❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at Lillegull endelig passerte 4 kg!!! Han er 5 uker og 4 dager. Ny pers med 255g opp på en uke :-D

Jubler for mykt bryst idag! Tror og håper at vi fikk stoppet brystbetennelsen. Er ihvertfall en verden av forskjell i forhold til igår.

Jubler for at mannen kom litt sent hjem fra nattejobbing så da passet det at hsn leverte eldste i bhgn. Deilig å slippe å styre ut med to unger i kulda

De siste tre nettene har lille sovet godt hele natta, bare våknet for amming én gang. Jeg er så uthvilt! :D

Etter å ha våknet 06 hver dag ett par uker sov plutselig storebror helt til 8 idag. Himmel!!!!

Jubler for at jeg skal på fifty shades of grey med jentene mens svigermor passer snuppa i kveld :D

Jubler for at frøkna ligger over gjennomsnittet på motorisk utvikling :D hun har blitt sett på av fysioterapeut som tok en test på henne :)

Jubler over at mini sov godt i natt, sov 4 timer i ste og nå sovna han igjen etter bare en matpause :) ikke noe bedre enn en fornøyd og avslappet baby :)

Jubler over at gutten min på 8 uker sov i 8 timer i natt, våknet og spiste litt, så sov igjen 3 timer til!!! Jeg er så glad at jeg har sovet i 6 timer i strek for første gang siden ... husker ikke!! :-)

Back
Topp