❤️Jubel-tråd❤️

Han brekker seg litt her også... Jeg har kjøpe brød:rolleyes: og masse pålegg:)

Leverposte, makrell og magerost går det i.
ja her går kjøpebrød lettere ned enn hjemmelaget, med mindre jeg lager rundstykkene mine :p får håpe det går seg til etterhvert :)
 
Er det lov å juble litt av at man er lemster og helt gåen både her å der. Etter å ha kommet hjem fra lang sommer ferie og ting blomster mellom meg å sambo. Så natta ble litt lang å klam :p
 
Første kveld på ganske lenge at mini ikke våkner igjen, og holder det gående i timesvis. :)
 
Lillegutt sovnet med en gang jeg la han i sengen nå og stod ikke å hoppet i sengen i 3 kvarter først :D Første gang på lenge, Deilig! :D
 
Må juble litt for at gubben faktisk støvsugde i dag :D det er et sjeldent syn det :hilarious: hehehe :p
 
Fått pus i hus å lillegutt bare sitter å smiler og ler hele tiden når han ser og tar på pusen :-D er så skjønt, må juble litt for at han er så glad i dyr :) bare vente litt nå å se hvordan det går så kan jeg endelig skaffe voff igjen :-D
 
Jubler for at gubben kommer hem idag :-D skal bli så deilig at det ikke bare er jeg som må løpe etter turboen hele dagen! :p nå skal han få kjørt seg :-D
 
Back
Topp