Håpefullmamma
Forelsket i forumet
Tr kom idag [emoji30]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke ofte vi treffer noen i samme situasjon vi heller, så godt å vite at vi er flere.
Forstår veldig godt hvis du ikke klarer å vente, jeg tok sånne billige strimler 6-8 dpo, så ga jeg opp Så skulle jeg bare ta en strimmel ca 10 dpo for å bevise for meg selv at jeg ikke var gravid, og der kom streken gitt som et sjokk (10 miu i følsomhet på de). Så testet jeg hver dag fram til fredag og jeg kommer nok til å ta noen til spredt ut over uka
Ser dere noe på denne?
(De blå strekene er bare for å vise hvor merkene etter plasten er)
Synes jeg ser en strek ja! Før i tiden så syns jeg alle sa at en strek er en strek, så da lurer jeg på hva som skjedde siden jeg får et inntrykk av at skyggestreker ikke er så uvanlig?
Frustrert, vet ikke om jeg er 13 eller 15 dpo
Tusen takk. Hadde ikke trua denne mnd da jeg ikke testet positivt på EL (hadde bare noen få strips igjen så traff ikke EL denne mnd) I tillegg var vi på hytta i påsken og der er det så lydt og knirker så mye at vi ikke fikk lagt inn så mange aksjer som vi hadde håpet. [emoji38]Huuuuurraaaaaa!!!!!! Gratulerer!!!
Vi er altså like frustrerte? [emoji14]CD 32, ingen tegn til tanta. Dette har jeg aldri opplevd før, og det er småfrustrerende, må jeg si.. [emoji849]
Vi er altså like frustrerte? [emoji14]
Ikke noe påvist, men mangler en eggleder, og har familie som har vært veldig uheldig med prøving, og jeg prøvde et år med eksen uten hell [emoji14] så jeg er litt ekstra noia om prøving og trenger litt beroligelse
Gjorde du? Jeg har jo el.. Men klarer ikke riste av meg følelsen at noe er galt [emoji14]Jeg fikk forøvrig hjelp med en gang i prøvingen (eller "prøvde" 3 mnd uten EL) på grunn av at jeg visste det ble vanskelig. 2 år siden det nå og fortsatt ikke gravid med spire som sitter..
Jeg tror jeg hadde klikket [emoji51]I morgen er man 1 uke på overtid. Fremdeles ikke tegn til tr. Det er jo bare kjedelig å gå rundt å vente på svar[emoji85][emoji85] får kjøpe noen nye tester til uken om den ikke ankommer snart.
Gjorde du? Jeg har jo el.. Men klarer ikke riste av meg følelsen at noe er galt [emoji14]