❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at jeg akkurat fikk en telefon fra barnehagen vi hadde først på lista om at de ville tilby oss plass fra 1.desember!!!! :D nå er jeg så glad!! Helt super barnehage med egen kokk, egen sykepleier, egen klubb for de som skal begynne på skolen hvor de forbereder seg skikkelig på skolen, overnattinger i barnehagen blir arrangert innimellom, frokost, mellommåltid og lunsj hver dag og varmmat 3 ganger i uken. Nå er jeg såååå letta :) den er privat så jeg har ringt og masa masse og ser ut som det hjalp! For egentlig var vi nr 14 på lista. Woho
Gratulerer med plass! Her har vi fått plass i en barnehage vi ikke søkte i. Får takke ja og håpe vi finner noe annet senere.
 
Gratulerer med plass! Her har vi fått plass i en barnehage vi ikke søkte i. Får takke ja og håpe vi finner noe annet senere.
Men står dere da på venteliste der dere egentlig søkte? Eller hvordan fungerer det?
 
Men står dere da på venteliste der dere egentlig søkte? Eller hvordan fungerer det?
Aner ikke! Har fått et svarskjema som jeg skal fylle ut om jeg ønsker plassen eller ikke og under der kan jeg svare ja eller nei på om vi vil stå på venteliste til annen barnehage. Vet ikke om jeg kan svare ja på begge? Vi vil jo stå på liste i annen barnehage, men dersom vi ikke får plass noe annet sted ønsker vi jo den plassen vi har fått.
 
Gratulerer med plass! Her har vi fått plass i en barnehage vi ikke søkte i. Får takke ja og håpe vi finner noe annet senere.

Det er i hvertfall bedre enn ingenting :) håper dere får plass der dere ønsker :) heldigvis en stund til!
 
Aner ikke! Har fått et svarskjema som jeg skal fylle ut om jeg ønsker plassen eller ikke og under der kan jeg svare ja eller nei på om vi vil stå på venteliste til annen barnehage. Vet ikke om jeg kan svare ja på begge? Vi vil jo stå på liste i annen barnehage, men dersom vi ikke får plass noe annet sted ønsker vi jo den plassen vi har fått.
Jeg tror man kan svare ja på begge. Ei venninne av meg i Skedsmo gjorde hvertfall det. Takket ja for å ha plass hvertfall, og ja til venteliste tilfelle noen flyttet eller trakk seg.
Hun fikk plass noen dager etter oppstart:)
 
Jeg tror man kan svare ja på begge. Ei venninne av meg i Skedsmo gjorde hvertfall det. Takket ja for å ha plass hvertfall, og ja til venteliste tilfelle noen flyttet eller trakk seg.
Hun fikk plass noen dager etter oppstart:)
Da satser vi på det :D
 
Jubler for at lille sovnet av seg selv i kveld!!!!
Eller, han sovnet mens jeg ammet han, men våknet når jeg la han ned. Satte meg på senga, og da lå han og pludret litt og lekte med uroen sin og plutselig var det stilt:)
 
Jubler for at lille sovnet av seg selv i kveld!!!!
Eller, han sovnet mens jeg ammet han, men våknet når jeg la han ned. Satte meg på senga, og da lå han og pludret litt og lekte med uroen sin og plutselig var det stilt:)

Så deilig :D håper det fortsetter sånn ;)
 
Jubler for verdens beste huseiere. Ga beskjed igår om at vaskemaskinen ikke fungerer skikkelig. Han kikket på den med mannen min rundt kl 5, og etter en halvtime kom han og spurte hva slags maskin jeg ønsket meg, for den gamle var visst for dårlig. Nå står en flunkende ny vaske/tørke maskin og bare venter på skitten babyvask! Snakk om å fikse ting kjapt!!!
 
Jubler for at mini sovnet i vogna uten skrik alle tre gangene i dag, og at han sov bra.
Og nå sovnet av seg selv uten amming!!!
Måtte dette bli nye trenden :)

Samme her, krysser også fingra for at det varer! :D Må juble for at hun sov sammenhengende fra 19.00-08.00 inatt!! Mot 2-3 oppvåkninger vanligvis! :D
 
Har en litt god følelse etter mange uker med mye dritt og dårlig følelse!
 
Back
Topp