❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at jeg føler meg litt uthvilt :D Hele gjengen har sovet fra 00:30 til nå, kun avbrutt av 3 amme-/stellepauser. Det trengtes!

Bilen gikk gjennom eu kontroll på første forsøk! Det passa meg veeeeldig fint akkurat nå!

Hurra etter en lang natt med amming til kl 02 på begge puppene, bleieskift og en pupp til sovna Celine og sov til kl 06.45. Så ble det litt pupp etter det og nå sover hun igjen. Vi har ikke sovet så lenge siden hun kom

Jubler for at det nesten ikke gjør vondt i tanna som mildt sagt har holdt helvete med meg ei uke nå! Tryna på isen da æ va lita å slo begge fortenne opp i tannkjøttet. Måtte ha 10 bedøvelses sprøyter i ganen for å dra dem ned igjen. Etter det har alt vært ok. Men nå fikk jeg sykt vondt! Å viste seg å være en skade på nerven pga dette. Å det har blitt betent. Så tanna har flytta på seg litt så mye spreng har det vært! Så vært pencilin kur å åpent hål. Forferdelig! Men bedre bedre for vær dag som går! :D

Jubler for at Samuel er 4 uker idag! Føles både som om han alltid har vært her, men samtidig som om fødselen var i forigår. Rart det der ;)

Jubler for at helsesøster var fornøyd etter hjemmebesøk :-) Mikkel er 3930gram- 2 uker gammel <3 glad i mat :-D

Jubler for at Eik er blitt hele 4 uker gammel :D

Back
Topp