❤ IKM uke 17 ❤

Haha fort gjort [emoji23] men skulle ønske de var skikkelig sterke. Får bare vente å se om det blir sterkere eller om mensen kommer[emoji1]

Haha, tror det er på tide med litt mat til hjernen og ;)
Ja, håper du får sterkere strek :) Er så kjedelig å bli lurt av testen, ihvertfall når streken er rosa itillegg :(
 
Da har jeg hentet digital testene på posten og dette er resultatet.. :wideyed::wideyed::wideyed:
 

Vedlegg

  • 20170425_180907.jpg
    20170425_180907.jpg
    326 KB · Visninger: 127
Hi hi.. søte deg :happy::Heartred Nå vet jeg det helt sikkert.. håper bare den vil sitte hele veien nå. Og krysser alt jeg har for at du følger etter meg over i januar forumet. Hvor mange dpo er du nå?

Ja, det gjør den ❤ Håper jeg og, men mista troa med negative tester :( Er 10 dpoish da, men i dag har jeg ikke helt troa :(
 
Skulle hatt mensen idag.fikk svak strek 9 dpo tror jeg, var svak/negativ ellers og nå positiv igjen. Mon tro om alle testene er helt på jordet? Blir ikke klok på de. Har bestilt noen andre men vet ikke når de ankommer enda.

Så utrolig rart o_O Godt tegn at mensen ikke kom da.
Håper du får knallpositive tester snarest:)
 
Har fått positiv test på CB plus og A1 sine og. Svake men positive. Er jo verdens dårligste til å vente[emoji85][emoji85][emoji85]

Dette er jo lovende! :)
Jeg er også ekstremt utålmodig :joyful:
Skal teste med annen type billigstrimmel i morgen tidlig, er så spennende dette!
 
Må bare få ut litt frustrasjon[emoji86]
Mister helt troen på at det noen gang vil klaffe. Folk rundt meg blir preggis en etter en. Sier til meg selv at folk bruker forskjellig tid, noen bruker kort, noen lang, uten at det er noe gale . Men blir jo sprøøø[emoji28] forbereder meg bare på tr. Murret igjen Idag etter et oppholdt på 3 dager . Utenom
Det har det Murret siden EL . [emoji52]
 
Svak strek innen tidsfristen i dag også. Ble tatt med 3 timers urin(var på do tidligere på natta) Tok to One step strimler og innen 5 min var de tydeligere. Disse har vel mIu på 25?

Det er vel slik at hcg fordobles på to døgn eller?

Skal ta en rfsu i morgen tidlig, håper og ber så inderlig om at dette går bra :smiley-angelic001:rolleyes:
 
Back
Topp