❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for mase/modningsrier :) Trodde aldri jeg skulle bli så glad for noe som er vondt :p Tar gjerne imot alt dere kan avse av fødestøv, slik at dette ikke bare dabber av...

Jubler for at "storesøster" hunden har kommet hjem og familien er endelig komplett. Og alt går bra. Jubler for å kunne hærje med hund. Jubler for den førate trilleturen gikk bra.

Jubler høyt og lenge for å være ferdig med eksamen !!!! Med unntak av et prosjekt som jeg må gjøre ferdig på jobb på mandag, så har jeg nå helt FRI til å bare glede meg til jul og baby <3 endelig!

Jubler for hunden virker som hun takler godt å ha en lillesøster. Var bare slitsomt i natt når skrikingen tok fatt og pappsen og lillesøster hadde 1000 ulykker på badet..

Akkurat ei uke til termin dagen som ble satt på ordnær ul :-D og 2 dager til termin som ble satt ut fra mens og som stemte på en prikk da jeg var på tidlig ul i uke 12 :P spennende å se hvilken jeg havner under!! Er så klar som ei verpesyk høne på påskeaften nå altså!!

Jubler for en lengre trilletur. Denne gang i lysløypa i skogen!! Gulsot nivået har gått litt ned og vekta har økt med 70 gr fra i går. Og Aurora Beatrice er 1 uke.

Jubler for tidlig kveld. :-D hele huset har gått til ro.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp