❤ IKM uke 17 ❤

Nei, det er så forvirrende:) Har vært utrolig kvalm idag og fryktelig trøtt.....likevel mynter jeg det på tr....men hun kom ikke idag gitt! Hadde du noen tydelige symptomer?:)

At mensen ikke kommer er vel det beste tegnet :happy:
Jeg er mest sannsynlig 4 uker i dag og det tidligste tegnet mitt var vel at jeg hadde så lite utflod (vært sånn i alle svangerskapene før ikm).
Også at temperaturen steg til 36,9 grader om morgenen istedet for 36,6-7 som er det vanlige hoss meg i dpo. Og den holdt seg der dag etter dag, da fikk jeg en mistanke. Fryser eller blir glovarm :)
Også et par strekk i livmorområdet. Og etterhvert en ømhetsfølelse der nede.
 
At mensen ikke kommer er vel det beste tegnet :happy:
Jeg er mest sannsynlig 4 uker i dag og det tidligste tegnet mitt var vel at jeg hadde så lite utflod (vært sånn i alle svangerskapene før ikm).
Også at temperaturen steg til 36,9 grader om morgenen istedet for 36,6-7 som er det vanlige hoss meg i dpo. Og den holdt seg der dag etter dag, da fikk jeg en mistanke. Fryser eller blir glovarm :)
Også et par strekk i livmorområdet. Og etterhvert en ømhetsfølelse der nede.

Ja, hvor mange barn har du?:) Det er jo herlig den første tiden i svangerskapet. Man er ofte ikke så dårlig og ingen andre enn du og sambo vet noe -virkelig magisk:Heartbigred
 
Ja, hvor mange barn har du?:) Det er jo herlig den første tiden i svangerskapet. Man er ofte ikke så dårlig og ingen andre enn du og sambo vet noe -virkelig magisk:Heartbigred

Vi er gift og har 4 barn :). Jeg liker veldig godt å gå gravid :love7, det er virkelig et mirakel. Godt å ha en sånn hemmelighet noen måneder. Jeg bruker å bli kvalm og kaste opp mellom uke 6 og 7. Men bare jeg spiser jevnlig så går det bra .

Har dere 3 barn? :)
 
Der kom mensen, da ble det plutselig 30 dagers syklus.
 
5 dager siden jeg skulle hatt tr. Får ta ny test neste uke om ikke tr kommer snart. Det er kjedelig å gå rundt uviten og vente gitt.
 
Vi er gift og har 4 barn :). Jeg liker veldig godt å gå gravid :love7, det er virkelig et mirakel. Godt å ha en sånn hemmelighet noen måneder. Jeg bruker å bli kvalm og kaste opp mellom uke 6 og 7. Men bare jeg spiser jevnlig så går det bra .

Har dere 3 barn? :)

Så koselig!! Nei, jeg har bare ikke endret nicket mitt siden vi prøvde på nr 4:) Har 4 nå med min ungdomskjæreste faktisk, ganske koselig og travelt! Tok ny test nå, samme skyggestrek. Vil tro den skulle blitt sterkere til nå, så lurer på om jeg har fått streksyn!!
 
IMG_4095.JPG
IMG_4096.JPG


Sååååe, hallusinasjoner?
 
Så koselig!! Nei, jeg har bare ikke endret nicket mitt siden vi prøvde på nr 4:) Har 4 nå med min ungdomskjæreste faktisk, ganske koselig og travelt! Tok ny test nå, samme skyggestrek. Vil tro den skulle blitt sterkere til nå, så lurer på om jeg har fått streksyn!!

Så fint å se at det er flere som vil ha 5 barn!! :)
Ja det er både koselig og travelt, ville ikke byttet mot noe:happy: Aldri et kjedelig øyeblikk iallefall. Herlig å vite at de har hverandre :Heartred
Min første kjæreste her :) Han er en super pappa.

Hcg skal vel dobles hver 2-3 dag tror jeg, håper streken blir litt tydeligere i morgen for deg :)
 
Jeg tror jeg ser ordentlig strek [emoji16]

Holy moly -skal prøve å holde meg i skinnet noen dager nå, men kjenner jeg meg selv rett så tester jeg igjen i morgen kveld! Haha!
 
Så fint å se at det er flere som vil ha 5 barn!! :)
Ja det er både koselig og travelt, ville ikke byttet mot noe:happy: Aldri et kjedelig øyeblikk iallefall. Herlig å vite at de har hverandre :Heartred
Min første kjæreste her :) Han er en super pappa.

Hcg skal vel dobles hver 2-3 dag tror jeg, håper streken blir litt tydeligere i morgen for deg :)

Det er jo så koselig<3 Jeg har alltid ønsket meg mange:) Så morsomt at vi har så like situasjoner, er ikke ofte jeg treffer noen i samme båt som meg:)

Ja, skal prøve å avvente litt, men kommer jo aldri til å klare det -jeg er et håpløst kasus skjønner du! Haha!
 
Det er jo så koselig<3 Jeg har alltid ønsket meg mange:) Så morsomt at vi har så like situasjoner, er ikke ofte jeg treffer noen i samme båt som meg:)

Ja, skal prøve å avvente litt, men kommer jo aldri til å klare det -jeg er et håpløst kasus skjønner du! Haha!

Ikke ofte vi treffer noen i samme situasjon vi heller, så godt å vite at vi er flere.
Forstår veldig godt hvis du ikke klarer å vente, jeg tok sånne billige strimler 6-8 dpo, så ga jeg opp :D Så skulle jeg bare ta en strimmel ca 10 dpo for å bevise for meg selv at jeg ikke var gravid, og der kom streken gitt som et sjokk (10 miu i følsomhet på de). Så testet jeg hver dag fram til fredag og jeg kommer nok til å ta noen til spredt ut over uka :hilarious::D
 
Ser dere noe på denne?
(De blå strekene er bare for å vise hvor merkene etter plasten er)
77bc885794ae6fabff4a6c93e005ed07.png
770ce203523f068ba347f66288ba9126.png
f72e280f00fdb659e91480fbfbeb9568.jpg
 
7ca3588ebac6bc386c71623b7b2cbe1d.jpg


Her er et redigert bilde.
Ser strek jeg altså. Men om det er skyggestrek eller ikke spørs jo
 
Back
Topp