lillyzilly
Forumet er livet
❤❤❤❤Min kommer nok også [emoji14] blir nok uke 22 på meg tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
❤❤❤❤Min kommer nok også [emoji14] blir nok uke 22 på meg tror jeg
Var forberedt på det altså [emoji4] tror ikke vi får til selv, og da er det likegreit at jeg har ordnet time i Oslo neste uke [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Ja, spennende å høre hva de finner ut ❤Var forberedt på det altså [emoji4] tror ikke vi får til selv, og da er det likegreit at jeg har ordnet time i Oslo neste uke [emoji173][emoji173]
Var forberedt på det altså [emoji4] tror ikke vi får til selv, og da er det likegreit at jeg har ordnet time i Oslo neste uke [emoji173][emoji173]
Pp4 for i år [emoji14] blir pp5 i helgen regner jeg med.Hvor lenge har dere prøvd?[emoji4]
Pp4 for i år [emoji14] blir pp5 i helgen regner jeg med.
Ting har ikke vært helt på vår side kan man vel si [emoji23]
Njæ, har ikke oddsene på vår side, så fant ut at istedenfor å rive ut håret mitt over prøvingen(igjen) så ber jeg heller om hjelp tidlig denne gangen[emoji4]Det er jo ikke spesielt lenge da[emoji4] det går nok[emoji2]
Njæ, har ikke oddsene på vår side, så fant ut at istedenfor å rive ut håret mitt over prøvingen(igjen) så ber jeg heller om hjelp tidlig denne gangen[emoji4]
Ikke noe påvist, men mangler en eggleder, og har familie som har vært veldig uheldig med prøving, og jeg prøvde et år med eksen uten hell [emoji14] så jeg er litt ekstra noia om prøving og trenger litt beroligelseÅja sånn ja. Du har fått påvist et eller annet? Da skjønner jeg[emoji4] prøving tar på! Pp 7 her. Gah
Ikke noe påvist, men mangler en eggleder, og har familie som har vært veldig uheldig med prøving, og jeg prøvde et år med eksen uten hell [emoji14] så jeg er litt ekstra noia om prøving og trenger litt beroligelse
Så snill du er som svarer Nei, har egentlig ikke symptomer på hverken det ene eller andre nå syns jeg. Har litt lyst til å teste i morra tidlig, men har bare en test, og den er altså digital. Har egentlig mer lyst til å leve i håpet.Har du noen symptomer uten om det vanlige?
Det jeg også tenker [emoji4] om ikke annet så får gubben gjennomgå mindre av min fantastiske krisemaksimering [emoji23]Skjønner [emoji4] da forstår jeg[emoji4] greit å få litt hjelp, det er jo betryggende i seg selv [emoji4]
Ikm i dag eller igår? Bruker du ha mange dager lutealfase? [emoji4]Så snill du er som svarer Nei, har egentlig ikke symptomer på hverken det ene eller andre nå syns jeg. Har litt lyst til å teste i morra tidlig, men har bare en test, og den er altså digital. Har egentlig mer lyst til å leve i håpet.
Ikm i dag eller igår? Bruker du ha mange dager lutealfase? [emoji4]
Høres spennende ut!
Hmm! Da er det lite annet å gjøre enn å håpe at ting har klaffet? [emoji16]Tror jeg har 14 dager, men hverken temper eller tester etter El, så er mer basert på normalen. Har hatt litt ustabil sykluser, fra 28-35 dager, men trodde egentlig EL var i rute på dag 15 etter ELslim. Har litt tyngdefølelse i magen nå, men det er så langt oppe at jeg tror det må være tarmene [emoji14]
IKM i går, tror jeg...
Å nei.. Det var synd. Lykke til i neste PP daHer kom tanta i kveld Lykke til til alle dere andre ❤
Lykke til med utredning. Og neste pp.Njæ, har ikke oddsene på vår side, så fant ut at istedenfor å rive ut håret mitt over prøvingen(igjen) så ber jeg heller om hjelp tidlig denne gangen[emoji4]
Jeg kan settes opp på gravid
Takk Håper du følger like etterHurra! Gratulerer![emoji7]
Takk Håper du følger like etter