❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at jeg har gjort klar vugga :) å det er så søtt ❤️
Vogna er i bilen, siden vi skal være hos mamma å de til baby er ute og vis han kommer rundt jul så skal vi være her til over nyttår :) greit å kunne ha med vogn bagen inn i selskap og slikt så han får sove litt for seg selv. Å bilstolen står klar i bilen med fødebag og det hele :P

Jubler for vinterdekk på bilen, endelig. (Bor i Bergen, så egentlig ikke nødvendig med vinterdekk i det hele tatt :p ). Har også fått babysete, som skal inn i bilen imorgen :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Jubler for at det er under 14 dager til termin :D

Jubler for at det har vært lite liv i magen noen dager nå, men idag tar hsn igjen for alle dagene :)
Stussa litt da jeg startet lese innlegget ditt. Skjønte ikke hvorfor du jublet for lite liv i magen i noen dager.

Her har lille og vært helt spinnvill idag. Er helt øm i magen etter dahens herjinger. Nå virker det som baby sover heldigvis for det skal jeg og :)

Sksl vi slå til på fullmåne:)
Ja! Jordmoren min mente det var noe i det og at det var mye vannavganger ved fullmåne :) Hadde vært gøy om det startet av seg selv denne gangen. Jeg ble satt i gang pga overtid sist gang. Skulle du bli satt i gang snart?

Ja! Jordmoren min mente det var noe i det og at det var mye vannavganger ved fullmåne :) Hadde vært gøy om det startet av seg selv denne gangen. Jeg ble satt i gang pga overtid sist gang. Skulle du bli satt i gang snart?
Enig, jeg vil og helst starte av meg selv. Jeg venter på tlf fra sykehuset, jeg regnet med at jeg skulle bli kalt inn i går på termin for jeg ble satt igang på termin forrige gang. Når jeg ringte i går og purret hadde de ikke notert noe på meg, så jeg må få tak i legen idag!
Forrige gang jeg ble satt igang var det HELT fullt over alt på sykehuset, det var og fullmåne og nesten alle jm trodde det var pga det:)

Enig, jeg vil og helst starte av meg selv. Jeg venter på tlf fra sykehuset, jeg regnet med at jeg skulle bli kalt inn i går på termin for jeg ble satt igang på termin forrige gang. Når jeg ringte i går og purret hadde de ikke notert noe på meg, så jeg må få tak i legen idag!
Forrige gang jeg ble satt igang var det HELT fullt over alt på sykehuset, det var og fullmåne og nesten alle jm trodde det var pga det:)
Da satser vi på å gå i fødsel i helga :-) uten alt for fulle sykehus forhåpentligvis

Back
Topp