❤️Jubel-tråd❤️

Jubler over at lille drakk litt velling i dag :) Drakk ikke sånn kjempe mye siden han ble så fort mett og sovna tvert. Men nå krysser jeg fingrene for en natt med mer søvn :)

Takk :) Men han ville allerede ha litt mer mat etter en time, så lover ikke godt :/ Får nå bare se ann...
Det kan bare være at han vil ha den trygge "trøsten" før langsoving ;) Vet at de fleste som gir grøt, gir det en liten stund før legging, og så vanlig melk til leggingen. Krysser fingrene for at han sover ekstra godt med litt velling innabords :)

Det kan bare være at han vil ha den trygge "trøsten" før langsoving ;) Vet at de fleste som gir grøt, gir det en liten stund før legging, og så vanlig melk til leggingen. Krysser fingrene for at han sover ekstra godt med litt velling innabords :)

Veldig mulig :) Skal la det gå litt til, men begynner å bli veldig sliten. Er ikke vant til en baby som er så urolig om natta. Han sover fra 19-20 ca til 3-5 ett sted. Men etter det våkner han alt fra hver halvtime til time :/ I dag tidlig var jeg så sliten kl 6 at jeg la han i senga vår, men ente med at han gulpa. Så da var det bare å komme seg opp...

Menmen får ikke være så pessimist nå :p

Veldig mulig :) Skal la det gå litt til, men begynner å bli veldig sliten. Er ikke vant til en baby som er så urolig om natta. Han sover fra 19-20 ca til 3-5 ett sted. Men etter det våkner han alt fra hver halvtime til time :/ I dag tidlig var jeg så sliten kl 6 at jeg la han i senga vår, men ente med at han gulpa. Så da var det bare å komme seg opp...

Menmen får ikke være så pessimist nå :p
Hvordan gikk det?

Hvordan gikk det?

Det gikk faktisk greit :) måtte noen par ganger inn for å gi han smokken, men han var så døsig at han sovna med en gang :) Fikk mat igjen kl 5 som var da han ville ha mat før :) men etter kl fem, våknet han både seks og sju. Så kl sju la jeg han i senga vår en halvtime før jeg var klar til å stå opp :p

Så ser ut som velling hjalp :) men tok bare oppi litt i går, så tenkte å øke gradvis :) Han var også i bedre humør i dag tidlig og mer oppegående. Så da spiste han faktisk en hel liten porsjon pære :D

Jubler for rent og ryddig hjem! Har til og med ryddet garderobeskapet på soverommet. Nå gjenstår bare lille "boden" :D

Back
Topp