❤️Jubel-tråd❤️

Gubben kommer endelig hjem på lørdag :D Lurer veldig på om lillegutt husker han, selvom jeg tviler litt :p
 
Har hatt en fantastisk fridag sammen med gutta mine. 6 timer ute i skogen :)
 
Fikk lagt minsta uten amming i søvn, spist god middag med min bedre halvdel og generelt hatt en fin dag :D
 
Hurra! Vi kommer oss fremover :D Sleper seg etter armene nå.
 
Jubler for at mini nå er oppe i en brødskive. Skal bli deilig å slippe all grøten etterhvert
 
Jubler for at mini nå er oppe i en brødskive. Skal bli deilig å slippe all grøten etterhvert
Så deilig da :) Hvordan har du fått han til å klare skive? Har prøvd med skive til lillegutt nå i halvannen mnd, men fremdeles bare smuler som går ned, brekker seg veldig fort :p hjemmebakt brød du gir han eller butikkbrød? Vil så gjerne klare å få i han brødmat :p
 
Blir det varmt nok til at man får ut alt....., hva heter det??? Alt som kan gjør en syk? Siden kylling skal jo stekes helt gjennom før vi spiser det.

Så lenge kjøttet ikke er rått inni går det bra :)
 
Så deilig da :) Hvordan har du fått han til å klare skive? Har prøvd med skive til lillegutt nå i halvannen mnd, men fremdeles bare smuler som går ned, brekker seg veldig fort :p hjemmebakt brød du gir han eller butikkbrød? Vil så gjerne klare å få i han brødmat :p
Han brekker seg litt her også... Jeg har kjøpe brød:rolleyes: og masse pålegg:)

Leverposte, makrell og magerost går det i.
 
Back
Topp