Jubler for to timer søvn på mamman i sofaen! ( og natta ble på totalt 7,5 t)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for endelig å ha jaget gubben til kiropraktoren.
Har brukt noen uker på min. I går var jeg så amper at jeg brøt det igjennom og ringte. Skulle bestille time til begge. Men dem hadde bare en så da tok jeg det på han. Litt snurt,fikk han ikke tid på å forberede seg og måtte hive seg i bilen asap. På vei hjem ringer han.. ååå det var godt. Og at kiropraktoren var så overaska over hvor mye så knak. Og at han trengte bare en til beh. Og så kommer det fra.. var litt skummelt. .. men så godt nå xDKan du jage min og?
Har brukt noen uker på min. I går var jeg så amper at jeg brøt det igjennom og ringte. Skulle bestille time til begge. Men dem hadde bare en så da tok jeg det på han. Litt snurt,fikk han ikke tid på å forberede seg og måtte hive seg i bilen asap. På vei hjem ringer han.. ååå det var godt. Og at kiropraktoren var så overaska over hvor mye så knak. Og at han trengte bare en til beh. Og så kommer det fra.. var litt skummelt. .. men så godt nå xD
Jubler for deg! !Jubler for at i det i dag kommer masse slim!! Wiiii det MÅ jo være et godt tegn??