❤️Jubel-tråd❤️

Første dagen med sammenhengende søvn på flere uker med kun et dobesøk, herregud så deilig! :D :D

Kan du jage min og? :p
Har brukt noen uker på min. I går var jeg så amper at jeg brøt det igjennom og ringte. Skulle bestille time til begge. Men dem hadde bare en så da tok jeg det på han. Litt snurt,fikk han ikke tid på å forberede seg og måtte hive seg i bilen asap. På vei hjem ringer han.. ååå det var godt. Og at kiropraktoren var så overaska over hvor mye så knak. Og at han trengte bare en til beh. Og så kommer det fra.. var litt skummelt. .. men så godt nå xD

Har brukt noen uker på min. I går var jeg så amper at jeg brøt det igjennom og ringte. Skulle bestille time til begge. Men dem hadde bare en så da tok jeg det på han. Litt snurt,fikk han ikke tid på å forberede seg og måtte hive seg i bilen asap. På vei hjem ringer han.. ååå det var godt. Og at kiropraktoren var så overaska over hvor mye så knak. Og at han trengte bare en til beh. Og så kommer det fra.. var litt skummelt. .. men så godt nå xD

Har mast på min i flere år :p

Jubler for siste jordmortime idag. Overtidskontroll 2 januar om det ikke har skjedd noe :)

Jubler for julaften! Pinnekjøtt i kveld. (Litt forsinket i dag. Prioriterte trilletur og tur med mann og hund. Ro og kos.

Snøen daler ned, kroppen er sånn skikkelig pain og det lukter pinnekjøtt i hele kåken.. Egentlig kan det vel ikke bli så mye bedre.

Jubler for etter en slitsom dag på puppen i hele dag. Og urolig baby. Muligens vondt i magen. Tok hun smokken nå. Og spyttet den ut når hun skulle i drømmeland. Fått fjertet og rapet litt.

Jubler for at vi fikk enda et lite dovendyr og det blir en del søvn på oss begge gjennom nettene!
Jubler også for at lille er 14 dager i dag :D
Og må juble for familie besøk hele veien fra Brasil i noen dager :)

Back
Topp