HurraBestevenninna mi er gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraBestevenninna mi er gravid
Hurra
Den som venter på noe godtJa, vi sluttet på pillene samtidig, så nå er jeg virkelig glad på deres vegne !! endelig!
Du er heldigVekta går nedover, selv om jeg ikke gjør noe for det ;D Må være ammingen.
Så flink6 mndr og èn dag- og endelig rullet vi fra rygg til mage!! Seint men godt!
6 mndr og èn dag- og endelig rullet vi fra rygg til mage!! Seint men godt!
Jubler for at mini sov fra 19-7 i dag <3 krysser fingrene for at dette fortsetter
Så flott!Frøkna sov fra 18.00-07.30 Deilig å være uthvilt for mammaen også
Yeah. Gratulere så masse. Jeg ELSKER ny bil Bytter altfor ofteJubler for ny bil! (Tror jeg hvertfall). Skal underskrive kontrakt og hente imorgen, så får håpe det går i orden. Er alltid skummelt å bruke så mye penger på noe sånt...men satser på at vi blir fornøyd
Er ny brukt altså...ikke ny ny...Men forhåpentligvis en betydelig forbedring fra vår gamle rustne kjerreYeah. Gratulere så masse. Jeg ELSKER ny bil Bytter altfor ofte
Er da like moro selv om det er ny bruktEr ny brukt altså...ikke ny ny...Men forhåpentligvis en betydelig forbedring fra vår gamle rustne kjerre
Frøkna sov fra 18.00-07.30 Deilig å være uthvilt for mammaen også
Jubler for at mini sov fra 19-7 i dag <3 krysser fingrene for at dette fortsetter