Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flinkHurra! Vi kommer oss fremover Sleper seg etter armene nå.
Vi er ikke så høyt er nok lettere å dra seg frem enn å skulle stable fire lemmer.Så flink
Her har vi stått på alle fire nå i snart en mnd, men ingenting skjer
Så moroHurra i dag kom han seg fremover i riktig krabbestilling kun ålt seg fremover tidligere
Og hva var det?Den følelsen når du endelig finner middag som ungen liker! Den følelsen jubler jeg for i dag
Og hva var det?
Bare dampet kylling? Ikke stekt noe??Dampet kylling, søtpotet, gulrot og brokkoli. Også blandet jeg litt smør og morsmelk oppi
Bare dampet kylling? Ikke stekt noe??
Blir det varmt nok til at man får ut alt....., hva heter det??? Alt som kan gjør en syk? Siden kylling skal jo stekes helt gjennom før vi spiser det.Kun dampet. Babyer skal ikke ha stekt mat leste jeg et sted.
Så deilig da Hvordan har du fått han til å klare skive? Har prøvd med skive til lillegutt nå i halvannen mnd, men fremdeles bare smuler som går ned, brekker seg veldig fort hjemmebakt brød du gir han eller butikkbrød? Vil så gjerne klare å få i han brødmatJubler for at mini nå er oppe i en brødskive. Skal bli deilig å slippe all grøten etterhvert
Blir det varmt nok til at man får ut alt....., hva heter det??? Alt som kan gjør en syk? Siden kylling skal jo stekes helt gjennom før vi spiser det.
Han brekker seg litt her også... Jeg har kjøpe brød og masse påleggSå deilig da Hvordan har du fått han til å klare skive? Har prøvd med skive til lillegutt nå i halvannen mnd, men fremdeles bare smuler som går ned, brekker seg veldig fort hjemmebakt brød du gir han eller butikkbrød? Vil så gjerne klare å få i han brødmat
Da skal jeg prøve. Er litt engstelig for kyllingSå lenge kjøttet ikke er rått inni går det bra