❤️Jubel-tråd❤️

Jubler over at C sovna 18.30 og sover enda og at jeg klarte p bære henne til senga våres fra stua uten at hun våknet :)

Ammer du ikke?

Nei, prøvde å amme i starten. Men mini ble bare stressa og jeg ble bare sår. Så pompa i 5 uker til jeg rett og slett ikke orket noe mer.

Hadde jo håpet at det skulle fungere siden jeg hadde så mange kilo som skulle av, men men :p Nå har ihvertfall vekta begynt å bevege seg nedover igjen :)

Nei, prøvde å amme i starten. Men mini ble bare stressa og jeg ble bare sår. Så pompa i 5 uker til jeg rett og slett ikke orket noe mer.

Hadde jo håpet at det skulle fungere siden jeg hadde så mange kilo som skulle av, men men :p Nå har ihvertfall vekta begynt å bevege seg nedover igjen :)
Jeg hadde trodd amminga skulle hjelpe til mer med vekta mi, men jeg er så søtsugen HELE tiden så det går bare opp i opp:(

Jeg hadde trodd amminga skulle hjelpe til mer med vekta mi, men jeg er så søtsugen HELE tiden så det går bare opp i opp:(

Jeg hadde det selvom jeg ikke ammet :/ så når jeg kuttet ut sukker, begynte jeg å gå ned med en gang :) men det var virkelig ikke lett! Men nå har jeg ikke lyst på noe usunt lenger :)

Jeg hadde det selvom jeg ikke ammet :/ så når jeg kuttet ut sukker, begynte jeg å gå ned med en gang :) men det var virkelig ikke lett! Men nå har jeg ikke lyst på noe usunt lenger :)
Flink du er! Hvor mange dager gikk det før søtsugen ble borte tror du??

Jubler for det fantastiske været på fredagen til mannen :D

Flink du er! Hvor mange dager gikk det før søtsugen ble borte tror du??

Det tok noen dager før abstinensene kom, og varte i noen dager. Var veldig tøft, siden jeg hadde spist søtt hver eneste dag. Men er så vert det, når man kommer over kneika :) Og blir det ille kan man jo finne noe sunt, men som ikke er så ille å spise. Min redning var banan med økologisk 99,3% peanøttsmør ;)

Jubler over at jeg har gått ned 20 kg etter fødselen :D men har fortsatt 20 igjen da...
Så bra! :) Har igjen 4 kg her. Eller, kilo er egentlig uvesentlig så lenge jeg får strammet opp litt. Men det skjer ikke så mye når jeg ikke trener, og spiser masse snop :p

Så bra! :) Har igjen 4 kg her. Eller, kilo er egentlig uvesentlig så lenge jeg får strammet opp litt. Men det skjer ikke så mye når jeg ikke trener, og spiser masse snop :p

Ja veldig sant! Kiloene har egentlig ikke noe å si, men må virkelig få bort denne hengemagen og stramma opp litt her og der :p

Jubler for første kveld uten å amme i søvn. Dvs jeg gjorde det men han våknet når jeg la han ned og da kom det traktor utafor og bikkjene satte igang:( men jeg måtte holde rundt han og husje når hsn begynte å surve for at det ikke skulle gå over i den vanlige skrike seg helt ut han har

Back
Topp