❤ IKM uke 17 ❤

Ikke ofte vi treffer noen i samme situasjon vi heller, så godt å vite at vi er flere.
Forstår veldig godt hvis du ikke klarer å vente, jeg tok sånne billige strimler 6-8 dpo, så ga jeg opp :D Så skulle jeg bare ta en strimmel ca 10 dpo for å bevise for meg selv at jeg ikke var gravid, og der kom streken gitt som et sjokk (10 miu i følsomhet på de). Så testet jeg hver dag fram til fredag og jeg kommer nok til å ta noen til spredt ut over uka :hilarious::D

Haha!! Det er så crazy, og for hver gang vi har hatt mistanke om graviditet så har jeg tenkt at jeg ikke skulle bli testegal -vel vel:')

Klarte heldigvis å unngå å teste nå, så håper jeg klarer å vente nå. Er jo max 13 dpo idag -usikker på når el var:)
 
Ser dere noe på denne?
(De blå strekene er bare for å vise hvor merkene etter plasten er)
77bc885794ae6fabff4a6c93e005ed07.png
770ce203523f068ba347f66288ba9126.png
f72e280f00fdb659e91480fbfbeb9568.jpg


Synes jeg ser en strek ja! Før i tiden så syns jeg alle sa at en strek er en strek, så da lurer jeg på hva som skjedde siden jeg får et inntrykk av at skyggestreker ikke er så uvanlig?
 
Synes jeg ser en strek ja! Før i tiden så syns jeg alle sa at en strek er en strek, så da lurer jeg på hva som skjedde siden jeg får et inntrykk av at skyggestreker ikke er så uvanlig?

Haha sant!
Jeg håper jo ikke jeg er gravid, da. Egentlig. Vil få fast jobb(er ferdig som lærling om få dager, vi vil også kjøpe hus først..

Måtte bare poste en eller annen plass :p
Får ta ny test når jeg får lønn, om mensen enda ikke er kommet....
 
Frustrert, vet ikke om jeg er 13 eller 15 dpo
 
Frustrert, vet ikke om jeg er 13 eller 15 dpo

Æsj, kjedelig det der altså! For når man har testet og fått negativt resultat, så vil man jo bare få tr og starte på nytt!

Jeg testet jo for el for første gang denne mnd, og var så fornøyd med å ha el midt i påska; for når vi har fri har vi sex hver dag, uavhengig av el. Men om jeg ikke får tr i dag eller i morgen, så vil det jo si at el var uka etter påske.. Og DA hadde vi jo ikke sex før lørdag. [emoji19] Arrgg!

Aldri hatt lenger syklus enn 31 dager, så dette er merkelig. Tok test i går som var negativ, så liten tro på at det er annet enn forsinka el, men...
 
Huuuuurraaaaaa!!!!!! Gratulerer!!!:D
Tusen takk. Hadde ikke trua denne mnd da jeg ikke testet positivt på EL (hadde bare noen få strips igjen så traff ikke EL denne mnd) I tillegg var vi på hytta i påsken og der er det så lydt og knirker så mye at vi ikke fikk lagt inn så mange aksjer som vi hadde håpet. [emoji38]
 
IMG_4114.JPG

Bilde tatt rett etter testing -streken kommer med en gang. Frustrerende...
 
Tr kom i dag.dvs 26 dagers syklus nå.
 
14 eller 16 dpo, ingen tegn til tr. Hadde tegn igår men de er borte [emoji14] denne kroppen Altså!
 
CD 32, ingen tegn til tanta. Dette har jeg aldri opplevd før, og det er småfrustrerende, må jeg si.. [emoji849]
 
Vi er altså like frustrerte? [emoji14]

Ja, det vil jeg tro! Jeg har plutselig NULL peiling på når el var, men likevel null tro på at det har klaffet, så da kan tr lik så godt bare komme!

Krysser fingrene for at vi begge to blir litt klokere veldig snart! [emoji6]
 
Ikke noe påvist, men mangler en eggleder, og har familie som har vært veldig uheldig med prøving, og jeg prøvde et år med eksen uten hell [emoji14] så jeg er litt ekstra noia om prøving og trenger litt beroligelse

Jeg fikk forøvrig hjelp med en gang i prøvingen (eller "prøvde" 3 mnd uten EL) på grunn av at jeg visste det ble vanskelig. 2 år siden det nå og fortsatt ikke gravid med spire som sitter..
 
Jeg fikk forøvrig hjelp med en gang i prøvingen (eller "prøvde" 3 mnd uten EL) på grunn av at jeg visste det ble vanskelig. 2 år siden det nå og fortsatt ikke gravid med spire som sitter..
Gjorde du? Jeg har jo el.. Men klarer ikke riste av meg følelsen at noe er galt [emoji14]
 
I morgen er man 1 uke på overtid. Fremdeles ikke tegn til tr. Det er jo bare kjedelig å gå rundt å vente på svar[emoji85][emoji85] får kjøpe noen nye tester til uken om den ikke ankommer snart.
 
I morgen er man 1 uke på overtid. Fremdeles ikke tegn til tr. Det er jo bare kjedelig å gå rundt å vente på svar[emoji85][emoji85] får kjøpe noen nye tester til uken om den ikke ankommer snart.
Jeg tror jeg hadde klikket [emoji51]
 
Gjorde du? Jeg har jo el.. Men klarer ikke riste av meg følelsen at noe er galt [emoji14]

Jeg hadde jo ikke EL og visste at jeg hadde PCOS (var diagnostisert før prøvestart) så var jo en spesiell situasjon.
 
Back
Topp