeg er kanskje 11 eller 12 dpo i dag, trodde ikm skulle være på torsdag eller fredag, men nå begynner jeg å lure på om El var senere. Har ikke testet med el-tester eller tempet.
Hvis du er mindre enn 11/12 dpo så kan jo det også være årsaken til negativ digital. Ville ventet et par dager til i hvertfall. Selv om det er litt vanskelig.. ;)
 
Hvis du er mindre enn 11/12 dpo så kan jo det også være årsaken til negativ digital. Ville ventet et par dager til i hvertfall. Selv om det er litt vanskelig.. ;)

Ja tror jeg venter med digital til lørdag, men kommer nok til å teste hver dag med strimmel for å se om hcg øker.
:rolleyes:
 
Ser en svak strek.:) Hvor mange dpo er du?
Skulle hatt mensen idag.fikk svak strek 9 dpo tror jeg, var svak/negativ ellers og nå positiv igjen. Mon tro om alle testene er helt på jordet? Blir ikke klok på de. Har bestilt noen andre men vet ikke når de ankommer enda.
 
Back
Topp