Det er jo kjempe bra!Jubler over at jeg har gått ned 20 kg etter fødselen men har fortsatt 20 igjen da...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo kjempe bra!Jubler over at jeg har gått ned 20 kg etter fødselen men har fortsatt 20 igjen da...
Utrolig bra! Jeg har gått opp 5Jubler over at jeg har gått ned 20 kg etter fødselen men har fortsatt 20 igjen da...
Det er jo kjempe bra!
Utrolig bra! Jeg har gått opp 5
Ammer du ikke?Takk jenter Gikk ned 14 kg de to første ukene, men så stoppa det. Hadde nok veldig mye vann i kroppen. Så nå er det diett, lett trening og fettforbrenningstabletter for å gå ned resten
Ammer du ikke?
Jeg hadde trodd amminga skulle hjelpe til mer med vekta mi, men jeg er så søtsugen HELE tiden så det går bare opp i oppNei, prøvde å amme i starten. Men mini ble bare stressa og jeg ble bare sår. Så pompa i 5 uker til jeg rett og slett ikke orket noe mer.
Hadde jo håpet at det skulle fungere siden jeg hadde så mange kilo som skulle av, men men Nå har ihvertfall vekta begynt å bevege seg nedover igjen
Jeg hadde trodd amminga skulle hjelpe til mer med vekta mi, men jeg er så søtsugen HELE tiden så det går bare opp i opp
Flink du er! Hvor mange dager gikk det før søtsugen ble borte tror du??Jeg hadde det selvom jeg ikke ammet :/ så når jeg kuttet ut sukker, begynte jeg å gå ned med en gang men det var virkelig ikke lett! Men nå har jeg ikke lyst på noe usunt lenger
Flink du er! Hvor mange dager gikk det før søtsugen ble borte tror du??
Så bra! Har igjen 4 kg her. Eller, kilo er egentlig uvesentlig så lenge jeg får strammet opp litt. Men det skjer ikke så mye når jeg ikke trener, og spiser masse snopJubler over at jeg har gått ned 20 kg etter fødselen men har fortsatt 20 igjen da...
Ruller å griper juhuu
Så bra! Har igjen 4 kg her. Eller, kilo er egentlig uvesentlig så lenge jeg får strammet opp litt. Men det skjer ikke så mye når jeg ikke trener, og spiser masse snop