❤️Jubel-tråd❤️

Jubler over at snuppa snudde seg fra rygg til mage i går på selveste kvinnedagen. I dag gjorde hun det samme igjen og strakk nakken kjempe høyt. Stolt mamma. Snuppa er 10 uker i dag hurra

Jubler for at gullet sovnet igjen etter litt mat. Noen timer til på øyet ;)

Jubler over at mini har begynt å legge seg tidligere :D lagt seg kl 21.00 og sover til 09.00-10.00 igjen :D tidligere la hun seg kjempe seint og var våken hele kvelden og sov til langt på formiddagen.

Jubler over mini som åla seg rundt på gulvet i går. Som en klokkeviser som går feil vei! Starte på "kl6" og slutta på "12" haha :P

Jubler for at dugnaden i hagen er overstått :D 8 timer med maling av husvegg og garasje! Med god hjelp fra svigers og foreldre! Snuppa har vært sååå snill i dag og kosa seg med ekstremt mye oppmerksomhet :p

Jubler for at småtten sov 10 timer i strekk i natt!! Jeg fikk sove 8 timer :D tror sjølufta på hytten til bestemor gjorde susen :P

Jubler for at uka går så fort og at papsen har frihelg snart :D

Jubler for at det er påskeferie fom i morra :D å vi reiser hjem til foreldra mine og ska kose oss med familie og venner hele påska! Å skal ha dåp :D juhuu! :P

Jubler for en babycall som endelig funker og som jeg kan høre babyen min i! Nå skal det soves i vogn ute!!

Hurra for fint vær i dag også :D gårsdagen gikk med til sofasliting så i dag blir det tur!

Back
Topp