Får håpe du slipper det. Du har fortjent sjokoladeSyns faktisk ganske synd på meg selv idag så har akkurat trøstet meg med nesten en hel pose sjokolade, så da venter det vel mage vondt i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe du slipper det. Du har fortjent sjokoladeSyns faktisk ganske synd på meg selv idag så har akkurat trøstet meg med nesten en hel pose sjokolade, så da venter det vel mage vondt i morgen
Ja nå skjønner han kanskjeJubler for gubben som hadde babyvakt i natt. Å er helt utslitt i dag han menete det ikke var så ille som jeg skulle ha det til! Hah! Der fikk han! Å hvem ligger å purke på sofan nå?? Ho ho
Snille hanJubler for den flotte mannen min som tok med baby og hund på 1 times trilletur klokka åtte til morran, så mor skulle få søvn etter 3 netter med våken baby hver time
Klarte å legge han fra meg uten at han våknetMini sovnet på fanget mitt uten amming for første gang!!!!!
Da må jeg bare manne meg opp til å prøve og legge han fra meg....
OG han sov 2 timer på sofaen. YeahhhhhKlarte å legge han fra meg uten at han våknet
Krysser fingrene for deg! Høres unektelig lovende utPrater med meg selv i denne tråden men...
Nå sovna han i vogna uten ett pip, er han dårlig eller var det akkurat som kolikken var borte dagen etter 3 mnd så er skrikinga borte dagen etter 4 mnd???
Håpe håpe