Jubler for Jonathan som har snudd seg fra rygg til mage i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraJubler for Jonathan som har snudd seg fra rygg til mage i dag
Flinke guttenJubler for Jonathan som har snudd seg fra rygg til mage i dag
Så flott! Krysser for deg jeg ogJubler over at lille drakk litt velling i dag Drakk ikke sånn kjempe mye siden han ble så fort mett og sovna tvert. Men nå krysser jeg fingrene for en natt med mer søvn
Så flott! Krysser for deg jeg og
Det kan bare være at han vil ha den trygge "trøsten" før langsoving Vet at de fleste som gir grøt, gir det en liten stund før legging, og så vanlig melk til leggingen. Krysser fingrene for at han sover ekstra godt med litt velling innabordsTakk Men han ville allerede ha litt mer mat etter en time, så lover ikke godt :/ Får nå bare se ann...
Det kan bare være at han vil ha den trygge "trøsten" før langsoving Vet at de fleste som gir grøt, gir det en liten stund før legging, og så vanlig melk til leggingen. Krysser fingrene for at han sover ekstra godt med litt velling innabords
Hvordan gikk det?Veldig mulig Skal la det gå litt til, men begynner å bli veldig sliten. Er ikke vant til en baby som er så urolig om natta. Han sover fra 19-20 ca til 3-5 ett sted. Men etter det våkner han alt fra hver halvtime til time :/ I dag tidlig var jeg så sliten kl 6 at jeg la han i senga vår, men ente med at han gulpa. Så da var det bare å komme seg opp...
Menmen får ikke være så pessimist nå
Hvordan gikk det?
Så braJubler over at mini plutselig elsker grøt Og min pæremos er MYE bedre enn den på glass
Så flink du erJubler for rent og ryddig hjem! Har til og med ryddet garderobeskapet på soverommet. Nå gjenstår bare lille "boden"
Så flink du er
Flinka! Er jo SÅ deilig når man har fått ordnet opp littJubler for rent og ryddig hjem! Har til og med ryddet garderobeskapet på soverommet. Nå gjenstår bare lille "boden"
Flinka! Er jo SÅ deilig når man har fått ordnet opp litt
What???? Så super imponerende!!!!- 30kg !