❤️Jubel-tråd❤️

Syns faktisk ganske synd på meg selv idag så har akkurat trøstet meg med nesten en hel pose sjokolade, så da venter det vel mage vondt i morgen:(
:( Får håpe du slipper det. Du har fortjent sjokolade ;)

Jubler for gubben som hadde babyvakt i natt. Å er helt utslitt i dag :P han menete det ikke var så ille som jeg skulle ha det til! Hah! Der fikk han! Å hvem ligger å purke på sofan nå?? Ho ho :D

Jubler for at surpompen som ikke har sovet mer enn 30 mim o strekk i dag på totalt 3 t. Ble lagt i 20 tiden i senga. Skulle bare snakke med mannen. Så ho lå fornøyd å pludra. Og borte va ho. Og nu legg e meg. Kjente at bleien måtte skiftes og la til pupp. Ren og fylt på mat i koma tilstand. Juble! Altså sovet i over 1 time i strekk alene.

Jubler for den flotte mannen min som tok med baby og hund på 1 times trilletur klokka åtte til morran, så mor skulle få søvn etter 3 netter med våken baby hver time :D

Jubler for at svigers kommer å skal rydde opp i ting de har stabla i huset til sambo fordi han hadde mye plass!

Å jubler for fint vær :p

Mini sovnet på fanget mitt uten amming for første gang!!!!!
Da må jeg bare manne meg opp til å prøve og legge han fra meg....

Forstår ikke hva som skjer, nå sovnet han i bilen også UTEN hyl og våknet ikke når jeg tok ut bilstolen, så nå får han bare sitte her til han våkner.
ImageUploadedByBV Forum1428925645.661449.jpg

Prater med meg selv i denne tråden men...
Nå sovna han i vogna uten ett pip, er han dårlig eller var det akkurat som kolikken var borte dagen etter 3 mnd så er skrikinga borte dagen etter 4 mnd???
Håpe håpe

Prater med meg selv i denne tråden men...
Nå sovna han i vogna uten ett pip, er han dårlig eller var det akkurat som kolikken var borte dagen etter 3 mnd så er skrikinga borte dagen etter 4 mnd???
Håpe håpe
Krysser fingrene for deg! Høres unektelig lovende ut :)

Back
Topp